MarianneE Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #4021 Skrevet 6. februar 2009 Ja, det var lurt! Det kan jeg gjøre. Tenkte på bacon og, men det hadde jeg ikke.
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. februar 2009 #4022 Skrevet 6. februar 2009 Hørtes god ut den middagen! Håper du får en fin helg, på tide å bli frisk nå
Frigg Skrevet 6. februar 2009 #4023 Skrevet 6. februar 2009 Pleier å ha potetmosen i bunnen jeg Men det funker sikkert greit å ha det på toppen også Ha en fin helg. Håper formen din blir bedre i løpet av et par dager
Gjest skorpio Skrevet 6. februar 2009 #4024 Skrevet 6. februar 2009 Hørtes ut som en god middag God helg!
Mazilla Skrevet 6. februar 2009 #4025 Skrevet 6. februar 2009 Ble middagen bra? Så bra at du er på bedringens vei! God helg!
MarianneE Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #4026 Skrevet 6. februar 2009 Middagen ble bra, Mazilla, bare så synd jeg ikke har noe spesielt med matlyst enda. Men Andrè spiste for oss begge to, og TheaM smattet fornøyd, så det var en suksess. Fredagskveld, og hva skal jeg? Jo.... Skolearbeid!!! Hurra!!!!!!
janne84 Skrevet 6. februar 2009 #4027 Skrevet 6. februar 2009 for en kjedelig fredag du har da! man skal slappe av i helgene marianne!!!
MarianneE Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #4028 Skrevet 6. februar 2009 joa, men har alt utsatt å levere oppgave en uke, og jeg er litt stressa med tanke på eksamen i mai. Jeg må virkelig jobbe nå for å rekke den. nemlig....
janne84 Skrevet 6. februar 2009 #4029 Skrevet 6. februar 2009 hva leser du på nå da? kan virkelig anbefale kari pape bøkene
MarianneE Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #4031 Skrevet 6. februar 2009 hva leser du på nå da? kan virkelig anbefale kari pape bøkene Driver med innsendingsoppgave. Oppgave1: Les resyme av artikkelen Kunnskap skal Oppleves nedenfor. (...) Hva er du enig/uenig i? Begrunn svaret ditt. Oppgave2: Lag et opplegg for en spennende og morsom undervisningstime. Legg vekt på læring igjennom lek. Du står fritt i valg av tema. Hmmm.... Innom og ønsker deg gooooo helg!!!! Koselige du! God helg til deg- og alle andre!
Nótt Skrevet 6. februar 2009 #4032 Skrevet 6. februar 2009 Håper du fikk lest det du skulle lese. God helg!!
MarianneE Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #4035 Skrevet 7. februar 2009 En time etter jeg sa natta her inne våknet jeg på sofaen... Tydelig en avslappende kveld hjemme.... Oppgaven jeg skriver på.... Jeg har nå lest den høyt to ganger og får bare håpe besvarelsen er bra nok. 'Har fått litt tilbakemelding på at besvarelsen er noe tynn, men jeg vrir hjernen og bortimot tømmer hodet- så d må det bare være bra nok som det er. Men å finne på et opplegg for en kreativ skoletime. Enkelt i utgangspunktet, men når jeg da skal fokusere på læring gjennom lek, da blir jeg så usikker igjen. Tenkte på dramatisere eventyr eller en sang. Kanskje dukketeater? Får ta noen timer i den berøme tenkeboksen, og være glad jeg har morgendagen på å skrive. TheaM skal til svigers i ettermiddag og overnatte der til i morra. Det blir rart, men sikkert fint for dem alle- og for meg. Men, da får jeg god tid i morra på å gjøre ferdig oppgavene mine. Hmm... dette ble et inlegg hvor jeg igrunn bare har tenkt høyt.
janne84 Skrevet 7. februar 2009 #4036 Skrevet 7. februar 2009 Ta utgangspunkt i noe barna liker, liker de kaptein sabeltann, ja så ta utgangspunkt i han og legg inn læring underveis... :D for.eks viss de skal lære matte: hvor mange skritt må de ta for å gå planken og hoppe i havet.. U see?
Frigg Skrevet 7. februar 2009 #4037 Skrevet 7. februar 2009 Det er bra å få tenkt høyt noen ganger Læring gjennom lek er vel den beste måten å lære på. I barnehagen lærer de jo gjennom lek hele tiden og det burde vel ha vært mer av det i skolen også synes jeg. Men dette klarer du skal du se
Gjest Reka Skrevet 7. februar 2009 #4038 Skrevet 7. februar 2009 Håper du har en helt strålende helg kjære MarianneE
Pingting Skrevet 7. februar 2009 #4040 Skrevet 7. februar 2009 Sniker meg innom for å si hei! Må innrømme at jeg ikke har lest hele dagboka di altså
Fremhevede innlegg