MarianneE Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #12481 Skrevet 6. mars 2011 INGEN FARE!! Broder'n er ikke på sykehuset dvs... han er det, men han er der for venninneI har sykdommen porfyri og har blitt dårlig. Så han ringte etter sykebil og fikk bragt henne til sykehuset. Så da var det ikke værre enn det...
Gjest Purple Haze Skrevet 6. mars 2011 #12482 Skrevet 6. mars 2011 Godt det ikke var broren din som hadde havnet på sykehus! Den store bolledagen, ja. Jeg er skikkelig standhaftig, og styrte vekk fra nybakte boller med krem på jobb på fredag. Her blir det fastelavens....ehhh...bacon...men det er kanskje helt feil :gjeiper: Ha en fin søndag
MarianneE Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #12483 Skrevet 6. mars 2011 Godt det ikke var broren din som hadde havnet på sykehus! Den store bolledagen, ja. Jeg er skikkelig standhaftig, og styrte vekk fra nybakte boller med krem på jobb på fredag. Her blir det fastelavens....ehhh...bacon...men det er kanskje helt feil :gjeiper: Ha en fin søndag Fastelavensbacon!! **** Fy... Jeg gir opp deler av min egen familie! Jeg ringte pappa for og høre om de ville ta en tur i 17-18-tida for fastelavensboller. Det flotte svaret jeg fikk var: Å.. sånna bollegreier... Nei, vi skal spise middag da, vi så da foreslo jeg at de kunne vel endre tidspunktet for middagen, men nei, det gikk ikke. Idiot. Dessuten -fortalte min søsterG- har pappa blitt bedt av den nye samboeren sin og slutte og drikke i ukedagene (jada, her kommer alt om meg fram ) og det hadde han gjort. Og han skjønte ikke hvorfor han plutselig følte seg så mindre trøtt og slik når han våknet om morran. Herregud....
MarianneE Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #12487 Skrevet 6. mars 2011 Takker Hog! **** Dagens to-do... *bake glutenfrie boller *bake vanlige boller... det er tross alt den store bolledagen idag... *henge opp lystette gardiner på barnerommet ... det er ganske lyst der inne om morran nå, så kanskje lystett gardiner gjør at hun sover lengere enn til kl 6? *brette sammen 4 maskiner med klær *sette over en vaskemaskin og henge opp vasken *støvsuge ...fy som den sola avslører alle hybel..jeg kan ikke engang kalle dem kaniner lengere. It's DONE!! Skjønne jentene!! :rose: **** Vi har hatt fastelavensbollebesøk av svigers. Veldig koselig! De -spesielt svigermor- tilber TheaM og med svigermor i nærheten kan jeg bortimot sette meg i sofaen og slenge beina på bordet og ikke måtte røre dem før besøket går. Barnefri har vi fått til helga og! Uten at vi har noen planer i det hele tatt. Tror det kan bli bra. En kinotur eller cafètur er toppen av det jeg kan orke tror jeg. Lite partyløve, gitt.... Etter barnet var i seng (og hun har vært hyperaktiv idag- t.om svigermor bemerket det!) begynte jeg og brette sammen de fire maskinene med klær. Da var det en mann som begynte og bli litt klåfingret og... vel... spontan sex er ikke hverdagskost her i huset! Nei.... Det var den jobbsøknaden jeg skulle skrible litt på da....
MarianneE Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #12488 Skrevet 7. mars 2011 Skaviseherda.... Idag har jeg vært på NAV for og undersøke muligheten for om vi kan motta noen form for økonomisk støtte pga av TheaM. Det kan vi motta OM vi kan dokumentere at vi har større utgifter med henne enn det man vil ha med et friskt barn, f.eks om hun mister ting fortere enn vanlig, sliter klær mer enn andre osv. Det er ikke noe problem vi har med henne så det blir ikke noe. Også har jeg vært på kjøpesenteret i Skien med en jobbsøknad. Også prøver jeg og ringe daglig leder i barnehagen jeg har søkt jobb i, men der er det bare opptatt. I tillegg har jeg nå ringt på en jobb nr.3 hvor jeg skal sende søknad. På kjøpesenteret har jeg og prøvd og fått tak i en vårdress til TheaM til max 500kr. Det finnes ikke. Så da får hun bruke de to vindjakkene hun har fra før av, og overtreksbuksa jeg nå har kjøpt. Er jeg gjerrig? Mulig, men jeg ser virkelig ikke poenget med og kjøpe ny dress når hun kan bruke litt av det hun har. Eller bare unnskylder jeg meg nå? Kanksje... ....og der svarte daglig leder i bhg endelig på tlf. Han kjente igjen navnet mitt ( ) og om jeg blir kalt inn til intervju blir det i løpet av uka. Kryss fingra jenter!!!
Spatula Skrevet 7. mars 2011 #12489 Skrevet 7. mars 2011 Et tips til billige uteklær til barn er her :duskedame: satser på jobbintervju og jobb
Store My Skrevet 7. mars 2011 #12491 Skrevet 7. mars 2011 Så flink du er til å trene, MarianneE. Jeg er kjempeimponert. Og jeg krysserkrysserkrysser alt jeg har for jobbintervju.
MarianneE Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #12492 Skrevet 7. mars 2011 Takk StoreMy! Om en time skal jeg på Dancemix og yoga før jeg treffer min søster og bror for en kaffe på JonasB.
Gjest Purple Haze Skrevet 7. mars 2011 #12493 Skrevet 7. mars 2011 Krysser fingre og tær og det som kan krysses for ny jobb på deg! Og jeg syns ikke du er gjerrig som ikke kjøper ny dress til TheaM når hun har klær hun kan bruke. De vokser så fort ut av klærne sine, at en bør jammen være litt påholden med å kjøpe nytt hele tiden.
Gjest D.O.A. Skrevet 7. mars 2011 #12495 Skrevet 7. mars 2011 (endret) Du er veldig effektiv Kos deg på trening Endret 7. mars 2011 av D.O.A.
Frigg Skrevet 7. mars 2011 #12496 Skrevet 7. mars 2011 Du er så flink til å trene du Er helt imponert over deg
MarianneE Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #12497 Skrevet 7. mars 2011 Tar med meg all rosen deres og hopper i seng.
Fremhevede innlegg