Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du får en fin dag! :klem:

Skrevet

O hellige kosebuksa!

Etter en veldig koselig dag med barnetog, pentøy, maaasse folk, pølsebrus&is, gassballong til TM, kaffe latte på JonasB mens det regnet en liten skur, :sol: , grilling med svigerfamilien, bløtkake, folketog/borgertog....

Godt og sette seg i sofaen igjen!

Aaaah.....

Skrevet

Det beste med slike dager er å komme seg ut av finstasen :jepp:

Skrevet

Det beste med slike dager er å komme seg ut av finstasen :jepp:

absolutt!

Også krølle beina oppi sofaen med en kopp kaffe&baileys. Snart...

:lur:

Skrevet

Kosebuksa er på plass her også! :jepp: Nå er det film og hjemmepoppet popcorn. :popcorn:

Gjest D.O.A.
Skrevet

Her er det også gått over til kosebuksetilstander, og fotmassasje. Det er ganske deilig når man har slitne føtter!

Håper dere har hatt en herlig dag Marianne :klemmer:

Skrevet

Her er det ikke kosebukse engang, men dens storebror: posebukse. Chillere bukse finnes ikke. Gud, det var god å komme ut av høye hæler og skjørt, særlig siden 5 timer av dagen har blitt tilbragt på jobb!!!

Skrevet

:Gjesp:

Går det ann og være så trøtt??

Må våkne... Må våkne...

Vært på jobb og utviklingssamtale i barnehagen.

Alt var bare bra, heldigvis. :)

Noe mer enn det har jeg liksom ikke og fortelle....

Skrevet

:Gjesp:

Går det ann og være så trøtt??

Må våkne... Må våkne...

Vært på jobb og utviklingssamtale i barnehagen.

Alt var bare bra, heldigvis. :)

Noe mer enn det har jeg liksom ikke og fortelle....

Skrevet
:fnise: Syns det er ordet "trøtt" som går igjen i alles dagbøker i dag jeg! Dette er visst virkelig dagen derpå for KG-gjengen. :sovne:
Skrevet

Jeg er også trøtt.. ta meg en time på sofaen med boka mi. :nigo:

Skrevet

:fnise: Syns det er ordet "trøtt" som går igjen i alles dagbøker i dag jeg! Dette er visst virkelig dagen derpå for KG-gjengen. :sovne:

:lol:

Ja, kanskje det?

Enda jeg har ingen "sånn" grunn til Dagen Derpå følelse.

Kanskje det bare er fordi det er :regn: ute.

Værtrøtt! :lol:

Jeg er også trøtt.. ta meg en time på sofaen med boka mi. :nigo:

Å, så deilig!

Det kunne aldri jeg funnet på og gjør, da hadde veien fra lesing av bok til zzzz... zzzz...

Og tro meg, det hadde gått kjapt!

Jeg er ikke trøtt! :tunge1:

:tunge1:

Digg for deg da!

TM lå på gulvet i halvannen time idag og lekte for seg selv. Det er vi ikke vant til, og det var igrunnen litt deilig asså.

Og fremdeles... Lite og skrive om.

Skrevet

Jeg har heller ikke vært trøtt i dag. Men det tror jeg har noe å gjøre med at jeg syklet til jobb i dag :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Vil bare :opplyser: om at jeg er dautrøtt i dag også. Skikkelig dagen derpå, rett og slett. Det tar på å feire nasjonaldagen!

Så deilig at TheaM klarer å leke alene i perioder. Det er da man føler at de er i ferd med å bli store :)

Skrevet

Jeg har heller ikke vært trøtt i dag. Men det tror jeg har noe å gjøre med at jeg syklet til jobb i dag :jepp:

Så noe om det på FB ja.

Spreking! :5:

Vil bare :opplyser: om at jeg er dautrøtt i dag også. Skikkelig dagen derpå, rett og slett. Det tar på å feire nasjonaldagen!

Her har vi vært to stk stuptrøtte voksne.

Det er så gærnt at det gjør vondt i øynene.

Tidlig kveld i kveld tenker jeg.

Et hjertesukk...

Jeg føler at jeg sliter litt med trening og vektnedgang om dagen.

Altså... Jeg har ikke noe problemer med og komme meg på trening, det er fremdeles to ganger pr uke, og samtidig skal jeg prøve og få til svømming en gang i uka i tillegg.

Problemet er små utskeielser.

Kjeks. En sjokolade. En neve potetgull. En boks cola. TM sine middagsrester -så slipper jeg hive dem. Skal jeg fortsette? :roll:

De siste tre ukene har det blitt flere av dem, og hvis ikke jeg er OBS nå så vil jeg være tilbake der jeg var, og det vil jeg ikke.

Så idag er det full skjerpings igjen.

Har ikke hatt en utskeielse i dag, men guuuud som det har frista!

Men, jeg har vært streng med meg selv, og det eneste jeg har spist utenom frokost, lunch, mellommåltid, middag og kveldsmat har vært.. hmm... agurk, en ostebit, et salatblad.

Jeg har gått ned ca 9 kg.

Men jeg... jeg ser jo at det vises, men jeg føler jeg burde oppnåd mer!

Jeg har trent to ganger i uka i to mnd og jeg trodde jeg ville oppnådd litt mer! Men, samtidig vet jeg at det jeg har gått ned er det som er bra.

Det er ikke bra og gå ned mer enn 1-1.5kg i uka.

Men med de utskeielsene mine kan jeg vel heller ikke vente og ha gått ned mer heller.

Neida... Jeg må for guds skyld ikke se på de 9 kg som er borte, men heller fokusere på det jeg føler jeg ikke har oppnådd.

:roll:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...