Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper dagen har vært fin! :sol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oppsummering av hyttetur

Sol, solkrem, varme (+26 grader), 100 meter fra hytteverandaen og til brygga, krabbefisking (uten napp) fra en ivrig TM, tantebarnH fisket og fikk to små fisk, TM badet i bassenget på verandaen, 15 grader i sjøen, kald cola, smeltet sjokolade, masse lesestoff, latskap, lett bris, lyden av bølgeskvulp og måker, mange flotte båter på fjorden...

:hjerte:

Skrevet

ADVARSEL!! KLAGEINNLEGG!!

SvigerinneK har en blogg hun har opprettet i forbindelse med at hun driver med det lavkarbo greiene.

Hun har på ca 5 uker gått fra str 48 til 44.

Og det er kjempe bra for hennes del! :Nikke: Jeg er ikke værre enn det.

Selv har jeg hatt målbåndet framme idag og har på to mnd mista 4 cm rundt livet og to rundt rumpa. :tommel:

Men.

Det er noe med K som gjør at jeg føler meg så ikke bra nok.

Uansett hva jeg gjør så er hun flinkere enn meg.

Det er ikke så at det er om og gjøre og være flinkest og best likt og alt det der. Det er ikke det det går på.

Jeg føler meg bare så underlegen bestandig, og jeg vet at jeg ikke har noen grunn til det.

Jeg har mange bra kvaliteter, men hva hjelper det?

Og når jeg leser bloggen hennes om hvor suksessfull hun er i vektnedgangen sin jo værre føler jeg meg.

Samtidig vet jeg at jeg ikke har noen grunn til og føle slik.

Jeg har verdi og er bra nok, men samtidig er det en liten stemme som roper at jeg har null verdi. :sukk:

Og det hjalp ikke da svogerS sa til meg at jeg kunne bare glemme og bli godt likt nå som K var kommet inn i familien, hun ville overskygge meg totalt.

Også vet jeg at det bare er teit og føle slik, men så var det det og la være og da....

:sukk:

Måtte bare få det ut...

Skrevet

:klemmer:

Fine MarianneE da! Du er jo kjempeflink! Du trener og mister ikke muskelmasse!

Og bare vent til svigerinneK begynner å spise vanlig mat igjen du, så skal du se hun legger alt på seg igjen. :fnise:

For en teit ting av svoger S å si! :balltre: Tåpelig!

Synes helgen din hørtes kjempedeilig ut.

Skrevet

:hakeslepp: Han svogeren din kunne jeg tenkt meg å tuppe hardt i ræva - hva er det for en ting å si! Det er greit at HAN liker henne bedre, men vettu hva...!

(Og for oss andre som bare titter på bloggen hennes med "nøytrale" øyne er det ikke sååå imponerende altså...)

Gjest D.O.A.
Skrevet

Herregud for en dum svoger du har Marianne!

Jeg synes personlig det er en mye større bragd å gjøre som deg, trene og spise sunnere. Du er kjempe flink MarianneE, og ikke la noe eller noen få deg til å tvile på det!!

Og som Loffen sier, om litt kan det godt tenkes at hun slutter med dietten og vil da antagelig legge på seg igjen. Det er når man mister vekten sakte, og legger om vaner at det faktisk varer.

Heier på deg hele tiden, flinke flinke deg!! (Og jeg ville forøvrig overhørt slike kommentarer fra svogeren din, bare det at han sier noe sånt sier veldig mye om han som person!!)

Masse :klemmer: til deg!!

Skrevet

Søte dere...

Men det har ikke så mye med vekt/vektnedgang og gjøre, men henne som person gjør at jeg føler meg slik.

Jeg føler meg så liten sammen med henne.

Det er som om hun er Fendi og jeg er Fendhi.

:ler: å, det var en morsom sammenligning...

Nei, det er bare dumme tanker.

Skal heller bare konse om meg selv og heller være en bra utgave av megselv istedet.

Har hatt litt treningsfri den uka som var.

Ikke hatt ork eller motivasjon.

Igår derimot på hytta satt jeg og leste FitLiving og kjente suget etter og komme meg på Puls igjen.

Dancemix og yoga i kveld! :tommel:

Skrevet

Lurte jeg også på.. :klo:

Skrevet

Har jeg blitt single på FB?

*åpne nytt vindu...*

Javist...

Hmm... jeg må ha klart og kløne litt da jeg redigerte noe på infoen min.

Er gift igjen nå!

Puh...

Skrevet

Har jeg blitt single på FB?

*åpne nytt vindu...*

Javist...

Hmm... jeg må ha klart og kløne litt da jeg redigerte noe på infoen min.

Er gift igjen nå!

Puh...

Skrevet
:fnise: Regna med det måtte være noe sånt, antok at du ikke valgte å lufte irritasjonene over K her inne mens du sto på skilsmissens rand. ;)
Skrevet

:ler:

Da var kveldens trening avlyst.

Andrè skal jobbe overtid.

Så da blir det zumba i morra istedet tenker jeg. :tommel:

Hente i barnehagen nå, tenker jeg.

:)

Skrevet

Nå ser du hvor mye VI bryr oss om deg :ler:

Hev deg over svigerinnen din, her er det på samme viset og jeg vet at det ikke bestandig er like lett :sukk:

Skrevet

Nå ser du hvor mye VI bryr oss om deg :ler:

Hev deg over svigerinnen din, her er det på samme viset og jeg vet at det ikke bestandig er like lett :sukk:

Ja, fornuften og følelsene spiller ikke alltid på lag!

Det vet jeg alt om.

Har hatt tantebarnH her.

Hun og K bor jo hos svigers ut uka og siden K kom fra jobb tidligere idag etter og vært der i fire døgn måtte svigermor ha med H på jobb fordi K skulle sove.

Da sa jeg at H kunne heller være her den siste timen, så her har hun vært.

Hmm...

Det kom jaggu et skikkelig tordenskrall nå.

Man burde vel slå av PC og slikt da...

liker ikke torden når Andre ikke er hjemme.

Han jobber overtid.

Skrevet

:vinke:

La deg til på FB, jeg ;)

:klem:

Så det.

Fryktelig sjokkert over at du ikke har mørkt, halvlangt hår med litt 80talls permanent i.

:hoho:

TM var i seng 19.15 idag, og sovnet 15-20 min etter det.

Det var fryktelig deilig, for de siste kveldene har hun trøblet med og sove og ligget i opptil 2.5 time før hun :sove:

Og ikke sant skittles med fruktsmak er sunt?

:sjenert:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så det.

Fryktelig sjokkert over at du ikke har mørkt, halvlangt hår med litt 80talls permanent i.

:hoho:

:hakeslepp:

:fnise:

(jeg har snoket på deg via andre, felles venner, så jeg visste hvordan du ser ut :sjenert: )

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...