Anamelona Skrevet 30. mai 2011 #13282 Skrevet 30. mai 2011 Ser på Oprah og.... hvordan klarer mann og leve videre etter man har mistet sine tre barn i en bilulykke? Hvordan klarer mann og stå opp neste dag? Hvordan klarer man og i det hele tatt trekke pusten? Så det jeg også, og tårene rant..og rant og rant.. :cry: Herregud. Babymelona er like gammel som den yngste av dem, og jeg så bare for meg scenarioet med henne i den situasjonen. Jeg får helt frysninger av tanken. Jeg har selv mistet en bror - som var 4,5 år da han døde - og jeg så for meg ham da de beskrev synet av de døde barna da de fikk se dem før begravelsen. Jeg vet hvor vondt det er å miste noen nære, og eget barn må være like ille, kanskje verre! Huff. Nei, jeg håper det aldri skjer barna mine noe vondt. De skal leve lange, suksessfulle og verdige liv! Og grunnen til at de lever videre er de skjønne trillingene de fikk!
loffen Skrevet 30. mai 2011 #13283 Skrevet 30. mai 2011 :grine:Ser på Oprah og.... hvordan klarer mann og leve videre etter man har mistet sine tre barn i en bilulykke?Hvordan klarer mann og stå opp neste dag?Hvordan klarer man og i det hele tatt trekke pusten?...og på den positive siden:Om 6 timer står Andrè og jeg i Skien og ser Odd-Rosenborg!!Å, som jeg gleder meg!Det kommer til og bli så DIGG og stå med Kjernen og synge og heie igjen! Å herlighet så fælt! Skaptrønder? Heia Rosenborg MarianneE er da trønder! Håper dere hadde det fint på kamp, selv om det ble uavgjort.
MarianneE Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #13284 Skrevet 31. mai 2011 Nei men jeg tenkte at du bor jo i Odd-land, så kanskje det var litt vanskelig å bestemme seg! Men da forstår jeg at det var et dumt spørsmål! Ja, det var et VELDIG dumt spørsmål. Holde med Odd du... hmpf... Skaptrønder? Heia Rosenborg Født på St.Olavs og oppvokst et steinkast fra Lerkendal! Flyttet sørover med familien da jeg var 8, men har trønderhjertet i behold! Så det jeg også, og tårene rant..og rant og rant.. :cry: Herregud. Babymelona er like gammel som den yngste av dem, og jeg så bare for meg scenarioet med henne i den situasjonen. Jeg får helt frysninger av tanken. Jeg har selv mistet en bror - som var 4,5 år da han døde - og jeg så for meg ham da de beskrev synet av de døde barna da de fikk se dem før begravelsen. Jeg vet hvor vondt det er å miste noen nære, og eget barn må være like ille, kanskje verre! Huff. Nei, jeg håper det aldri skjer barna mine noe vondt. De skal leve lange, suksessfulle og verdige liv! Og grunnen til at de lever videre er de skjønne trillingene de fikk! Så trist og høre om broren din! Jeg tenker bare på hvor nær vi var og miste TM jeg når jeg ser slikt. Og bare det at de fikk trillinger nesten på årsdagen for ulykken, helt utrolig!! Håper dere hadde det fint på kamp, selv om det ble uavgjort. Det var GØY!!!! Lite oppmøte fra Kjernen siden det var mandagskamp, men åå... Vi snakket om at TM må få være med en gang, men så kommer kampen igang og jeg blir litt ivrig... Andrè har bestemt at om TM skal være med en gang må jeg sitte en annen plass. Enda i år stod jeg ikke og ropte DOMMERJÆVEL (men det hadde vært på sin plass- tro meg!) mens jeg viste fingeren, det gjorde jeg i fjor. Kampen var underholdene etter hvert. Da RBK gikk fra defansiv til offensiv tok det seg opp, og da 3-2 til Odd ble scoret etter 86 minutter var det tungt- veldig tungt. Men så scoret Dorsin for RBK etter 87 minutter, og jeg holdt på og begynne og grine. Deilig! Kjedelig med uavgjort, men ganske fortjent etter innsatsen fra begge lag.
Sauen Shaun Skrevet 31. mai 2011 #13285 Skrevet 31. mai 2011 God morgen Marianne. Og det fryder meg at du satt på tribunen og heiet på RBK mens min eks var der og heiet på Odd. Fotball var en av to ting eks og jeg aldri klarte å bli enige om...
