Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #1 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg har et barn på 12 måneder. Før vi fikk barn hadde i et bra fungerende sexliv. Etter fødselen har vi ikke har vi ikke hatt seks mer en noen gang i måneden. Jeg har ikke lust på mannen min i det hele tatt. Han tenner meg ikke lenger. Dette er trist. Sexlivet betyr ju mye i en relasjon. Jeg tilfredsstiller meg selv hver dag og nyter av dette. Men med mannen min føles det bare som et ork. Jeg har seks med ham bara for jeg synes synd på ham for at det går så lenge mellom hver gang. Hvordan kan det være sånn at jeg er kåt og liker å tilfredsstille meg selv, men ikke liker seks med min mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #2 Del Skrevet 4. april 2002 Ja jeg har hatt det ganske likt som deg.... Og kjenner meg veldig igjen. Jeg kan også tilfredstille meg selv uten å ønske å ha sex med mannen min og det ble slik etter fødselen. Det er jo litt fælt for parforholdet at vi føler det slik, men jeg har selv problemer med å finne løsninger... Jeg tror at på de 2 1/2 årene siden jentungen ble født har vi hatt sex 5 ganger .....Tragisk egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 5. april 2002 #3 Del Skrevet 5. april 2002 Liker dere annen fysisk kontakt med mannen deres enn sex da? Eller får dere alt behov for fysisk kontakt dekket av barnet? ~Barnløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseladd Skrevet 5. april 2002 #4 Del Skrevet 5. april 2002 Hei.. Jeg kjenner meg så godt i det dere skriver.. Bare her går det mnd mellom hver gang jeg tvinger meg til å ha sex.. Har 2 barn på 2og 3 år.. Spesielt etter 2 mann har lysten hvert helt borte. Jeg orker ikke engang at han tar i meg. Har fundert på det mange ganger om det er dødt følelses messig hos oss. (ihvertfall meg ) Kansje det hadde vært likegreit å flytte fra hverandre, men jeg setter pris på han. E jo glad i han for me har det fint ellers. Nei, tror ikke det er noe fasit på dette, men noe som er galt hos meg ihvertfall er det... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå