Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette var i 'gamle dager' før man (jeg) hadde mobiltelefon. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært her, jeg har oppdatert meg, jeg har heiet på deg gjennom jobbintervju og nå tusler jeg meg ut og håper på at du nyter lørdagskvelden din

:klemmer:

Skrevet

Så bra! :tommelsmil:

Skjønner godt tankene dine rundt lørdagsjobbing.. jeg jobbet i butikk da danserinnen var liten, og det var nesten håpløst.

Jeg jobbet til og med som ekstra-hjelp som de bare ringte til og ga beskjed om at jeg måtte komme og jobbe på en times varsel, og det var før hun gikk i barnehagen!

Husker engan jeg var ute og trillet tur, og fikk kjeft fordi jeg ikke hadde sittet inne ved telefonen da de ringte. :roll:

Dette var i 'gamle dager' før man (jeg) hadde mobiltelefon. :ler:

:sukk:

Ja, den lørdagen ødelegger ALT!

Hadde jeg vært ferdig kl 16 hadde gjort stor forskjell.

Men om jeg får jobben betyr det at jeg reiser en time-halvannen etter TheaM står opp og har jeg flaks vil jeg rekke hjem halvtime før hun legger seg.

Hadde Andrè ikke jobbet helger han og hadde det ikke vært noe problem.

Eller om det hadde vært kjøpesenteret her i byen, og ikke nabobyen.

Dessuten så blir det til at jeg jobber i en uke, så en uke fri.

Det gir meg egentlig ikke mer anledning til og være med TheaM for hun har ekstrahjelp i barnehagen hver dag og må være der pga det.

Men såklart, litt fri innimellom kan jeg ta henne. :)

Jeg håper jeg får jobben, samtidig så vil jeg og bli LITT letta om jeg ikke får den.

Det betyr at den vonde klumpen i magen som kommer når jeg tenker på den lørdagsjobbingen forsvinner.

Men, om jeg får jobben så betyr det jo ikke at jeg skal bli der i 10 år!

Det går ann og takke ja men se på den som en mellomstasjon på en måte.

Har ikke råd til og takke nei hvis jeg får tilbud om jobben kun pga to lørdager i mnd....

Jeg har vært her, jeg har oppdatert meg, jeg har heiet på deg gjennom jobbintervju og nå tusler jeg meg ut og håper på at du nyter lørdagskvelden din

Jeg storkoste meg igår.

Etter TheaM var i seng varmet jeg meg middagsrester fra fredag, og kom meg i sofakroken med to episoder Gilmore Girls.

Episode tre begynte, forresten, men den husker jeg ikke så mye av...

:sjenert:

Idag lurer jeg på og ta turen over brua og gå til hagesenter og kjøpe div. frø

Burde vel begynt og så i drivhuset alt, men kommer ikke fram pga all snøen!

Så da får jeg begynne og så inne først; Forkultivere heter det!

Det er det jeg har av planer idag.

:)

Skrevet

Kanskje jeg skulle skrive litt om hva jeg ble kvitt igår...

*stellebordet fikk jeg solgt (å, da var jeg kjempe glad!)

*en bag med store klosser i plast

*en sommerdyne

*et par joggesko

*masse klær

*en lekebil

....ja, det var vel det.

Skrevet

Tusen takk! Jeg leste det innlegget fra faren for to år siden, og har hatt så lyst til å finne det igjen og vise til mannen. Han er overbevist om barnebursdager bare er flotte og koselige :ler:

Men jeg skal vel samtidig innrømme at jeg har hemmelige ambisjoner om å være en sånn mor som hun beskriver i begynnelsen av innlegget :sjenert:

Skrevet

Bare hyggelig, KaraW!

:snurt:

Jeg prøver og finne noen som vil være med ut og gå en tur over til hagesenteret, men...

*søsterG- kunne ikke, dvs de hadde en avtale der hjemme om og gå en tur.

*pappa- Nei, han og frua skulle gå et annet sted

*Broder'n- ja, men ikke før seinere (noe som ikke funker for meg)

*naboen- kunne ikke

*venninneA- tar ikke tlf

*venninneT- skulle ut på hytta en tur

*venninneC- var på jobb

*barnehage-Mamma- svarer ikke på sms

Ingen vil leke med meg idag...

:grine:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Den var knallbra! Som mor til to gutter, kjenner jeg meg definitivt igjen, og er veldig takknemlig for at jeg er ferdig med barnebursdager :ler:

Skrevet

Jeg skulle gjerne vært med og gått en tur i det fine været :sol: Frø har jeg også lyst på. Men jeg rekker vel neppe ned til deg og hjem igjen før middag. Vi får ta det en annen dag :Nikke:

Skrevet

Åååå...hadde vi bodd nærmere hverandre så skulle jeg ha vært med og gått trur :jepp:

Skrevet (endret)

Søtinger... :)

Blåste en lang marsj i og handle frø.

Vi gikk heller med dukkevogna motsatte retningen og gikk på JonasB og drakk kakao før vi gikk hjem.

Var borte i over to timer og det var overskyet og sur vind ute så det godt og komme inn igjen.

Ellers har jeg rydda barnerommet, laget deilig kyllinggryte til middag og bygget lego.

Sistnevnte er det nå far og datter som driver med.

Jeg har skrevet litt av hvert om svigerinneK her inne.

Jeg må bare gi meg ende over -igjen!

Altså, hun (K asså) fant ut tidligere her at vi jentene skulle ha en gourmetklubb. Responsen var lunken siden ikke alle følte seg komfertabel med og selv diske opp med avansert mat og vin, men alle var med på en kveld men litt mindre avansert enn gourmet...

Og siden alt må forgå på FB så jeg for en drøy måned siden at Gourmetklubb var blitt endret til Jentekveld med servering av nachos.

Igår ble det endret til vorspiel med tapas.

Nå er det jentekveld, og alle bidrar med 1-2 tapasretter hver.

Og spleiselaget var venninneSA sin idè for hun hadde så vondt av svigerinneK som hadde bedt 5 jenter til nachos.

Måtte jo bli veldig mye for K fant hun ut.... :roll:

:ler:

Her går det fra det ene til det andre....

Endret av MarianneE
Skrevet

Æsj... Jeg fikk ikke den jobben hvor jeg var på intervju.

:snurt:

Men...

Til helga skal jeg ha barnefri!

Andrè skal på tur til helga på TopGear i Oslo (julegave fra meg) og broder'n flytter til lørdagen så det skal arrangeres en overraskelses-sammenkomst for ham på fredagskeld.

Så siden vår faste barnevakt er på hyttetur til helga og "alle" skal på den sammenkomsten måtte jeg spørre svigermor.

Ikke at det gjør noe, men jeg tenkte og "spare" henne til vi trenger mer barnevakt enn en kveld.

Men hun sa ja, og sa at da kunne TheaM overnatte der.

Så da blir det bare meg her fra fredag-lørdag.

Det blir rart...

Skrevet

Æsj da :( Men da slipper du ihvertfall å ta stilling til lørdagsjobbinga og TheaM, om ikke annet..

:klem:

Skrevet

Så dumt at jobben ikke ble din, men nå slipper du jo tenke på at du jobber på lørdager.

Skrevet

Æsj da :( Men da slipper du ihvertfall å ta stilling til lørdagsjobbinga og TheaM, om ikke annet..

:klem:

Så dumt at jobben ikke ble din, men nå slipper du jo tenke på at du jobber på lørdager.

Helt sant, men jeg håpet jo på og få jobben.

Det ville gitt økonomien vår et løft.

Men, det er bare og titte videre etter noe annet istedet.

Det var synd jeg ikke fikk den, men skuffelsen er ikke enorm.

Skrevet

Tror jeg skal dra et teppe over meg og strikke litt.

Kjenner jeg er litt... lat idag.

Tror kroppen lader opp til halvannen time med trening i kveld og så treffe venninneJ etterpå.

Gjest ~Milla~
Skrevet

Æsj, så dumt med jobben. Men det er deres tap ;)

Slapp av og kos deg litt før treningen du :)

Skrevet

Da var det rett og slett ikke meningen at du skulle ha den jobben. Det finnes en mye bedre jobb der ute som venter på deg :jepp:

Kos deg med trening og venninnetreff i kveld. Jeg har vært på trening og er helt skutt :ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så kjedelig at du ikke fikk den jobben da, men jeg er helt sikker på at du får en annen, og mye bedre jobb snart! :klem:

Skrevet

Jeg også! :jepp:

Håper du finner en jobb der du ikke må jobbe annenhver lørdag i alle fall. :klemmer:

Og gourmetkluben.. :hoho:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...