Julie Skrevet 7. april 2003 #41 Del Skrevet 7. april 2003 Mascara her også gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jossie Skrevet 8. april 2003 #42 Del Skrevet 8. april 2003 Mascara her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damien* Skrevet 8. april 2003 #43 Del Skrevet 8. april 2003 Mascara....eller make-up foundation...jeg kunne kanskje ta begge to hvis jeg fant små prøver...? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 8. april 2003 #44 Del Skrevet 8. april 2003 Uten tvil mascara!!! Never a day without:) M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super Skrevet 8. april 2003 #45 Del Skrevet 8. april 2003 Mascara....!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niniel Skrevet 8. april 2003 #46 Del Skrevet 8. april 2003 Min kjære ansiktskrem! Men den teller visst ikke, så da må det bli....MASCARA!! (som de fleste andre her) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 8. april 2003 #47 Del Skrevet 8. april 2003 Mascara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 8. april 2003 #48 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg må ha litt farge for ikke å se ut som et levende lik, så det måtte bli foundation/selvbruningskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jersey Skrevet 8. april 2003 #49 Del Skrevet 8. april 2003 Lipgloss! (eller Vaselin...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 8. april 2003 #50 Del Skrevet 8. april 2003 Huff, jeg som ikke bruker mascara i det hele tatt, annet enn til festlige annledninger da... Nei, mascara klarer jeg meg uten i årevis om det skulle være nødvednig. Det jeg er AVHENGIG av er vel heller en lypsyl. Til daglig bruker jeg stort sett bare øyeskygge, men den kan jeg leve uten. Lypsylen bruker jeg ikke like ofte som øyeskygge, men når jeg trenger den, ja da TRENGER jeg den. Tørre lipper sprekker, og det er vondt, nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 8. april 2003 #51 Del Skrevet 8. april 2003 øyebrynsgele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget Vega Skrevet 8. april 2003 #52 Del Skrevet 8. april 2003 Leppestiften kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anine Skrevet 8. april 2003 #53 Del Skrevet 8. april 2003 Det måtte nok blitt mascara på meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 8. april 2003 #54 Del Skrevet 8. april 2003 Tenkte først mascara (næh?),men hvis det er lov å farge de så tar jeg lipbalm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 8. april 2003 #55 Del Skrevet 8. april 2003 (sniker meg inn.. liten pause fra eksamenslesinga) Concealer eller lipgloss (eight hour cream kan kanskje gå under hudpleieprodukter OG lipgloss?). Mascara klarer jeg meg fint uten, er født med mørke, tette vipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. april 2003 #56 Del Skrevet 8. april 2003 Hmmm...hvis jeg FARGER vippene mine, så skal jeg nok klare meg uten, så etter at jeg for første gang i går kjøpte meg en concealer (1. gang ja) så lurer jeg muligens på om jeg må velge den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Skrevet 9. april 2003 #57 Del Skrevet 9. april 2003 Mascara her og, helt klart. Går ikke ut uten den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ButtHead Skrevet 10. april 2003 #58 Del Skrevet 10. april 2003 Mascara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trampe Skrevet 6. mai 2003 #59 Del Skrevet 6. mai 2003 Mascara! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 6. mai 2003 #60 Del Skrevet 6. mai 2003 Mascara for meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå