Pingting Skrevet 24. mars 2011 #12701 Skrevet 24. mars 2011 *sprer litt i boka di, selv om det er flusst ute*
Sauen Shaun Skrevet 24. mars 2011 #12702 Skrevet 24. mars 2011 Jeg kan desverre ikke spre noe , men har jeg massevis av - og deler med glede. Håper du har en fin dag Marianne.
Gjest Catwoman Skrevet 24. mars 2011 #12703 Skrevet 24. mars 2011 Det er det du tror ja! Også i en alder av nesten 4 sitter de i senga om natta: Maaammaaaa!!!! Maaaammaaaa... Kooooom daaaa!!!!! Maaammaaaa... natta er feeeeeerdiiiiig!!!! Også lurer du på hvorfor klokka bare er 2 om natta.... hehe...når de blir en 6-7 år så kanskje det hjelper seg.
MarianneE Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #12704 Skrevet 24. mars 2011 Håper du koser deg masse på JonasB idag, selvom det er trist at han flytter! (Men Stavanger er jo en fryktelig fin by å besøke da ) Og tusen takk for verdens koseligste hilsen på facebook! Du er så fin og god Stavanger er en kjempe fin by! Vært der maaange ganger. Og ja, jeg skal kose meg på JonasB, i morra! Wow, 35 000! Høres herlig ut med og varme. Nyt det! Venta på bussen til jobb, joggesko, solbriller og åpen jakke. Kjente sola varmet i ansiktet, veldig deilig! *sprer litt i boka di, selv om det er flusst ute* Jeg kan desverre ikke spre noe , men har jeg massevis av - og deler med glede. Håper du har en fin dag Marianne. Den snøen kan du få beholde for deg selv! (men jeg kan godt spre litt til deg asså! hehe...når de blir en 6-7 år så kanskje det hjelper seg. Det får man da endelig håpe! **** Nei.... man får vel dra fram støvsugeren. Vinduene står oppe, og det for noe over gulvet man skulle tro var en hund. Men hund har vi ikke, og kattene er ute... :is:
Gjest Purple Haze Skrevet 24. mars 2011 #12705 Skrevet 24. mars 2011 Så herlig at dere fikk igjen så mye på skatten da! Gode penger å kose seg for til sommeren det Og når du skal besøke broren din i Stavanger, så får du svinge bort her en tur også, så kan vi ta en kaffe. Det er bare 1,5 time unna vettu
loffen Skrevet 24. mars 2011 #12706 Skrevet 24. mars 2011 Hurra for skattepenger! Lurer på hva som for over gulvet ditt jeg.. Ha en super kveld Marianne!
Sauen Shaun Skrevet 24. mars 2011 #12707 Skrevet 24. mars 2011 Den snøen kan du få beholde for deg selv! (men jeg kan godt spre litt til deg asså! Det synes jeg var en god idè. Spre litt her også du. Vi trenger det sårt nå...
janne84 Skrevet 24. mars 2011 #12709 Skrevet 24. mars 2011 Så hyggelig lesing! masse penger og kompliment! du fortjener det virkelig!!!
MarianneE Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #12710 Skrevet 25. mars 2011 Så herlig at dere fikk igjen så mye på skatten da! Gode penger å kose seg for til sommeren det Og når du skal besøke broren din i Stavanger, så får du svinge bort her en tur også, så kan vi ta en kaffe. Det er bare 1,5 time unna vettu Oooo.... Halvannentime! Men vet du... Det hadde vært koselig. Hurra for skattepenger! Lurer på hva som for over gulvet ditt jeg.. Ha en super kveld Marianne! Det som for over gulvet... Det tror jeg ikke du vil vite hva var. Ikke engang jeg vet hva det var, men jeg fikk bekjempet uhumsketen med støvsugeren! Det synes jeg var en god idè. Spre litt her også du. Vi trenger det sårt nå... Har sendt -ihvertfall prøvd- varme tanker og varme solstråler! Bare håper de kommer fram da og ikke tuller seg bort på veien! Ville bare tipse deg om denne Takk! It's done! Så hyggelig lesing! masse penger og kompliment! du fortjener det virkelig!!! **** Ah... travel helg delux! Idag;Vaske leilgheten, Andrè skal til Oslo, TheaM og jeg skal møte søsterG&barna og pappa på JonasB ca kl 12, før TheaM og jeg skal til øyenlegen 13.30. Mellom kl 15 og 16 en gang kommmer svigermor og henter TheaM, trening kl 17, og så møte til avskjedskvelden for broder'n litt før kl 19. Kjenner jeg er svett allerede.... I morra skal jeg være hos svigermor kl 11, hun kjører da TheaM og meg ut til en gård vi skal besøke sammen med cøliakiforeninga NCF. Der skal vi være kl 12-15. Så er det bussen hjem. Andrè er hjemme rundt kl 18, og timen etter reiser jeg til svigerinneK. Søndag skal vi gjøre minst mulig. Hvorfor skjer liksom ALT på en helg noen ganger?
