*appifany* Skrevet 3. juni 2011 #13301 Skrevet 3. juni 2011 (endret) Skyndter meg å hjelpe til å komme på side 667 God helg! Edit; her jeg bor kommer det nok til å snø til helgen Endret 3. juni 2011 av *appifany*
Mazilla Skrevet 4. juni 2011 #13303 Skrevet 4. juni 2011 Håper dere fikk sove etterhvert, noen og enhver!
MarianneE Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #13304 Skrevet 4. juni 2011 Edit; her jeg bor kommer det nok til å snø til helgen Å kjære.... Jeg er ikke sånn veldig begeistra for varmen, men hadde jeg opplevd snø i juni... Da hadde jeg grått tror jeg. Jeg vil også hjelpe til! God helg! Håper dere fikk sove etterhvert, noen og enhver! TM sovna etter litt, nærmere 21.30. Da så Andrè og jeg to episoder Criminal Minds før vi slepte oss trøtte i seng. Alltid godt og legge seg i nyvasket leilighet og nytt sengetøy! **** Idag har jeg verdens flinkeste mann! Han skal delta i TelemarkTours og sykle Bø-Skien et stykke på 5.6 mil. Han skal stille på lag med jobben, og de er en 20-25 stykker fra firmaet som sykler. Stolt over at han faktisk gjør det! Ellers kom Andre sine feriepenger igår, så da ble det take-away mat i hagen siden jeg ikke hadde ork til og stå og lage pizza inne i varmen. Så det skal jeg idag istedet hvor det er meldt enda varmere... Meldt 26-27 grader idag, tenker det blir vann i badebassenget til TM og hagen idag...
Mazilla Skrevet 4. juni 2011 #13305 Skrevet 4. juni 2011 Jeg vil hjeeem! Dette bør bare være en forsmak på hva som kommer, ikke selve sommeren i år! Kos dere i sommervarmen! Høres forresten helt fryktelig ut å sykle så langt i den varmen!
MarianneE Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #13306 Skrevet 4. juni 2011 Kos dere i sommervarmen! Høres forresten helt fryktelig ut å sykle så langt i den varmen! Ja, det høres helt forferdelig ut. Og starten er kl 12 og han regner med og bruke rundt 3...3.5 timer på løpet. Det er da det er på det varmeste ute. Han har med flere flasker vann, men som jeg sa så sykler man såpass fort at vinden kjøler deg litt ned. TM og jeg skal kose oss ja. Tenker jeg steker vafler ute en gang i løpet av dagen. Må finne på noe ekstra idag tror jeg.
mia83 Skrevet 4. juni 2011 #13307 Skrevet 4. juni 2011 Høres herlig ut! Håper du får en strålende helg!
Sauen Shaun Skrevet 4. juni 2011 #13308 Skrevet 4. juni 2011 Kjenner jeg blir litt misunnelig på dere som har varmt og godt vær altså. Her skal man i hageselskap i dag.
mia83 Skrevet 4. juni 2011 #13309 Skrevet 4. juni 2011 Uff så kjipt Shaun! Håper dere koser dere likevel!
Nilla Skrevet 4. juni 2011 #13310 Skrevet 4. juni 2011 Stikker innom og hjelper til! Her kikker sola så forsiktig fram etter ei natt preget av full storm og kraftig ! Tror graderstokken kryper seg over 10 grader nå. :fryse: Så ikke noen typisk dag for å sitte ute og steke vafler her med andre ord! Kos dere med godværet, og så håper jeg mannen kommer seg gjennom løpet uten heteslag!
MarianneE Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #13311 Skrevet 4. juni 2011 Andrè var hjemme kl 16 og mumla noe om tom for krefter og gikk rett i seng. Der skulle han bli en time, men ligger der enda. Jeg har prøvd og vekke ham, men det var ikke lett. Er det stygt av meg og gi opp og prøve og få ham opp? Det er fest på jobben i kveld for de som har deltatt i løpet. Får vel prøve flere ganger. Ellers har TM kjeda seg idag. Ikke villet leke. Ikke bade. Ikke hoppe i hoppeslottet, ikke sykle, ikke med sparkesykkelen, ikke huske, ikke leke med vann, ikke leke i sandkassa.... Bare ville til naboen som ikke var hjemme, eller til andre naboen hvor hun vil KUN for og hoppe på trampolina. Vafler ville hun ikke ha, men brus var OK. ...wow... Andrè er oppe mer eller mindre. Han ser ikke helt pigg ut, men han lever ihvertfall.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 4. juni 2011 #13312 Skrevet 4. juni 2011 24 varme ja, det får'n si. Jeg hadde liksom ønsket meg klissregn helt frem til jeg har eksamen, men jammen er det soool i Bergen også gitt.
MarianneE Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #13314 Skrevet 4. juni 2011 Barn som ikke vil sove gies bort mot henting. Ihvertfall for en kveld. TM vi ikke sove. *Hun har stått opp to ganger. *"mister" dyna på gulvet og roper. *krabber ut av senga slik at hun har henda på gulvet og beina i senga og roper at hun har falt ut av senga *ville ikke spise før sengetid, men bløthjerta meg sa mellom sammenbitte tenner at "greit, så stå opp og spis opp yoghurten din" *fått drikke to ganger .....og hun ble lagt for 35 minutter siden. Jeg er så jævlig glad jeg har sjokolade på kjøkkenet. En stor en.
Sauen Shaun Skrevet 4. juni 2011 #13315 Skrevet 4. juni 2011 Håper vesla har sovnet og at du sitter i sofaen og gomler sjokoladen din nå.
MarianneE Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #13317 Skrevet 5. juni 2011 Håper vesla har sovnet og at du sitter i sofaen og gomler sjokoladen din nå. Hun sovnet vel i det øyeblikket du skrev innlegget over, tenker jeg. Da hadde hun byttet om i senga så hun lå med hodet i fotenden, vært på do to ganger, måtte ha litt mat (og INGEN trenger minne meg på hvor dumt det er og la henne få mat etter hun har lagt seg, men hva skal man gjøre da når ungen er sulten?) Jeg sovnet sånn ca 10 minutter etter henne... Jeg kunne skrevet et milelangt innlegg om hvor lei jeg er av barn som må aktiviseres, mann som skal på jobb, jobbe overtid, kurs i forbindelse med jobben, håndballkamp, fotballkamp på stadion, fotballkamp på puben, hjelpe en kammerat.... Da vet vi jo alle hvem som må være hjemme, for noen må jo da være hjemme. Tro meg, jeg kunne skrevet mye om det, men det er liksom ikke noe poeng i. 667!!!!!!!!!!! Utrolig mye vi har på hjertet til tider.
MarianneE Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #13318 Skrevet 5. juni 2011 vi reiser på hytta til svigers en tur!
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. juni 2011 #13319 Skrevet 5. juni 2011 vi reiser på hytta til svigers en tur! Hørtes herlig ut, kos dere og nyt søndagen
*appifany* Skrevet 5. juni 2011 #13320 Skrevet 5. juni 2011 Utrolig mye vi har på hjertet til tider. Definitivt! Kos deg på hytta!!
Fremhevede innlegg