Gjest HB Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Jenta vår har nettopp sluttet med bleie og har vært så og si uten uhell. Men jeg er litt bekymret fordi hun hver kveld er rød og nuppete med tørre flekker på hele rumpen. Med sinksalve og nattbleie blir det stort sett borte til neste morgen. Kan man få bleieutslett av truser?? Hun har stort sett vært forskånet for sår stump den tiden hun har brukt bleie. Hilsen Lille meg
la Flaca Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Klimiaet rundt stumpen endrer seg jo når hun slutter med bleier. Fra høy fuktighet og tett til luftig og tørt. Er du sikker på at sinksalve er tingen? Den tørker jo ut huden, som egentlig burde være tørrere nå enn da hun brukte bleier? Tror jeg ville brukt en fuktightskrem istedet.
Gjest HB Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Sinksalven har jo hjulpet over natten, men da har hun jo hatt bleie på seg (som riktignok har vært tørr på morgenen et par ganger nå). Kan jo prøve med en fuktighetskrem i steden, men jeg synes det er rart at stumpen er sår nå som hun går med tørr truse. Hun har aldri hatt problemer med huden før. Hilsen Lille meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå