MarianneE Skrevet 26. august 2011 Forfatter #14241 Skrevet 26. august 2011 Først jobb, så et tur på http://mersmakiskien.no/ med søsterG. I ettermiddag skal hele familien på Elixia siden det vi trodde var prøvetime Andrè hadde fått egentlig er 3 gratisdager der. Hele familien på Elixia ja, snakker om sprekinger....
Sauen Shaun Skrevet 26. august 2011 #14242 Skrevet 26. august 2011 Hele familien på Elixia ja. Det høres bra ut.
MarianneE Skrevet 26. august 2011 Forfatter #14244 Skrevet 26. august 2011 Denne uka har jeg trent to ganger. Idag har jeg trent styrke og prøvd noe nytt; Elipsemaskin. Dvs, jeg prøvd en slik før men denne var litt anderledes. Ingen dum sak.... Nå har jeg ovnstekt pizzapannekake i ovnen. Spent på hvordan det smaker når den er ferdig om 8 minutter. ....forresten var det fint på Elixia idag. Ikke så dumt med et par av de mannfolka der som løfter vekter.
Mazilla Skrevet 26. august 2011 #14245 Skrevet 26. august 2011 Pizzapannekake? Oppskrift i Matboksen?
MissStiles Skrevet 26. august 2011 #14246 Skrevet 26. august 2011 Pizzapannekake? Oppskrift i Matboksen? Det lurer jeg på...
MarianneE Skrevet 27. august 2011 Forfatter #14249 Skrevet 27. august 2011 Pizzapannekake? Oppskrift i Matboksen? Det lurer jeg på... Klart det kommer! Godt var det ihvertfall Ser du har fått kjørt deg God Helg Ja, ikke sant. C som jeg kommenterte til på FB har en litt mer koffertvridd hjerne enn de fleste av oss og jeg vet ikke om et mer blidt og lattermildt menneske enn henne så hun lå vel over bordet av latter over den tenker jeg. Men forsåvidt fikk jeg kjørt meg litt siden jeg drev med styrketrening med vekter igår. God helg! GOD HELG TIL DERE ALLE!!! **** Vi la oss tidlig igår, ved 22-tida for og...eh... hygge oss litt. ca 22.30, uten at det hadde skjedd noe mer enn at jeg lå på armen hans og bare koste, våknet TM og blødde neseblod. Jeg gikk inn og prøvde og få henne til og sove uten at det lyktes. Ble bare mer gråt av det. Så gikk Andrè inn og prøvde og få henne til og sove- uten resultat. Han gikk inn for andre gang og lyktes denne gangen. Da hadde det vel gått en halvtime. Vet ikke hvordan han gjør det, men det er noe med måten han stryker henne over panna på, hun roer seg så veldig da. Da jeg var der inne ville hun bare sitte på fanget og styra veldig. Da Andrè kom i seng igjen og vi trodde med rette at hun hadde sovnet, da var inspirasjonen til litt sengehygge gått over gitt. ....bare for og utlevere megselv litt. Idag var tanken og reise på MerSmak i Skien, men det er meldt et sabla regnvær fram til rundt kl 14 så jeg vet ikke helt hva vi skal idag. Andrè har lyst til og til Larvik for og se på ny bil, gå og se en fotballkamp på stadioen, og en på puben. Hadde en avtale om og på MerSmak med venninneJ med med mye regn skal jeg prøve og.. jeg vet ikke. Føler jeg "må" følge opp avtalen selvom jeg har sagt at med mye regn frister det lite. Men jeg var på MerSmak igår og var ikke så imponert denne gangen, og kunne igrunnen tenkt en tur til Fritidsparken for og bade eller noe slikt. Bare litt tomprat for meg selv her på morran...
Nótt Skrevet 27. august 2011 #14250 Skrevet 27. august 2011 Synes du kan sende J en melding jeg og si akkurat det du sier her: at du var der i går og ikke var særlig imponert og at med tanke på værmeldingen så har du mer lyst til å gjøre noe annet.
MarianneE Skrevet 27. august 2011 Forfatter #14251 Skrevet 27. august 2011 Sendte melding til henne jeg. Fikk svaret at hun ville heller ikke reise i dette været. Så da lar vi være da.
Sauen Shaun Skrevet 27. august 2011 #14252 Skrevet 27. august 2011 Regnværsdager er vel best inne de. Bak en kake og inviter en venninne eller to...
MarianneE Skrevet 28. august 2011 Forfatter #14255 Skrevet 28. august 2011 Regnværsdager er vel best inne de. Bak en kake og inviter en venninne eller to... Det er det jeg har gjort. Har bakt denne; http://www.goodtoknow.co.uk/recipes/433316/Hummingbird-Bakery-raspberry-cheesecake-brownie mens jeg hørte på TM som ikke ville sove og lå i senga si og hylgråt i halvannentime. Hun var overtrøtt alt kl 18, og sovna ikke før kl var ca 20.45, men nok om det. Det var den kaka da... Joda, tok den ut av ovnen og ser at her er det noe galt: Den har sprukket på midten og er rå. Ihvertfall browniedelen. Så jeg lar den stå litt på ettervarmen uten at det endret noe. Den skal stå kaldt over natta så det har den gjort. Kaka smaker himmelskt, men den er ikke ordentlig stekt. Så jeg skal vekke Andrè kl 8, og da får han ta en tur på bensinstasjonen etter kokesjokolade så får jeg bake vanlig brownies siden søsterG og familien kommer kl 12. Ellers igår var det shopping på kjøpesenteret og bare kos hjemme. Rydda litt i det som viste seg og være overraskende mange Toroposer i skapet, og fant ut at jeg må få brukt dem istedet for at de ligger der og tar opp plass. TM fikk en liten barnevev igår og satt og prøvde og få den til, men jeg vet ikke om jeg kan si at hun lyktes.... TM var da i seng kl 18.30 og holdt da DET levenet som nevnt. Fram til kl var midnatt våknet hun en gang i timen og gråt uten at vi egentlig vet hvorfor. Jeg håper vi slipper unna til kvelden, for nå synes jeg to kvelder på rad er nok!
Gjest Purple Haze Skrevet 28. august 2011 #14256 Skrevet 28. august 2011 Kjedelig med kaker som ikke blir som de skal. Etter som den smakte godt, var du jo ikke helt på villspor, du må bare finne ut av steketida. Håper TM får noen roligere netter framover. Slitsomt for alle når hun holder på sånn! God søndag, MarianneE
loffen Skrevet 28. august 2011 #14258 Skrevet 28. august 2011 Steker vafler jeg, det er litt tryggere.
Fremhevede innlegg