Auri Skrevet 6. juni 2011 #13341 Skrevet 6. juni 2011 FB sa at du hadde kommentert på statusen min i går, men kommentaren er borte! Sletta du den igjen?
Kara W Skrevet 6. juni 2011 #13342 Skrevet 6. juni 2011 Søte dere... Men det har ikke så mye med vekt/vektnedgang og gjøre, men henne som person gjør at jeg føler meg slik. Jeg føler meg så liten sammen med henne. Det er som om hun er Fendi og jeg er Fendhi. å, det var en morsom sammenligning... Du kan bli som svigerinnen din om du vil. Det krever bare tid og energi. Tid og energi du idag bruker på datteren din, mannen din, venner, hagearbeid og nyting av både sunn og usunn mat. Men jeg mistenker at du (og de rundt deg) foretrekker den Mariannen dere har idag
MarianneE Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #13343 Skrevet 7. juni 2011 FB sa at du hadde kommentert på statusen min i går, men kommentaren er borte! Sletta du den igjen? Ja. Skulle linke til karrieresenteret i telemark, men det ble feil og så... Jo, jeg sletta det istedet for og gi fra meg gale opplysninger. Grei sånn... Du kan bli som svigerinnen din om du vil. Det krever bare tid og energi. Tid og energi du idag bruker på datteren din, mannen din, venner, hagearbeid og nyting av både sunn og usunn mat. Men jeg mistenker at du (og de rundt deg) foretrekker den Mariannen dere har idag Jeg tror igrunnen jeg foretrekker megselv jeg. Trives igrunnen best slik, om jeg bare får tenkt meg litt om noen ganger.
Neala Skrevet 7. juni 2011 #13344 Skrevet 7. juni 2011 Og det hjalp ikke da svogerS sa til meg at jeg kunne bare glemme og bli godt likt nå som K var kommet inn i familien, hun ville overskygge meg totalt. Det er ikke noe kult! Så respektløst! Du, jeg lurte på, har du lyst å bli venner på facebook?
MarianneE Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #13346 Skrevet 7. juni 2011 Det er ikke noe kult! Så respektløst! Du, jeg lurte på, har du lyst å bli venner på facebook? Men det der er typisk svogerS, alt han har skal være mye bedre enn hva alle andre har, uansett. Jeg har jo nevt den gangen han påstod at joda, han hadde fake Dolce&Gabbana solbriller, men de var tross alt godkjente av D&G selv spesielt for S. Og FB skal vi nok få ordna vet du... **** Har hatt to usedvanlig ustrukturerte morgener på rad her. Igår fikk TM spise frokost i stua mens hun så på barneTV, idag spiste hun i stua mens jeg satt med PCen. Ny sjans i morra! Ikkje braaaa.... som DJDan sier:
MarianneE Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #13347 Skrevet 7. juni 2011 (endret) dobbelt opp... Endret 7. juni 2011 av MarianneE
Gjest D.O.A. Skrevet 7. juni 2011 #13348 Skrevet 7. juni 2011 Torsdag kveld fra nydalen er helt fantastisk!
MarianneE Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #13351 Skrevet 7. juni 2011 Torsdag kveld fra nydalen er helt fantastisk! Dj Dan er bare herlig Torsdagkveld fra Nydalen er helt suverent. Jeg ler så jeg bortimot griner av det. Det er vanskelig og finne høydepunktene for og si det slik; det er så mange av dem! Snart på zumba for første gang!
MarianneE Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #13354 Skrevet 7. juni 2011 Zumba var kjempe gøy! Noen av stegene slet jeg litt med, men følte jeg hang med stort sett. Ble stående og veksle noen ord med instruktøren etter timen var over, og hun sa at (og hold dere fast nå....) jeg var flink og hun lurte på om jeg hadde gjort det før.
Neala Skrevet 7. juni 2011 #13356 Skrevet 7. juni 2011 Ikke verst! Jeg har ordentlig lyst å prøve det en gang, men jeg er ikke så flink å sparke meg selv i ræva :gjeiper:
MarianneE Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #13358 Skrevet 8. juni 2011 (endret) Endret 8. juni 2011 av MarianneE
Fremhevede innlegg