Babyface Skrevet 7. april 2003 #1 Del Skrevet 7. april 2003 Hvordan du driver din mann til vanvidd -Si aldri hva du egentlig mener. Noensinne!! -Vær tvetydig. Alltid!! -Gråt, og gråt ofte. Fortell ham at det er hans feil. -Få ham til å be om forlatelse for alt mulig. -Se ham dypt inn i øynene og le. -Bli sint på ham for den minste ting… selv positive ting. Vær langsint. -Prat om mensen og se hvordan han krymper seg. -Be om å bli oppringt hele tiden for at han skal fortelle deg hvor mye han elsker deg. -Når han gir deg komplimenter, oppfør deg paranoid. Misforstå alt. -Skvaldre. Skvaldre om alt mulig rart. -Kom alltid for sent. Skrik over deg dersom han kommer for sent en gang. -Snakk om dine ex-kjærester. Påpek forskjellene mellom dem og ham. -La ham gjette seg til hva du vil og bli siden sint fordi han gjettet feil. -Dans rundt ham og syng "I Will Survive". Syng høyt og skingrende. -Beskriv inngående ulovlige aborter. Led ham så inn på noe som får ham til å tenke på sin mor eller søster. -Klag konstant på at du er for tykk. Spør ham. Uansett hva han svarer, gråt. -Bli interessert i menn fra hans omgangskrets. Pass på å skape problemer. -Få ham til å tvile. Forvirring er en fin greie. -Kritiser hans måte å kle seg på. -Kritiser hans musikksmak. -Kritiser hans frisyre. -Forsøk å forandre ham. -Forsøk å forme ham. -Lat som du er interessert. Når du har ham i fella, ignorer ham fullstendig. -Når han gjør et feil valg, la ham aldri få glemme det. -Skyld alltid på PMS. -Overanalyser alt. Jeg følte meg litt truffet av noen av punktene ... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #2 Del Skrevet 7. april 2003 Hvorfor var "Waco!" det første jeg tenkte på etter å ha lest denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 7. april 2003 #3 Del Skrevet 7. april 2003 Hvorfor var "Waco!" det første jeg tenkte på etter å ha lest denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå