Frigg Skrevet 11. mai 2011 #13121 Skrevet 11. mai 2011 Kjenner til det med en snorkende mann. Her har vi mang en gang måttet ligge på hvert vårt rom pga det Håper du får en dag med litt mindre stress i dag
MarianneE Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #13122 Skrevet 11. mai 2011 Ooh joy! En mann som snorker - er det egnetlig noe som er mer irriterende når man selv er trøtt og klar og bli holdt våken av en snorkende mann, som sover godt? I don't think so... Jeg kommanderer nesespray og neseplaster hver natt.. I helgen måtte jeg legge meg på et annet rom, og tro meg jeg var ikke fornøyd Håper du får en god natt Han legger seg alltid på sofaen når han er forkjølt og syk, for da får han ligge med hodet høyt. Så i natt fikk jeg hele senga for meg selv, lovely! Har sovet godt, fra 23.30-6, og da jeg våknet føltes det som om jeg hadde sovet i halvtimen bare. Så nå er TM i barnehagen og Andrè ligger på sofaen og sover. Jeg vil og sove... Ellers er det jobb idag, skal bli bra igrunn.
MarianneE Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #13123 Skrevet 11. mai 2011 Dagens fikk jeg da jeg kom hjem og Andrè hadde stått opp og var mye bedre. Så fin i formen at vi skal begge to gå og hente i barnehagen og så gå og kjøpe is etterpå. Tenke seg til....
MarianneE Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #13124 Skrevet 11. mai 2011 TM måtte bæres i seng kl 18.30, da hadde hun sovet på fanget til Andrè i en halvtime. Etter bursdag 4 dager på rad, og seint i seng igår var jenta utslitt tenker jeg! Så da hun var i seng... det føles som og ha barnefri asså! Siden vi skulle spise litt seint idag hadde jeg maten i ovnen da hun sovnet. Så da TM var i seng satte jeg meg i sofaen med en skål med ovnstekt laks, tomat, squash, tomat og saltbakte poteter, og mandagens episode med Americas Next Top Model. Love it!! Som sagt, det føles som vi har en kveld med barnefri!
MarianneE Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #13126 Skrevet 11. mai 2011 Nyt det! Det gjør vi. Andrè sitter ved PCen på soverommet, og jeg i stua. Vi prater nesten ikke sammen, bare kommer med noen småkommentarer til hverandre nå og da. Ute regner det. Det har ikke vært nedbør på kjempe lenge og det har vært utrolig tørt, så dette gjør godt! Det har vært varmt idag med 21 grader og tung luft. I morra har jeg planer om og være klar for spinning kl 9. Herregud, spinning asså! Skal bli spennende med først spinning og så komme meg på jobb etterpå- og overleve!
Auri Skrevet 12. mai 2011 #13130 Skrevet 12. mai 2011 Jeg har sett MarianneE i dag og kan bekrefte at hun overlevde og ga seg selv belønning etter spinninga i form av en kaffe mocca på jobben min
MarianneE Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #13131 Skrevet 12. mai 2011 Hvordan gikk spinninga? Det lurer jeg også på! Håper da virkelig du overlevde! Jeg har sett MarianneE i dag og kan bekrefte at hun overlevde og ga seg selv belønning etter spinninga i form av en kaffe mocca på jobben min Ja... asså... den kaffen var noen timer etter spinninga. Var mer en liten stille stund for meg selv før jeg reiste i butikken og henta i barnehagen. Spinningrapport! *Da jeg satte meg på sykkelen kjente jeg at jeg var glad mange har rådet meg om og ta med et ekstra gelesete. *Etter 5 minutter gjorde det vondt du-vet-hvor. *etter 10 minutter gjorde det vondt i beina *etter 15 minutter holdt jeg på og grine *etter 20 minutter var jeg redd jeg ikke skulle overleve *etter 21 minutter tenkte jeg at "OK... 2/3 av timen er unnagjort, dette klarer jeg" *etter 30 minutter... Ferdig med timen!! Å. så flink!!! Konklusjonen: Spinning var som jeg trodde, men jeg fant en styrke på sykkelen som jeg tenkte at jeg kan leve med, ihvertfall i en halvtime, og så stilte jeg ikke mer på den. Når de andre reiste seg og syklet stående satt jeg. Rett og slett fordi jeg er ikke så godt trent som de andre. Og kjøre mitt tempo og heller fokusere på at jeg skal gjennomføre 30 min istedet for og prøve og gjøre som de andre- det er mye bedre for meg. Får jeg til spinning før jobb på torsdager? Ja, det tror jeg jaggu. Hjelp...
Mazilla Skrevet 12. mai 2011 #13132 Skrevet 12. mai 2011 Den første gangen er verst! Eller, de to-tre første kanskje.. Men så blir det moro!
Frigg Skrevet 12. mai 2011 #13133 Skrevet 12. mai 2011 for at du har vært på spinning! Kjenner igjen det der md at det gjør vondt en viss plass Men det er jo bra at de har timer på 30 min da Jeg angrer nesten hver gang jeg trener spinning, i alle fall når vi har syklet 30 min og kommet halvveis. Men det er så deilig etterpå
MarianneE Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #13134 Skrevet 12. mai 2011 Den første gangen er verst! Eller, de to-tre første kanskje.. Men så blir det moro! Da er det enda godt jeg har noe og se fram til. Om en månedstid eller så... for at du har vært på spinning! Kjenner igjen det der md at det gjør vondt en viss plass Men det er jo bra at de har timer på 30 min da Jeg angrer nesten hver gang jeg trener spinning, i alle fall når vi har syklet 30 min og kommet halvveis. Men det er så deilig etterpå Skal være så ærlig og si at spinning i en time hadde jeg rett og slett ikke klart. Jeg klarte de 30, men jeg følte jeg hadde bortimot dødsforrakt i blikket de siste 15 minuttene. **** Etter jobb gikke jeg nedom skien sentrum hvor det denne uka er matmarked. Jeg slike marked! I en bod var det cheddar i ulike modninger, jam, chutney og curd i.. ja, det må ha vært borti 100 forskjellige typer! Jeg kjøpte lemon/lime curd og en krydret mango chutney. Også er det morsomt og bli hilst med Good day madam, please have taste darling I en annen bod var det deilige oster fra belgia (jeg kjøpte et stykke som jeg ikke husker hva heter... ). Smaker som litt søt, fyldigere norvegia. I en spansk bod angret jeg på at jeg ikke kjøpte med meg paella. Har alltid ønsket og prøve det. Men da vet jeg vel hva jeg skal kjøpe med meg til lunch i morra... (er det gluten i paella, tro ) I en bod var det svære seranoskinker til 2.500kr, og mindre stykker til mindre pris så klart. Det var 4-5 div pølser, b.la villsvin som viste seg og være virkelig godt!! Jeg kjøpte en chorizo til 70kr. Det var og en nederlandsk bod med masse oster, en bod med masse oliven med div fyll.... Er det rart jeg elsker slike marked? Brukte totalt 245kr, men kunne brukt noen tusen der, b.la på en hel serranoskinke....
loffen Skrevet 12. mai 2011 #13135 Skrevet 12. mai 2011 Mmm, så mye godt! Flinka som gjennomførte spinningtimen!
Sauen Shaun Skrevet 13. mai 2011 #13139 Skrevet 13. mai 2011 Håper du har våknet nå. Ha en fin fredag Marianne.
Kara W Skrevet 13. mai 2011 #13140 Skrevet 13. mai 2011 Å den matfestivalen hørtes helt fantastisk ut. Så mye god og eksotisk mat. Spinningtimer er veldig slitsomme til å begynne med, men man merker fort bedring. Min første spinningtime var litt som din, men etter to måneder gikk det veldig bra, og jeg vurderte å begynne på timen som var 45 min. Mitt treningsenter har også ofte en styrketime rett etter spinningtimen. Det er en veldig god kombo som jeg kan anbefale
Fremhevede innlegg