Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sulten

Sex

Shit... jeg kom ikke på mer om meg nå.

:hoho:

:kaffekopp:

Trøtt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snørrete

Sol

Snart sommer

Supert

Strålende

Jeg klarte 5 (6) og det er akkurat sånn jeg har det nå. :sol:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Sol

Savner kjæresten :gjeiper:

Spise

Søvnig

Så! Det var mine 4 s-er denne morgenen.

Ha en fin dag, MarianneE :)

Skrevet

Straks avgårde for og prøve meg på zumba for første gang!

En liten innsats på treningssenteret og så setter jeg vekk treningsbagen en uke til over påske.

Skrevet

Imponert over treningsinnsatsen din, MarianneE! Riktig god påske! :)

Skrevet

Imponert over treningsinnsatsen din, MarianneE! Riktig god påske! :)

Tusen takk!!

Jeg er igrunnen litt imponert jeg og. :lol:

Det ble ikke noe zumba for treneren var syk så det ble high-kondis og styrke.

Var ferdig for tre timer siden. Kjenner jeg er sliten enda.

:lol:

Skrevet

Tusen takk!!

Jeg er igrunnen litt imponert jeg og. :lol:

Det ble ikke noe zumba for treneren var syk så det ble high-kondis og styrke.

Var ferdig for tre timer siden. Kjenner jeg er sliten enda.

Du er en inspirasjonskilde! Jeg er ganske sikker på at jeg ikke hadde kommet meg ut og trent idag om jeg ikke hadde lest hvor flink du er hele tiden. Over en måned siden sist jeg trente :sjenert:

Skrevet

Du er en inspirasjonskilde! Jeg er ganske sikker på at jeg ikke hadde kommet meg ut og trent idag om jeg ikke hadde lest hvor flink du er hele tiden. Over en måned siden sist jeg trente :sjenert:

Takk!!

Så koselig og høre at jeg inspirerer!

Det er igrunnen flere som har sagt det blant venner og... :)

Og det at jeg vet jeg kan ta med meg TM og at hun synes barnepassen er moro og være på, ja det gjør jo ting enklere.

Og så hjelper det at jeg veier 8 kg mindre nå enn da jeg begynte og trene.

Jeg ser forandringa, jeg kjenner at alt er ikke så tungt som før, jeg merker at jeg føler jeg går litt raskere og lettere. Jeg er ikke lengere plaget med migrene slik som før, jeg sover bedre om natta....

Og jeg liker og kjenne at kroppen jobber, jeg liker og kjenne at øvelsene blir enklere etterhvert som jeg trener, at jeg blir litt bedre gang for gang.

:tommel:

CSI stod på planen for igår.

Jeg vet det begynte, for jeg fikk med meg de første 10 minuttene.

Etter det satt jeg rett opp og ned i sofaen og sov i over en time.

Jeg var så utrolig sliten etter trening!

Jeg hadde med meg TM på trening igår, og vi måtte ta bussen hjem. Derfor dusjet jeg hjemme så ikke det ble så seint for hu lille som skulle i seng. Så da TM var i seng var det en deilig dusj, på med fleecemorgenkåpa, laget meg sein middag (laks, paprika, løk, tomat og champignon i wok med litt kokosmelk og green curry spice mix) og så pakket Andrè et teppe rundt meg for jeg frøys litt... :veslejenta:

Tilsammen sov jeg vel i 8 timer i natt... :sjokkert:

Idag er det en tur på Tullis for og møte venninneA og datteren hennes J på 20år. VenninneA er 38, men har tre barn på 19, 17 og 15. Jeg er 32 og har ei på 3. :lol:

Andrè er ferdig på jobb kl 13, da er det offisielt påskeferie her i huset.

Og i morgen er det en som går fra 37 til 38 år her hjemme. :bursdag: Men det er som sagt i morra....

Skrevet

nei... skal man komme seg ut av morgenkåpa tro....:sjenert:

Skrevet

Ikke noe å stresse med det! sitter i pysj enda jeg :)

Skrevet

På den tiden sov jeg godt i senga mi enda, så ikke noe stress :ler:

Skrevet (endret)

God påske!

Jeg blir og inspirert av treningsinnsatsen din :jepp: Men NÅH er det ferie :nigo:

Endret av *appifany*
Skrevet

God påske og treningsfri i noen dager!!! :sol:

:klemmer:

Skrevet

Ikke noe å stresse med det! sitter i pysj enda jeg :)

På den tiden sov jeg godt i senga mi enda, så ikke noe stress :ler:

Joa... men når man skal ta bussen 11.04 kan det være greit og få på seg det som ansees som vanlige klær.

Litt greit og unngå mange rare blikk... :fnise:

God påske!

Jeg blir og inspirert av treningsinnsatsen din :jepp: Men NÅH er det ferie :nigo:

God påske :)

God påske! :klem:

:klem:

God påske til dere og!

KG ble sant og si nedprioritert igår.

Reiste med TM på Tullis, og er vant til at når jeg har med TM er en kaffe og det er det, etter en kaffe til meg er det bare og gå for da begynner hun og bli urolig. :kaffekopp:

Men igår... Jeg hadde med en liten koffert med noen leker i samt en ballong uten luft. Hun elsker ballonger!

VenninneA sin 20årige datter var med og J og TM gikk inn på cafèen og fant et memo om de to spilte. og lekte med ballong, og tegnet og... Ja, all ære til J! Og da J måtte gå gikk det 10 minutter så kom Andrè for han var tidlig ferdig på jobb.

Så vi var på Tullis i 4(!!!) timer igår, og vi satt bare ute på verandaen som er ganske stor: http://larsspiserdrikkerogsynser.blogspot.com/2011/02/tullis-et-lunsj-alternativ.html

de par timene som vi ble lengere enn venta på Tullis klarte vi liksom ikke ta igjen, noe som medførte at TM var i seng 21.10

Så jeg var veldig lite blid -og ikke det spor standhaftig- da hun kom 4.30 i morges og ville opp i senga.

Vi har en regel om at hun kan få opp i senga når vekkerklokka vår ringer, men nå... Jeg orket ikke annet enn og lage plass til henne. :sjenert:

Hun fikk streng beskjed om og sove, men var urolig en time før hun sovna. Og jeg sa ca 100 ganger at hun måtte være rolig hvis ikke måtte hun tilbake i sin egen seng.

Men gjennomførte jeg det? Neeeeiiidaaa... :frustrert:

Da klokka var nærmere 6 sovnet hun, og nå sitter vi begge to i stua og ser Elias DVD.

Fy og f jeg er trøtt!!

:bursdag:

Hurra for min elskede som fyller 38 idag.

Heldige meg som har en så flott mann!!

:bursdag:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Gratulerer med dagen til MarianneE-mannen :bursdag: Tenker dere er heldige begge to, som har hverandre :hjerte:

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Gratulerer med dagen til A!!! :blåse:

Skrevet

Gratulasjoner er overbragt!

:helen:

Dagen har blitt tilbragt med hagejobbing b.la.

Hagemøbler er kommet fram, jeg har fylt tre søppelsekker med hageavfall, hengekøya er hengt opp osv...

TM har hatt besøk av nabojenta på 6 år og jentene har vært ute i gata med sykler og sparkesykler, gatekritt, i sandkassa, på huska...

Jenta som var innom og spiste middag før hun ville ut igjen var varm, møkkete og veldig glad!

Det var veldig fint for TM og ha noen og leke med i gata.

Så da det var på tide med kveldsmat sovnet hun flere ganger mens hun spiste...

Selvom Andrè har bursdag idag har vi bare hatt et besøk idag; Broder'n som var innom en time i formiddag.

De fleste i familien er bortreiste så vi tar en feiring til mandag istedet.

Det var forresten veldig koselig og ha besøk av broder'n igjen.

:hjerte:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...