MarianneE Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #12503 Skrevet 8. mars 2011 God morgen alle sammen! Nå er jeg litt mer våken... Jeg har fri idag, og har tatt TheaM fri fra barnehagen også idag. Tror vi skal ta turen til HJerterommet Åpen Bhg for TheaM har så lyst til det. Passer meg fint. Kjenner på kroppen at det ble dans og yoga på meg igår. Er ikke støl, men føler meg litt... hm... sår i musklene om jeg kan kalle det det. Tror forresten jeg begynner og ane en liten bedring i formen. Eller så er det bare noe jeg innbiller meg. Har bare trent i tre uker, det skal vel litt mer til før man merker noe vil jeg tro...
MarianneE Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #12508 Skrevet 8. mars 2011 Etter og gått litt i megselv har jeg kommet til at jeg blir mindre aktiv på KG framover. I hvertfall denne uka.... Kommer innom daglig, men ikke så mye som før. Synes KG tar så mye tid, og den tida burde jeg bruke andre steder. But don't worry.... I'll be back!
janne84 Skrevet 8. mars 2011 #12510 Skrevet 8. mars 2011 da er jeg litt oppdatert på familie, trening, jobbsøknader.. Du er flink marianne
Kara W Skrevet 8. mars 2011 #12511 Skrevet 8. mars 2011 Da var jeg oppdatert på livet ditt. Du er utrolig flink til å trene! Også krysser jeg fingre og tær for jobbintervju i nær fremtid. Er ellers helt enig i at det er tullete å bruke mer penger på barnas yttertøy enn sitt eget. Jeg er så heldig å ha en venninne jeg kan arve masse fra, ellers er det mye fint å finne på finn og loppemarkeder. Mindre tid på KG er det flere som hadde hatt godt av
MarianneE Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #12513 Skrevet 9. mars 2011 da er jeg litt oppdatert på familie, trening, jobbsøknader.. Du er flink marianne Flink... tja... jo... Takk! Men det er noe med det at vil man ha et bedre -ikke at jeg har et dårlig et- liv må man brette opp armene og gjøre noe for det selv og ikke bare vente på at ting skal komme til deg. Tenker jeg da. Da var jeg oppdatert på livet ditt. Du er utrolig flink til å trene! Også krysser jeg fingre og tær for jobbintervju i nær fremtid. Er ellers helt enig i at det er tullete å bruke mer penger på barnas yttertøy enn sitt eget. Jeg er så heldig å ha en venninne jeg kan arve masse fra, ellers er det mye fint å finne på finn og loppemarkeder. Mindre tid på KG er det flere som hadde hatt godt av Jeg har og ei venninne jeg arver MASSE av, men akkurat vårdress (og også nå regntøy) måtte jeg ut og kjøpe selv. Ang mindre tid på KG kommer det av at jeg føler jeg aldri rekker det jeg skal. Så begynte jeg og tenke da; Hvor mye tid bruker jeg egentlig på PC? KG? Facebook? Jeg sitter på den tida her; Etter jeg har levert i bhg og før jeg skal på jobb. Så en time-halvannen etter jobb før jeg henter i barnehagen. Så hender det jeg logger meg på mens hun ser barneTV. Også er det alltid på kveldstid da... Det går kjapt 4 (4!!) timer altså. Det er jo ikke rart jeg ikke får gjort det jeg også vil bruke tida mi på! **** Regn og vind ute. Noen ganger ELSKER jeg slikt vær! Bare man slipper og fryse er det deilig! Nåvel... Jobb idag, foreldremøte i bhg i kveld. Svigermor kommer og passer TheaM mens vi er der. Og jaggu skal vi ikke ha barnefri til helga og..
loffen Skrevet 9. mars 2011 #12514 Skrevet 9. mars 2011 Uff, jeg tør ikke legge sammen den tida jeg bruker foran denne skjermen.
janne84 Skrevet 9. mars 2011 #12515 Skrevet 9. mars 2011 Nei ting kommer nok ikke av seg selv, lever litt i troa enda at det kommer en prins ridende på en hvit hest, det troa kommer jeg ikke til å gi slipp på Jeg har nok brukt det dobbelte foran skjermen nå som jeg har vært sykmeldt, dataen tar nok aaaaltfor mye tid ja!
Kara W Skrevet 9. mars 2011 #12516 Skrevet 9. mars 2011 Ang mindre tid på KG kommer det av at jeg føler jeg aldri rekker det jeg skal. Så begynte jeg og tenke da; Hvor mye tid bruker jeg egentlig på PC? KG? Facebook? Jeg sitter på den tida her; Etter jeg har levert i bhg og før jeg skal på jobb. Så en time-halvannen etter jobb før jeg henter i barnehagen. Så hender det jeg logger meg på mens hun ser barneTV. Også er det alltid på kveldstid da... Det går kjapt 4 (4!!) timer altså. Huff, sånne utregninger er ikke noe morsomt, men det er nok veldig sundt. Vi hadde en venn som var helt avhengig av World og Warcraft, og gjorde aldri annet. I spillet er det en funksjon som viser hvor mange timer man ha spilt, og en dag så han at den sto på 3 måneder! Han sluttet på dagen og fikk seg et mye bedre liv. Men så var det jo så mye mer behagelig å kastebort tiden her inne enn å gjorde viktige, betydningsfulle, og kanskje kjedelige ting.
MarianneE Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #12517 Skrevet 9. mars 2011 Uff, jeg tør ikke legge sammen den tida jeg bruker foran denne skjermen. Du... jeg ser den for og si det slik. Men setter jeg meg ned ved PCen så blir jeg også sittende, og da går klokka fort også gitt...
MarianneE Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #12518 Skrevet 9. mars 2011 Nei ting kommer nok ikke av seg selv, lever litt i troa enda at det kommer en prins ridende på en hvit hest, det troa kommer jeg ikke til å gi slipp på Jeg har nok brukt det dobbelte foran skjermen nå som jeg har vært sykmeldt, dataen tar nok aaaaltfor mye tid ja! For og prate litt symbolsk (noe jeg ikke er flink til) så er det greit det og ikke gi slipp på drømmen om prinsen på den hvite hesten, men for at det skal skje må man kanskje og feie stien så ridderen kommer fram? Huff, sånne utregninger er ikke noe morsomt, men det er nok veldig sundt. Vi hadde en venn som var helt avhengig av World og Warcraft, og gjorde aldri annet. I spillet er det en funksjon som viser hvor mange timer man ha spilt, og en dag så han at den sto på 3 måneder! Han sluttet på dagen og fikk seg et mye bedre liv. Men så var det jo så mye mer behagelig å kastebort tiden her inne enn å gjorde viktige, betydningsfulle, og kanskje kjedelige ting. WOW dreiv svogerØ og spilte tidligere, han og satt bortimot døgnet rundt og spilte, uansett hva min søster sa og gjorde. Vet ikke hva som fikk ham til og slutte, men jeg vet det ikke akkurat er noe savn... **** Vi har vært på foreldremøte mens svigermor har vært her med TheaM. Nå sitter vi med hver vår PC og halvveis ser litt på TV. Jeg kjenner jeg sov litt lite i natt, altså 5.5 timer så jeg er trøtt. Har forresten vært og besøkt venninneI på sykehuset idag for hun er lagt inn der. Nei.... natta snart, tro?
kospia Skrevet 9. mars 2011 #12519 Skrevet 9. mars 2011 Det går nok litt tid foran dataen her også ja Enkelte dager lurer jeg på hva vi egentlig gjorde før dataens inntog. Synes det er verst med ungdommene her i huset, hvis vi ikke sier ifra kan de sitte på timesvis. Det er ikke bra Ha en riktig god natt Marianne, håper du får sove leeenge
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. mars 2011 #12520 Skrevet 9. mars 2011 Du ligger vel søtt og sover du nå WoW, det er noe herk.. to forhold hos venninner har blitt ødelagt av det spillgreiene der. Mannfolka var helt avhengig, nesten til det skumle
Fremhevede innlegg