Mazilla Skrevet 10. mars 2011 #12521 Skrevet 10. mars 2011 Vårt forhold røyk nesten pga wow. Han godeste fikk et ultimatum, og valgte heldigvis meg. Skumle greier det spillet der! Håper du får en fin torsdag, MarianneE!
Frigg Skrevet 10. mars 2011 #12522 Skrevet 10. mars 2011 Utrolig hvor opptatt folk blir av WOW. Kjenner mange som spiller/ har spilt det. Holder meg til The Sims jeg, det går man lei av etter en time Håper du får en fin dag Marianne
MarianneE Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #12523 Skrevet 10. mars 2011 (endret) Det går nok litt tid foran dataen her også ja Enkelte dager lurer jeg på hva vi egentlig gjorde før dataens inntog. Synes det er verst med ungdommene her i huset, hvis vi ikke sier ifra kan de sitte på timesvis. Det er ikke bra Ha en riktig god natt Marianne, håper du får sove leeenge Du ligger vel søtt og sover du nå WoW, det er noe herk.. to forhold hos venninner har blitt ødelagt av det spillgreiene der. Mannfolka var helt avhengig, nesten til det skumle Vårt forhold røyk nesten pga wow. Han godeste fikk et ultimatum, og valgte heldigvis meg. Skumle greier det spillet der! Håper du får en fin torsdag, MarianneE! Det er så godt at det bare ikke er meg som setter meg ved PCen og tida går... WOW og andre spill har jeg aldri prøvd, har aldri hatt noe interesse av det. Dvs... jeg har Mah-Jong på PCen min, jeg ser hvor fort hekta jeg blir på det, og det holder igrunn... Idag skal jeg hente tidlig i barnehagen. TheaM skal ha med seg jenteT hjem. De leker veldig fint sammen i bhg og får det sikkert koselig hjemme og. også skulker jeg trening idag for jeg har fått mensen og... urk... Endret 10. mars 2011 av MarianneE
lilljan Skrevet 10. mars 2011 #12525 Skrevet 10. mars 2011 God formiddag! Jeg synes det er greit å bruke tid med datamaskinen, jeg... Det er den måten jeg slapper best av på. Det høres veldig rart ut, men jeg kobler ut av å være pålogget Også står jo vi alle sikkert på hele dagen med barn, jobb og husarbeid. Det er ikke noe verre/bedre enn å se på TV hver dag :) Dagens unnskyldning
MarianneE Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #12526 Skrevet 10. mars 2011 Det er lov av og til, det. Takk... God formiddag! Jeg synes det er greit å bruke tid med datamaskinen, jeg... Det er den måten jeg slapper best av på. Det høres veldig rart ut, men jeg kobler ut av å være pålogget Også står jo vi alle sikkert på hele dagen med barn, jobb og husarbeid. Det er ikke noe verre/bedre enn å se på TV hver dag :) Dagens unnskyldning Jeg også kobler veldig av med PCen, men setter jeg meg ned har jeg en tendens til og bli sittende. Gjerne et par ganger om dagen... Vi var enige her hjemme om at PC og internett skulle være en form for privilegium istedet for at det blir tatt fram istedet for andre ting som skulle vært gjort. Å herregud, har jeg nå fremstilt oss som asosiale nerder som sitter med firkantede øyne forran skjermen så fort vi har sjans? Det stemmer ihvertfall ikke, men jeg (vi...) har kanskje litt for lett for og dumpe ned i sofaen med laptopen. Jeg hentet TheaM og jenteT rett før kl 14 i barnehagen og tatt dem med hjem hit. De sitter nå på stuagulvet og bygger lego.
MarianneE Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #12527 Skrevet 10. mars 2011 Jeg har begynt og skjønne at barnehagen jeg har søkt jobb i ikke kommer til og ringe for og ha meg på intervju. De skulle ringe i løpet av uka, sjansen for at de ringer på ukas siste mulige dag er liten...
Spatula Skrevet 10. mars 2011 #12528 Skrevet 10. mars 2011 Opp med humøret Det kan hende at de ringer når du minst venter det..
Frigg Skrevet 10. mars 2011 #12529 Skrevet 10. mars 2011 Det er ofte at de man har søkt jobb hos ringer på fredager, for da har de fått gått gjennom alle søknadene
MarianneE Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #12531 Skrevet 11. mars 2011 Opp med humøret Det kan hende at de ringer når du minst venter det.. Ja, telefoner har en tendens til det, og ringe når man minst aner det. Det er bare og vente, og prøve og ikke håpe for mye. Det er ofte at de man har søkt jobb hos ringer på fredager, for da har de fått gått gjennom alle søknadene Å, du MÅ ikke si slikt. Da sitter jeg bare igjen med et lite håp om at det stemmer også blir jeg SÅÅ skuffa når det viser seg at de ikke ringer allikevel. Nei, jeg har to andre søknader som skal sendes ut, det er vel best og fokusere på dem nå. Håper de ringer deg i morra! *hilsen nerd* nerd!! **** Jaggu rakk det ikke bli fredag denne uka og, gitt. Ukas siste arbeidsdag, snart helg og barnefri fra lørdag til søndag. Jeg har lyst til og ut og spise middag eller bare en pizza eller noe slikt men vi får se. Kanksje vi bare tar en kaffe eller tar en tur på kino? Jeg vil ikke gjøre noe voldsomme greier, men heller ikke være hjemme; Da kommer vi mest sannsynlig til og ende opp med og sitte og taste på hver vår PC i stua og det synes jeg er bortkasta bruk av barnevakt.
loffen Skrevet 11. mars 2011 #12533 Skrevet 11. mars 2011 Ja, jeg er enig i at å sitte i hver sin sofa med hver sin laptop er litt bortkastet barnevakt.
*appifany* Skrevet 11. mars 2011 #12535 Skrevet 11. mars 2011 Håper de ringer og at du får er herlig helg <-med valgfri drikke i
MarianneE Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #12536 Skrevet 11. mars 2011 De ringte ikke. Faen. Nei... det betyr bare at noe bedre venter der ute! Tror jeg må tenke slik, jeg er egentlig veldig lei meg. Jobben var perfekt for meg, og jeg VET jeg kunne gjort det bra der. Nå får de aldri vite det- synd for DEM!! På tide og rydde&vaske. Andrè henter i barnehagen idag så jeg har ingen unnskyldning for og ikke utnytte tida. Først rydde&vaske så pizzabaking.
Nótt Skrevet 11. mars 2011 #12538 Skrevet 11. mars 2011 Du er ikke alene om å få dårlige nyheter i dag. Synd for dem de aner jo ikke hva de går glipp av.
MarianneE Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #12539 Skrevet 11. mars 2011 Det var synd. Du er ikke alene om å få dårlige nyheter i dag. Synd for dem de aner jo ikke hva de går glipp av. Takk. Det går greit, har opplevd værre ting slik som i en barnehage jeg var vikar i høsten 2009. Ble vikar for jeg søkte på jobb der så de ville "prøve" meg litt. Stillingen jeg hadde vikardagene i var en 100% stilling og jeg var innstilt som nr.2. Den dagen jeg fikk greie på at jeg var innstilt som nr 2 skulle jeg ha en vakt der. Så jeg måtte gå på jobb hele den dagen og vite at de synes jeg var god- men akkurat ikke god nok. Det var bare kjipt! Nok om det!! Nyvasket leilighet, pizzadeig til heving og snart kommer mann&barn hjem. Er VELDIG klar for helg! Og når TheaM er i seng skal jeg lage meg en STOR kaffe&baileys.
Mazilla Skrevet 11. mars 2011 #12540 Skrevet 11. mars 2011 Og når TheaM er i seng skal jeg lage meg en STOR kaffe&baileys. Jeg gleder meg til mazzilusken er i seng så jeg kan gjøre det samme.. God helg!
Fremhevede innlegg