MarianneE Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #4062 Skrevet 8. februar 2009 Å Lunalu.... det var jo kjempe flotte forslag! Men, jeg kom på noe annet jeg da. uansett: Oppgave levert. Nå er det bare å håpe på det beste!
Frigg Skrevet 8. februar 2009 #4064 Skrevet 8. februar 2009 for at du har levert oppgave. Alltid deilig det
Lunalu Skrevet 8. februar 2009 #4065 Skrevet 8. februar 2009 Så fint at du har fått levert!!! Da kan du jo slappe av og nyte resten av søndagen!!!
Gjest Grafica Skrevet 8. februar 2009 #4066 Skrevet 8. februar 2009 til deg, siden det fortsatt er helg, og du har fått levert oppgave
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. februar 2009 #4069 Skrevet 8. februar 2009 Krysser fingrene for en god karakter på oppgaven
Bettie Skrevet 8. februar 2009 #4071 Skrevet 8. februar 2009 Det er godt med oppgaver som er levert. Du kommer sikkert til å få god uttelling på den.
MarianneE Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #4072 Skrevet 9. februar 2009 La oss ca 23.45 igår, og da våknet TheaM. Faren hennes gikk inn, gav smokk og gikk ut igjen, la seg, sovnet. Det gjorde ikke jentungen, kvarter etterpå var det sutring for alle penga. Da jeg gikk inn kjente jeg hun hadde feber (hvordan i hule helvete klarte faren og overse det?) så da var det 2 timer med byssing, trøsting, holding, bæring, syning.... Så i natt ble det søvn på meg fra ca 2 til 5.30. Det beste av alt er at Andre ikke er hjemme før 20.30/20.45 i kveld. Dette blir en fantastisk dag dere!!
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 #4073 Skrevet 9. februar 2009 Uff, så kjipt... Godt at mamman hennes oppdaga at hun var febersyk da! Håper formen hennes blir bedre ut over dagen, og at dere kan få slappa av og kost dere litt!
MarianneE Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #4074 Skrevet 9. februar 2009 Uff, så kjipt... Godt at mamman hennes oppdaga at hun var febersyk da! Håper formen hennes blir bedre ut over dagen, og at dere kan få slappa av og kost dere litt! Det er -18 ute, så hjemmekos frister mest uansett. Tipper det blir blåbær-muffins-baking eller no sånt.
Suzy Skrevet 9. februar 2009 #4075 Skrevet 9. februar 2009 Åh er det så kaldt hos deg i dag også?! Fytterakkern... Jeg skal ned og hente jobbbil snart - og det har snødd hele helga og er iskaldt i dag, så det kommer nok til å bli lystig Sjuke småbarn er stusselige greier... men det er nå i det minste innevær.
MarianneE Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #4076 Skrevet 9. februar 2009 Inne-kose-vær er det. Andrè har vært i butikken og kommet hjem med morsdagsgave til meg: Freiamelkehjerter. Søtt.... Formen til TheaM virker ikke så gærn, men det er greit og bare være hjemme uansett. For kaldt og ta henne med ut igrunn....
Gjest Grafica Skrevet 9. februar 2009 #4077 Skrevet 9. februar 2009 Minus 18?!!!! Herregud! Derfor har vi ikke termometer som funker, slik at vi slipper å se hvor kaldt det er...
FrizzleSizzle Skrevet 9. februar 2009 #4078 Skrevet 9. februar 2009 Sommer hos deg da, her er det -21 Men det er da !
MarianneE Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #4079 Skrevet 9. februar 2009 Grafica: Høres igrunn litt greit ut det der.... TheaM har tempratur på nøyaktig 37.5 og virker OK i formen, men det er aldri godt å vite med slike små. De er i hundre og ti i et øyeblikk, bare for å legge seg rett ned og være skikkelig syke. Men fram til nå: Things looks good! Vi har da bakt sjokolademuffins, slike sirkusmuffins med sukkerfigur til å ha på toppen. De var da helt greie, men ikke så gode som jeg trodde (håpet!) Bare skrive litt her nå så skal jeg begynne på kurs3 i studiene mine: selvutvikling Fikk mail igår om at det er eksamen 29. mai, må melde meg opp senest 15. mars om jeg skal ta eksamen nå. Og det er jo en mai-eksamen som er målet. Problemet er bare at jeg ikke vet om jeg rekker det. Skjønt det er bare opp til meg selv... Legger igjen en kakeoppskrift på kaka jeg bakte igår: Bestemor-kake 1 sukkerbrød saft av to appelsiner 150 gr melis 150 gr smør 1 kokesjokolade 1.5 dl sterk kaffe * del sukkerbrødet i to og dynk med saften av appelsinene. rør melis og smør sammen over svak varme. Ha i kaffe og sjokoladen. * sett kjølig til det tykner litt. Ha sjokoladekremen inni og oppå kaka. Og mens vi er i siget: Dagens middag: Hjemmelaget fiskegrateng
MarianneE Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #4080 Skrevet 9. februar 2009 Sommer hos deg da, her er det -21 Men det er da ! Jeg vet, det er perfekt vintervær!
Fremhevede innlegg