Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #1 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg har lest så mye om det, har lyst å prøv. Jeg har hørt at det er ikke så mye vits i å prøver å gjør det selv første gang (bikini voksing altså). Brazilian voksing er voksing av ALT der nede og det kanskje er bare noe som du kan få i utlandet. Vet ikke... Er det noen plass du kan få Brazilian voksing? Kan noen anbefale en plass som de pleier å bruke når det gjelder voksing? Jeg tenkte om Clinique Helene i Sandnes, men kanskje det er bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. april 2003 #2 Del Skrevet 7. april 2003 Ja, jeg har hørt om det, og har bare en ting å si: AU! Det har vært tråder om dette emnet tidligere, så du kan prøve å søke i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. april 2003 #3 Del Skrevet 7. april 2003 Gjør ett søk i Forumet på ordet *brazilian, da finner du masse info. Dette er ikke noe ukjent i Norge lengre- hvertfall ikke blant oss som bryr oss om hvordan vi ser ut, også nedentil. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. april 2003 #4 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg vet ikke hva braz vax er og jeg bryr meg også om hvordan jeg ser ut nedentil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. april 2003 #5 Del Skrevet 7. april 2003 Brazilian Wax- kortversjon. Alt kjønnshår vokses vekk av en hudpleier, alt på undesiden og bakover mot rumpa fjernes med roten. Foran kan man enten beholde en liten stripe eller fjerne alt også der. Navnet Brazilian Wax stammer naturlignok fra Brasil er jentene bruker svært minimale bikinier som ikke tillater at kjønnshårene vokser vilt. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. april 2003 #6 Del Skrevet 7. april 2003 Det høres bare så krisevondt ut! Er det ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 7. april 2003 #7 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg vet godt hva dette er, men kunne aldri tenke meg å prøve det. Eller, det vil si, jeg har tenkt tanken, men det må jo gjøre noe vanvittig vondt. Sikkert raskt og effektivt også, men er du nøye med høvel, så blir jo også det bra resultat. Vel, innrømmer at jeg er litt nysgjerrig da... For det første; du må vel "spare" innimellom da? Det er jo kjedelig? Pris? Er det verdt..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. april 2003 #8 Del Skrevet 7. april 2003 Det høres bare så krisevondt ut! Er det ikke det? Neida, hårene rives jo ut og da er smerten borte med en gang. Og du verden så lekker du blir etterpå- det er verdt alt ubehaget. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. april 2003 #9 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg synes det er vondt lenge etterpå når jeg vokser overleppa, og der er jo hårene tynne. Men nedentil er det jo snakk om hår av mye grovere kaliber! Grøss :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. april 2003 #10 Del Skrevet 7. april 2003 Ca. 375 kroner Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 7. april 2003 #11 Del Skrevet 7. april 2003 Hvor lenge varer resultatet Minnie? Før hårstubb-trollet begynner å vise seg..? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. april 2003 #12 Del Skrevet 7. april 2003 Hos meg er hårene borte i ca 5-6 uker. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 7. april 2003 #13 Del Skrevet 7. april 2003 Wow. Og prisen ligger rundt..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. april 2003 #14 Del Skrevet 7. april 2003 Det står over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. april 2003 #15 Del Skrevet 7. april 2003 Første gangen man vokser vil nok hårene komme ut litt tidligere, etter ca 4 uker. Når man har vokset noen ganger tar det lengre tid. Det er bare å ringe hudpleiesalonger og høre om de utfører dette, og prisen ligger fra 300,- og oppover. (Som regel dobbelt pris av voks av bikinilinjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ignite Skrevet 7. april 2003 #16 Del Skrevet 7. april 2003 Er det ikke litt pinlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. april 2003 #17 Del Skrevet 7. april 2003 Er det ikke litt pinlig? Ikke i det hele tatt, en proff hudpleier snakker med deg mens hun vokser og gjør jobben raskt uten at du føler at du må ligge på utstilling. En Brazilian tar ikke lang tid. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 7. april 2003 #18 Del Skrevet 7. april 2003 Det høres bare så krisevondt ut! Er det ikke det? Det varierer fra mildt ubehagelig til ordentlig vondt - minst vondt langs trusekanten, vondest oppe venusberget der det er mest kjøttfullt - men det er faktisk ikke verre enn at det går an. Ikke minst med tanke på hvor lekkert det blir etterpå - lenge! Jeg har time til brazilian på onsdag, får besøk i påsken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. april 2003 #19 Del Skrevet 7. april 2003 Ikke minst med tanke på hvor lekkert det blir etterpå - lenge! Følelsen etterpå kan ikke beskrives- du føler deg kjempelekker og du er lekker. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 7. april 2003 #20 Del Skrevet 7. april 2003 Neida, hårene rives jo ut og da er smerten borte med en gang. Enten er det svært individuelt hvor smertefullt dette er eller så har du mye høyere smerteterskel enn meg. Jeg vokset bikinikanten hos hudpleier en gang og syntes det gjorde så vondt at jeg hadde lyst til å dra derfra - med voks i hårene og "bikinipelsen" inntakt. Klarte utrolig nok å fullføre. Men jeg synes det høres fint ut med en brazilian... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå