Gjest sexysadie Skrevet 7. april 2003 #21 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg vokset meg selv nedentil; d var en heller pikant opplevelse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. april 2003 #22 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg vokset meg selv nedentil; d var en heller pikant opplevelse.... Det kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wilma Skrevet 7. april 2003 #23 Del Skrevet 7. april 2003 Hvorfor ikke like gjerne fjerne håret permanent ved laserbehandling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. april 2003 #24 Del Skrevet 7. april 2003 Hvorfor ikke like gjerne fjerne håret permanent ved laserbehandling? Har gjort det på leggene og skal ta armhulene nå snart. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #25 Del Skrevet 7. april 2003 Hvorfor ikke like gjerne fjerne håret permanent ved laserbehandling? Det blir ganske dyrt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wilma Skrevet 7. april 2003 #26 Del Skrevet 7. april 2003 Har gjort det på leggene og skal ta armhulene nå snart. Det må da gå an å fjerne håret "der nede" med laser også? Er det noen som har fått gjort dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #27 Del Skrevet 7. april 2003 Om noen kan anbefale en plass i Stavanger/Sandnes som gjør Brasilian voksing? Det er så teit men jeg synes det blir så flau å ringer alle å spør, selv om jeg er ikke flaut å "vise alt"...hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #28 Del Skrevet 7. april 2003 Følelsen etterpå kan ikke beskrives- du føler deg kjempelekker og du er lekker. Minnie Oi! Jeg må bare spør en ting. Må jeg klippes håret litt FØR jeg får voks der nede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. april 2003 #29 Del Skrevet 7. april 2003 Oi! Jeg må bare spør en ting. Må jeg klippes håret litt FØR jeg får voks der nede? Hudpleieren trimmer det for deg før hun begynner å vokse. Ikke trim selv, tar du for mye er det ikke sikkert voksen tar tak. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje Skrevet 8. april 2003 #30 Del Skrevet 8. april 2003 ...for den ønsker jeg meg! (Fordømt at man er så mørkhåret ) Vil bare vagt huske en reportasje på tv2hjelperdeg om en som ble veldig fattig, og ikke særlig hårløs etter en sånn behandling. Jeg vet at hudpleiesalinger opererer med noe de kalles plasmalite. Plastisk-kirurgiske klinikker reklamerer for laserhårfjerning. Har noen info om hvilke av disse som actually funker, eller er det bare veldig dyrt, og tilsvarende lite effektivt?? Bikinilinjen min ser it som om noen har gått amok med en udesinifisert nål...masse røde, udelikate prikker overalt *grrr*...det blir vel bikiniboksershorts på meg til sommern......igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå