Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får gi det et nytt forsøk da...

:lur:

Mon tro om jeg skal ta en tidligere buss til Skien idag og kjøpe med meg en kaffe mocca på vei til jobb....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk det jaggu til til slutt...

Skrevet

Lykken er og være 3 år og ut på tohjulsykkel med støttehjul!

:hjerte:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Lykken er og være 3 år og ut på tohjulsykkel med støttehjul!

Så herlig!

Skrevet

Gi meg inspirasjon til og gidde og rydde leiligheten....

Skrevet

Herregud, jeg får virkelig ikke til den stillinga av klokka på forumet!!!Så istad at den lå en time før "normalen", og jeg tenkte at OK, da får jeg stille den en time tilbake. Men det ble gærnt det og!Himmel... :roll:

:ler: Her sliter jeg med TV'n! Den dumme boksen påstår at klokka er halv fire på natta 27. mars. :hoho:

Lykken er og være 3 år og ut på tohjulsykkel med støttehjul!:hjerte:

:strix:

Skrevet

TheaM leker prinsesse.

Det er slikt vi håpet og unngå, men har tydelig ikke noe annet valg enn og leve med det... :lol:

Var på veiledingsmøte hos KUE igår.

Fikk spurt litt om hvordan takler vi enkelte utfordringer som hverdagen byr på, hvordan foregår opplæringsprogrammet i bhg, Hvordan fungerer boardmaker, hva med avlastning osv...

GB som er hun som jobber med TM og som vi forholder oss til en veldig flink på sitt fagområde og er veldig bra og forholde oss til.

Liker henne veldig godt. :)

Idag har jeg vært på jobb, og gikk så på Tullis etterpå.

Da jeg skulle hjem var det ca 10 minutter og vente på bussen, så jeg satte med ned med strikketøyet.

Og plutselig kjørte jaggu bussen jeg ventet på forbi, gitt... :lol:

Så da måtte je ta en annen buss... :sjenert:

Men nå... Middag!

:tommel:

Skrevet

Prinsesse er nok ganske vanskelig å unngå du, blir nok påvirket av andre barn i bhg og...

og UNNSKYLD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg er verdens treigeste person til tider, skulle jo finne ut ang den boka til deg... jeg lover at jeg skal finne ut av tittelen og forfatter på mandag..

Skrevet

Prinsesse er nok ganske vanskelig å unngå du, blir nok påvirket av andre barn i bhg og...

og UNNSKYLD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg er verdens treigeste person til tider, skulle jo finne ut ang den boka til deg... jeg lover at jeg skal finne ut av tittelen og forfatter på mandag..

:lol:

Det går bra, jeg hadde igrunnen glemt det... :sjenert:

Vi har vært ute etter middag med sykkelen til TM og mat til svaner, ender og måker.

Veldig koselig. :)

Egentlig burde jeg besøkt noen dagbøker.

Eller... Egentlig burde jeg ikke sitte her i det hele tatt.

Jeg har 2-3 brev og skrive; Et til England, et til Tsjekkia og et til Tyskland.

Æææææææssssjjjj!!!!!

Ser egentlig på Luksusfellen, men det er reklame nå og Andrè har satt på Animal Planet hvor det er noe ekle edderkopp greier...

:kvalm:

Skrevet

Tror jeg kommer til og gå i søvne resten av denne dagen.

TM tissa i senga ved 4-tida i natt, så da måtte jeg opp og bytte på senga hennes, bytte dyne, vaske TM og finne nytt tøy osv...

Ikke så morsomt og gjøre på natta...

Trøtt.... trøtt.... trøtt... trøtt....

Skrevet

For en dag!!

Før jeg reiste på jobb så jeg over noen papirer ang TheaM.

Der stod det at det skulle idag være veileding i bhg med KUE, spesialpedagogen og støtteassistenten og dette snakket jeg med GB på KUE om på tirsdag at jeg kan godt være tilstedet om jeg får det til.

Men så var det det at jeg skulle på jobb da.

Følger jeg opp i barnehagen eller reiser jeg på jobb?

Det var bare 30 minutter til jeg skulle reise på jobb så det var for seint og ringe og melde avbud og.

Så jeg reiste på jobb med en ekkel følelse i magen.

Men, lykkens sol må nok ha skint på meg idag, for det var lite folk til lunchen, og alle var tidlig ferdig så jeg begynte og rydde inn 11.55 mot normalt ca 12.10, droppet og vaske over bordene (det kan jeg gjøre i morra), fylte ut bestillinga for morgendagen sånn halvveis og var så kjapp jeg bare kunne, takket for treningstimene da jeg gikk så fort jeg kunne, løp et stykke mot bussholdeplassen, bussen var tre minutter forsinket- og det gjorde at jeg var i barnehagen ti minutter før møtet startet.

PUH.....

Om en time er jeg på vei til trening igjen... :tommel:

Skrevet

Så godt at du fikk med deg møtet i barnehagen.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Gosj, du rakk alt sammen! Og trening attpå til - jeg er imponert :)

Skrevet

Det var tydeligvis meningen at du skulle på det møtet! :)

Skrevet

Å herregud.

Trening, halvannentime, er så sliten at jeg...

Da jeg kom hjem måtte jeg ringe på, for jeg orket ikke finne fram nøklene mine. :lol:

Tror jeg skal sove godt i kveld....

Skrevet

Ingenting å si på innsatsen her gitt! :tommelsmil:

Skrevet

Ser ut til at du klarer deg fint uten :pisk: foreløpig. :fnise: Godt jobba, MarianneE, du er flink. :)

Skrevet

:sovne:

Guuuuud jeg er trøtt idag!

Kjøpte meg t.om en colabox på vei til jobb, for jeg tenkte kroppen kanskje trengte litt sukker.

Vet ikke helt om det funka som tenkt, men godt var det uansett...

:lur:

Har t.om klart og sitte rett opp og ned på bussen og sove etter jobb idag.

Gjett om jeg ser fram til og sovne på sofaen i kveld'a...

:lol:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...