Frigg Skrevet 25. mars 2011 #12711 Skrevet 25. mars 2011 Ja, noen ganger skjer alt på en og samme helg. Hadde vært greit å fordele det noen ganger Men håper du får en koselig helg selv om det blir travelt. God helg snuppa
janne84 Skrevet 25. mars 2011 #12713 Skrevet 25. mars 2011 Syns det er kjekt jeg når det skjer mye, men det er jo greitt å nyte helga og
loffen Skrevet 25. mars 2011 #12714 Skrevet 25. mars 2011 Det var mye greier! Det er bare å trekke pusten og ta en ting om gangen.
MarianneE Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #12715 Skrevet 25. mars 2011 Da var jeg tilbake i sofaen! Har akkurat kommet hjem etter og vært på JonasB for avskjedskveld for broder'n. Vi var 15 stykker og det var veeeeldig koselig! Men, det var vanskelig og si hadet til broder'n da jeg skulle gå, det var en stor klump i halsen... Ellers har jeg hatt en utrolig rystende opplevelse idag. Skriver i morra om hva det var, jeg er for trøtt nå. Men, jeg kan si det slik; ALDRI om jeg går tilbake til øyenlegen vi har vært hos idag! Aldri!! Senga snart....
Gjest Catwoman Skrevet 26. mars 2011 #12717 Skrevet 26. mars 2011 Ønsker deg en fin helg Til tross for triste avskjeder og ekle opplevelser hos øyelegen.
MarianneE Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #12718 Skrevet 26. mars 2011 God morgen, veldig rart og våkne og det bare er kattene og jeg som er hjemme! Sitter liksom og titter mot døra til barnerommet for hun må vel komme ut derfra snart? Men det stemmer... Hun er jo hos svigers for natta. Andrè var på TopGear igår og hadde det vist helt topp der. Og her hjemme er det fremdeles bare kattene og meg. Litt rart, litt deilig. Øyenlegen igår... Herregud og min skaper! TheaM skulle dryppe øynene, vente 5 minutter, dryppe øynene, vente 20 min, ta bilde av øynene. Burde tatt 30 min sånn cirka. To timer tok det. Jenta var utrolig skeptisk og ville helst ikke sitte og se inn i maskinen og ta bilde av øynene. Den var jeg forbredt på, det jeg ikke var forbredt på var øyenlegens reaksjon; IdaM(!) er en slem jente, do gjår ikke som jeg sier og er ikke snill med meg! Det venter masse mennesker ote på venterommet og når do er så slem, de menneskene må vente lenge. Det gjår ikke vondt, neeeiiiii.... det er ikke farlig, bare se inn i hullet etter den lille huset, ikke ? Å... da er du slem, do gjår ikke som du skal, da kommer det slem mann og tar deg!! Så gav hun TheaM et armbånd i premie; Nå har do fått denne fine av meg, da må jo du ta bildet, se etter huset... Ikke være slem igjen! Vil do ikke? Da tar jeg den fine armbånden fra deg igjen.. Osv... Osv... At jeg ikke bare tok den stakkars datteren min i handa og gikk!! Jeg har ikke ord asså!! Jeg gikk derfra med tårer i øynene, og ALDRI om jeg kommer tilbake dit igjen!!!
Mazilla Skrevet 26. mars 2011 #12719 Skrevet 26. mars 2011 Det er vel ingen tvil om hvem som er den slemme her... Har hun noen sjef/overordnet? Høres ut som hun kunne trenge noen til å fortelle henne at man ikke snakker sånn til barna her i landet! Håper det gikk bra med TheaM!
Nótt Skrevet 26. mars 2011 #12720 Skrevet 26. mars 2011 Det går bare ikke an, sånn snakker man ikke til barn har i landet. Jeg ville tatt det opp med sjefen til vedkommende, om hun ikke har en overordnet hadde jeg sendt en klage til de som skal ha overoppsynet med sånne leger.
Fremhevede innlegg