kamela Skrevet 17. oktober 2007 #21 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg ville ikke latt min 12 åring sitte barnevakt til langt på natt. Det er alt for sent, og jeg selv ville bli sittende og tenkte på at alt skulle gå bra og heller ikke lagt meg før hun var trygt i seng Husker at jeg selv satt barnevakt ganske sent et par ganger når jeg var eldre enn 12 år, og da fulgte mannen i huset meg hjem igjen.
lulle Skrevet 17. oktober 2007 #22 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg ville ikke latt min 12 åring sitte barnevakt til langt på natt. Det er alt for sent, og jeg selv ville bli sittende og tenkte på at alt skulle gå bra og heller ikke lagt meg før hun var trygt i seng Husker at jeg selv satt barnevakt ganske sent et par ganger når jeg var eldre enn 12 år, og da fulgte mannen i huset meg hjem igjen. TS: Helt klart vil jeg sitte oppe til hun er hjemme. Jeg kunne også satt meg i bilen og hentet henne. Akkurat det er litt prinsippsak. Jeg synes det er greit at hun sitter til to, hun har mobil, og jeg er ikke lenger borte enn at jeg lett kan bistå henne om hun skulle få problemer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå