Nótt Skrevet 15. april 2010 #9521 Skrevet 15. april 2010 Jeg er trøtt og lurer helt ærlig på og finne senga igjen. Ingen barn og ta seg av, jeg er trøtt, hva pokker gjør jeg oppe? Gammel vane?? Sov godt.
lilljan Skrevet 15. april 2010 #9525 Skrevet 15. april 2010 Dilemmaer er jo til for å løses Jeg har inntrykk av at man blir plutselig mer aktuell på arbeidsmarkedet hvis man allerede er i jobb. Så en liten ekstra jobb kan være til hjelp for å få en annen jobb. Hvis du spiller med åpne kort til den nye jobben om at du egentlig er på utkikk etter en annen type jobb, men at du gjerne vil jobbe der til du finner noe annet. Da føler du ikke at du går bak noens rygg. Også har du jo i tilegg tre andre dager i uken å imponere andre mer aktuelle arbeidsgivere på...
MarianneE Skrevet 15. april 2010 Forfatter #9526 Skrevet 15. april 2010 Bra sagt, liljan! Har vært med venninneA på Tullis i Skien idag. Nå skal Andre og jeg straks ta en hjemmelaget pizza ut av ovnen, kose oss litt bare oss to. sulten!
mia83 Skrevet 16. april 2010 #9527 Skrevet 16. april 2010 Høres herlig ut! Grattis med jobb!! Som du og flere andre sier så er det begrenset hvor lenge man kan vente på å bli oppringt for jobbing.. Og en riktig god morgen og en strålende helg til dere!
MarianneE Skrevet 16. april 2010 Forfatter #9528 Skrevet 16. april 2010 Høres herlig ut! Grattis med jobb!! Som du og flere andre sier så er det begrenset hvor lenge man kan vente på å bli oppringt for jobbing.. Og en riktig god morgen og en strålende helg til dere! Idag har jeg tatt TheaM fri fra barnehagen. Vi skal ut i og på lekeplassen i byen med venninneT og datteren MS. Jentene har ikke sett hverandre på 2 mnd og da jeg fortalte TheaM hva vi skal ble hun helt Naturlig nok blir jeg fraværende i dag, men kommer sterkt tilbake i kveld! Og du.... ha en strålende dag!!
mia83 Skrevet 16. april 2010 #9530 Skrevet 16. april 2010 i like måte! Den sangen er jo kuul! Men de har en meget spesiell stil ja.. Kos dere i dag!
MarianneE Skrevet 16. april 2010 Forfatter #9532 Skrevet 16. april 2010 Eldstepusen vår Bea kom inn akkurat etter og vært ute siden igår. Hun halter kraftig, trår ikke på ene bakbeinet. Hun har spist litt mat og gått og lagt seg og sover nå. Vi har prøvd og sjekke litt selv, og funnet ut at det er ikke under poten eller det og tråkke som er vondt. Vi ser ann og får vel ringe dyrlege i morra. Akuttime hos dyrlege i helga blir nok ikke spesielt billig. Stakkars pus....
loffen Skrevet 16. april 2010 #9533 Skrevet 16. april 2010 Dakkar pusen! Innom for å ønske deg en god helg! Her sitter jeg og spiller Godsmack, og tenkte på deg.
MarianneE Skrevet 16. april 2010 Forfatter #9534 Skrevet 16. april 2010 Dakkar pusen! Innom for å ønske deg en god helg! Her sitter jeg og spiller Godsmack, og tenkte på deg. loffen- digger deg!!
MarianneE Skrevet 16. april 2010 Forfatter #9535 Skrevet 16. april 2010 (endret) :gjesper: Tror det blir veøldig tidlig kvelden idag! Blitt lite søvn denne uka b.la pga og nå som jeg er hjemme alene kjenner jeg at jeg er TRØTT!! Endret 16. april 2010 av MarianneE
mia83 Skrevet 16. april 2010 #9536 Skrevet 16. april 2010 Det er jo en hyggelig grunn til lite søvn da.. Jeg har sovet dårlig 2 av 3 netter nå.. Men i natt sov jeg godt da Man blir jammen trøtt hvis man ikke får sove ordentlig..
MarianneE Skrevet 17. april 2010 Forfatter #9537 Skrevet 17. april 2010 Sovnet halvtime på sofaen igår rett før Senkveld skulle begynne. Nå som det går mot sommer er det ikke så mye sovasnorking lengere, det er i høst-og vintertida jeg briljerer der! Våkna da Andrè kom hjem etter og kjørt drosje i natt og så at klokka ikke var mer enn 4.30. Jentunen er våken og har vel vært det er time men hun holder senga enda. Ligger og prater med bamsen sin. Bea er ikke bedre. Hun vil fremdeles ikke trå på det vonde bakbeinet så vi må prøve og få henne til en dyrlege idag. Hvorfor gjør hun slikt i helgene? Påska 2007 var hun i slosskamp (noe hun sikkert har vært nå og) og da måtte vi til dyrlege på en helligdag. Så var det jula hun mistet 1/4 av halen (ja, du leste riktig) det og var en helg! Idag blir det litt forberedelser til i morra, Andrè har bursdag på onsdag så i har gjort det enkelt; Sagt at vi har åpent hus i morra fra kl 14, kom den som vil! Tror det blir bløtkake og brownies. Litt kjedelig, men godt... Bursdagsgavene er forresten Liverpooltrøye fra meg (TRO meg, han kommer til og grine av glede!!) og en Billy Idol DVD har har ønsket seg i et par år. De får han i morra, og onsdag, selve dagen, får han en liten Pondusbok. Og er han ikke fornøyd med DET, får han aldri noe igjen!
MarianneE Skrevet 17. april 2010 Forfatter #9538 Skrevet 17. april 2010 Hva er vel bedre noen ganger enn en unge som krabber opp i fanget og sier: kose med mamma! Veldig koselig og søtt, men hun er helt tydelig lengere enn de 47 cm da hun ble født! :rødme:
MarianneE Skrevet 17. april 2010 Forfatter #9539 Skrevet 17. april 2010 Bea har vært hos dyrlegen nå. Hun har et avrevet leddbånd. Vi skal ringe dyrlegen tilbake på mandag for og høre om det er noen her i området som tar en operasjon, hvis ikke må vi til Oslo. Og så er det kynisk, men det er og et spørsmål om hva vi skal betale for en 11 år gammel katt. Vi må vurdere operasjon eller avliving. Men, det tar vi stilling til på mandag når vi vet hvem som gjør det og hva det vil koste.
Mazilla Skrevet 17. april 2010 #9540 Skrevet 17. april 2010 Jeg synes ikke det er kynisk å tenke sånn! Det er jo grenser for hvor mye en kan investere i en vanlig norsk huskatt (hvis det er det dere har da..). Dessuten er det jo ikke sikkert livskvaliteten til en katt på den alderen vil bli tipp topp av en operasjon heller, så det er jo ikke bare lommeboka det kommer an på.
Fremhevede innlegg