MarianneE Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #13287 Skrevet 31. mai 2011 God morgen Marianne. Og det fryder meg at du satt på tribunen og heiet på RBK mens min eks var der og heiet på Odd. Fotball var en av to ting eks og jeg aldri klarte å bli enige om... Ingen fare, her e det trofast kvit og svart- te døden tar oss! Hissigpropp du marianne Neinei... Engasjert er rette ordet; ENGASJERT!! Slik som store deler av sør og østlandet har det styrtregnet i natt og morgentimene. Nå ser det ut til at det er oppholds ute. Og grunnen til at jeg vet at det har regnet i natt er at TM ikke fikk sove mellom kl 2 og 4 i natt. Og sover ikke hun, sover ikke mammaen heller... Heldigvis skal jeg treffe venninneL idag. Vi har blitt kjent i Åpen Barnehage, strikkecafeen, møttes tilfeldig osv... Men har vi avtalt og møttes noen gang? Neida, bare snakket om at det må vi gjøre... også later jeg som om jeg er på trening nå. Kanskje jeg tar det i ettermiddag før jeg skal på mamma treff i autismeforeninga? Egentlig er jeg i sofa-modus idag....
juliane Skrevet 31. mai 2011 #13288 Skrevet 31. mai 2011 Født på St.Olavs og oppvokst et steinkast fra Lerkendal! Flyttet sørover med familien da jeg var 8, men har trønderhjertet i behold! Enda i år stod jeg ikke og ropte DOMMERJÆVEL (men det hadde vært på sin plass- tro meg!) mens jeg viste fingeren, det gjorde jeg i fjor. Du er jo verre enn meg du! Har forresten tenkt flere ganger at jeg måtte spørre når du flyttet sørover og hvordan det hadde seg at hele familien din også bor i nærheten, men nå fikk jeg jo svaret. Snakker du trøndersk, forresten?
MarianneE Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #13289 Skrevet 31. mai 2011 Du er jo verre enn meg du! Har forresten tenkt flere ganger at jeg måtte spørre når du flyttet sørover og hvordan det hadde seg at hele familien din også bor i nærheten, men nå fikk jeg jo svaret. Snakker du trøndersk, forresten? Nope, den dialekta har jeg mista for lengst.
MarianneE Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #13290 Skrevet 31. mai 2011 fraværende idag. I kveld skal jeg på byens dyreste restaurant (som om jeg har penger til det...) på mammakveld gjennom autismeforeninga. Blir sikkert koselig.
loffen Skrevet 31. mai 2011 #13291 Skrevet 31. mai 2011 Å, kos deg masse på restaurant! Parce tu le vaux bien.
Kara W Skrevet 31. mai 2011 #13292 Skrevet 31. mai 2011 Det var GØY!!!! Lite oppmøte fra Kjernen siden det var mandagskamp, men åå... Vi snakket om at TM må få være med en gang, men så kommer kampen igang og jeg blir litt ivrig... Andrè har bestemt at om TM skal være med en gang må jeg sitte en annen plass. Enda i år stod jeg ikke og ropte DOMMERJÆVEL (men det hadde vært på sin plass- tro meg!) mens jeg viste fingeren, det gjorde jeg i fjor. Jeg må innrømme at jeg aldri har skjønt meg på fotball, men det var bra du koste deg, ihvertfall. Og kos deg ute på restaurant i kveld. Det fortjener du
Frigg Skrevet 31. mai 2011 #13293 Skrevet 31. mai 2011 Hissigpropp du marianne Hu e bærre ein ækte trønder
RødeDrage Skrevet 1. juni 2011 #13294 Skrevet 1. juni 2011 Jeg lurer litt på, hvilke resturant er byen absolutt dyreste? Det har jeg liksom aldri tenkt over. .. Det gjør da ikke noe å rope dommerjævel om han fortjener det. Ikke at jeg bryr meg om fotball, men
MarianneE Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #13296 Skrevet 2. juni 2011 takk til Skagerakk som har tatt livet av en kabel i nærheten så vi er uten tlf og nett noen dager...
MarianneE Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #13299 Skrevet 3. juni 2011 For ett sidetall vi var kommet til her da ...tilbake på nett igjen. Heldigvis!
MarianneE Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #13300 Skrevet 3. juni 2011 Varmt... 24 grader i skyggen. Vi har vært mye ute idag, nå ligger TM og ikke får sove pga varmen. Det er jo egentlig no-no, men Andrè og jeg har satt en cola på bordet. Den har ligget i kjøleskapet i to døgn og er så kald at det er dugg på utsiden. Det skal smake utrolig godt nå!
Fremhevede innlegg