Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Gjest D.O.A.
Skrevet

Liker tankegangen din om at noe bedre venter, det tror jeg og :)

Høres ut som en perfekt start på helgen, her blir det koteletter istedet for pizza (litt småmisunnelig på din gode matplan :fnise: ), men satser på at helgen blir god her og! :nigo:

:klem: God helg Marianne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg til mazzilusken er i seng så jeg kan gjøre det samme.. :sjenert:

God helg! :)

Ungen er ikke født enda og du ser alt fram til og få vidunderet i seng? :klo:

:lol:

Liker tankegangen din om at noe bedre venter, det tror jeg og :)

Høres ut som en perfekt start på helgen, her blir det koteletter istedet for pizza (litt småmisunnelig på din gode matplan :fnise: ), men satser på at helgen blir god her og! :nigo:

:klem: God helg Marianne!

Koteletter har jeg ikke spist på kjempe lenge!

Men pizza... Å, det var veldig godt!

Vi spiste litt mer enn hva bra er... :sjenert:

Det er helg!

:nigo:

Skrevet

Ungen er ikke født enda og du ser alt fram til og få vidunderet i seng?

Nei, jeg ser frem til kaffe&baileys.. ;) Misforstå meg rett, jeg klarer meg helt fint uten alkohol, men noen dager hadde det vært godt med en liten kopp å styrke seg på... :sjenert:

Skrevet

Nei, jeg ser frem til kaffe&baileys.. ;) Misforstå meg rett, jeg klarer meg helt fint uten alkohol, men noen dager hadde det vært godt med en liten kopp å styrke seg på... :sjenert:

Duh... Jeg skjønte jo den da!

:)

Skrevet

De vet ikke hvor dumme de er som ikke ringte til deg!! Jeg tror også noe bedre venter for deg. Du er jo en stjerne! :klemmer:

Nyasket leilighet, hjemmelaget pizza, kaffe og Baylies!

Høres helt toppers ut. :strix:

Synes du fortjener mer enn ett galss Baylies også. :jepp:

Skrevet

Tror ikke håpet er ute enda, jeg ! Nemlig! De har vel mye å gjøre de som alle andre. Dessuten kan det være de kjenner noen i Japan osv osv. Ikke gi opp helt enda!

God helg, MarianneE! :hjerte:

Skrevet

Duh... Jeg skjønte jo den da!

Da så.. :klaske::flau:

:lol:

De vet ikke hvor dumme de er som ikke ringte til deg!! Jeg tror også noe bedre venter for deg. Du er jo en stjerne! :klemmer:

Nyasket leilighet, hjemmelaget pizza, kaffe og Baylies!

Høres helt toppers ut. :strix:

Synes du fortjener mer enn ett galss Baylies også. :jepp:

Er jeg en stjerne? :fnise:

Du er nå søt da!

Det er mulig jeg fortjener mer enn en baileys, men kvelden igår endte med at jeg lå på sofaen med en migrenetablett (som ikke virket så veldig bra :kjefte: ) og halvsov etter NyttpåNytt og fram til... Tja, var den ikke 00.30 da vi kom oss i senga, tro? :klo:

Da måtte jeg ta en ny tablett før jeg gikk i seng og jeg kjenner hodet mitt er ikke helt bra enda. Men det er mye bedre.

Tror ikke håpet er ute enda, jeg ! Nemlig! De har vel mye å gjøre de som alle andre. Dessuten kan det være de kjenner noen i Japan osv osv. Ikke gi opp helt enda!

God helg, MarianneE! :hjerte:

Jeg sier som jeg sa til Andrè igår; Jeg får heller sette fokus på de tre andre søknadene og så får det heller være en positiv overraskelse om jeg hører fra barnehagen. :Nikke:

Noen ganger blir jeg lamslått over hvor fantastisk vakkert barn jeg har.

Når hun står opp om morgenen med bustete hår, runde varme kinn, smale øyne og... Og så skal jeg sende henne vekk i kveld!!! :grine:

Skjerp deg, MarianneE!

Hun storkoser seg hos mimi og bestefar, jeg og Andrè har godt av og være MarianneE&Andrè og ikke mamma&pappa.

Så det så!!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Klart TheaM koser seg med besteforeldre! Og klart dere trenger kjærestetid :) Også blir det flott å få henne hjem igjen i morgen :)

Kjedelig at du ikke fikk den jobben, men det ordner seg snart, det er jeg helt sikker på!

Ha en fin kjærestelørdag :)

Gjest ~Milla~
Skrevet

Hun er kjempe skjønn, lille TheaM :rodmer:

Hun kommer til å kose seg på besøk, så det skal du ikke tenke på :)

Skrevet

Helt enig med deg MarianneE...skjerp deg :fnise:

Selv om du har verdens søteste jente så har du og din kjære behov for¨å ha litt alenetid :lur:

Viktig å ha kjærestetid :jepp:

Skrevet

Du har helt riktig holdning! det er DE som taper på det, du er unik, dyktig og fantastisk! synd for DEM at de har tatt et dårlig valg..

Nyt den barnefrie kvelden :hjerte:

Skrevet

Klart TheaM koser seg med besteforeldre! Og klart dere trenger kjærestetid :) Også blir det flott å få henne hjem igjen i morgen :)

Kjedelig at du ikke fikk den jobben, men det ordner seg snart, det er jeg helt sikker på!

Ha en fin kjærestelørdag :)

Hun er kjempe skjønn, lille TheaM :rodmer:

Hun kommer til å kose seg på besøk, så det skal du ikke tenke på :)

Helt enig med deg MarianneE...skjerp deg :fnise:

Selv om du har verdens søteste jente så har du og din kjære behov for¨å ha litt alenetid :lur:

Viktig å ha kjærestetid :jepp:

Du har helt riktig holdning! det er DE som taper på det, du er unik, dyktig og fantastisk! synd for DEM at de har tatt et dårlig valg..

Nyt den barnefrie kvelden :hjerte:

Dere er fantastiske.

:kyss:

Skrevet

Kaffe&baileys...

På sofaen ligger min sovende mann med en migrenetablett som jobber.

Vi blir bare hjemme i kveld.

Det er faktisk første gang vi har barnefri og ingen planer.

Og jeg kjenner det gjør ingenting.

Jeg vil egentlig bare tilbringe kvelden i armkroken til verdens beste.. :hjerte:

Skrevet

Planene om kino... eller bowling... fylt kyllingfilèt og hjemmelaget soppstuing etterfulgt av kaffe/vin/øl i byen har blitt erstattet:

Vi har ligget på hver vår sofa i over to timer og laget oss ostesmørbrød som vi har spist.

Avslapping har blitt til bortimot total kollaps av oss begge to.

Egentlig ikke så dumt.

Skrevet

Hei MarianneE!

Da var det på høy tid at jeg kikket innom her. :)

Har bladd litt fram og tilbake i dagboka di, å lese hele dagboka er jo omtrent som ei heltidsstilling! :daane:

:fnise:

Fortsatt god helg, og husk at ingen dør lukkes uten at en annen står på gløtt. :klemmer:

Skrevet (endret)

Hei MarianneE!

Da var det på høy tid at jeg kikket innom her. :)

Har bladd litt fram og tilbake i dagboka di, å lese hele dagboka er jo omtrent som ei heltidsstilling! :daane:

Fortsatt god helg, og husk at ingen dør lukkes uten at en annen står på gløtt. :klemmer:

Og lese hele boka her er kanskje som en heltidsstilling: En utrolig dårlig betalt en! :fnise:

Døren som nå forhåpentlig står på gløtt er døren til en interiørbutikk som skal åpne i Skien.

Jobbsøknad skal sendes, bare Andrè står opp.

Jeg husker ikke hvordan jeg sender fra minnepinnen min... :hoho:

Takk for besøket!

:yvonne:

Jeg slukna på sofaen 22.15 igår og sov fram til 23.30.

Da så jeg ferdig The Departed som Andrè så på.

Filmen hadde b.la super deilige Matt Damon på rollelista samt Leo DiCaprio. Og når ble sistnevnte så veldig MANN? Holdt jo på og sikle over TVen jo! :lol:

Filmen var ferdig rett over midnatt og da gikk vi i seng.

Jeg sov litt for lenge på sofaen så jeg var ikke trøtt i det hele tatt.

Derfor ble vi liggende og kose med hverandre og småprate litt.

Kosing i senga som ikke fører til sex etter kort stund, er vi generellt dårlige på, det blir alltid :humpe: utav det.

Men igår ble det ingenting av slikt og... Det var bare... Fint!Det vare bare godt og være nær hverandre og prate og le uten og være redd for og vekke noen, ikke se på klokka og tenke at nå MÅ jeg sove for TheaM våkner om 5 timer og skal opp!

Problemet var bare at Andrè sovna kvart på 1. Jeg.... nærmere 1.30, og våknet igjen 5.15 etter og våknet, sett på klokka, sovnet... våknet, sett på klokka, sovnet...

Slitsomt!

Det kjennes at TheaM ikke er her.

Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det kjennes.

Selv i går kveld hvor hun normalt skulle vært i seng på rommet sitt var fraværet av henne tydelig.

Det var så... tomt her uten henne.

Men, hun koser seg der hun er.

Da vi kom til svigers igår sa hun at vi snart måtte gå, jeg skal væle hos mimmi og bettefal og itte dele!! Og dessuten skulle hun bade med mimmi og da kunne ikke vi være der!

:hjerte:

Idag skal vi møte ei venninne.

Hun bor egentlig i Oslo men er her i byen for og feire ei kusine.

L er opprinnelig herfra men flyttet til Oslo for...hmm... 6 år siden?

Vi skal møte dem kl 12 i byen og jeg tilbød meg og hente TheaM først ovenfor svigermor, men det var ikke snakk om.

Jenta fikk værsågod og bli til vi hadde vært på JonasB!

Jeg har fantastiske svigerforeldre!

Endret av MarianneE
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...