Frigg Skrevet 4. februar 2009 #4001 Skrevet 4. februar 2009 Hvordan er formen din i dag? Jeg skal til legen snart og se om de finner noe... Ha en fin dag
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. februar 2009 #4002 Skrevet 4. februar 2009 Usj leit med svigermor som ikke forstår. Håper du snart blir bedre jeg
janne84 Skrevet 4. februar 2009 #4003 Skrevet 4. februar 2009 enig med alle andre her.. jeg hadde virkelig tatt en prat med henne, vet at du ikke orker, men det er nok det eneste som kan gjøre at situasjonen forandres..
Kamille86 Skrevet 4. februar 2009 #4005 Skrevet 4. februar 2009 Syns synd på dere som ikke har en snill svigermor. Min som er så supersnill og koselig. Kansje hun kunne snakket vet i hodet på deres svigermødre?
Lunalu Skrevet 4. februar 2009 #4006 Skrevet 4. februar 2009 min svigermor er også supersnill - men ganske så sær. Hun ville nok tilbudt seg å passe barnebarna tvert! - men...hun bor jo over 100 mil unna da...Virkelig synd at din svigermor ikke forstår at du er syk - begynne å mase om studier... God bedring!
MarianneE Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #4007 Skrevet 5. februar 2009 First of all.... Svigermor er egentlig en kjempe flott dame. Hun er alletiders egentlig, men når det kommer til sykdom og slik er hun av typen som går på jobb med influensa, og forventer egentlig at det skal alle andre gjøre og. Hennes medisin mot alt er "Frisk luft og få bevega litt på deg" så er det bare å håpe det kurerer alt. Litt spesielt, men sånn er hun bare. Forresten så skal hun og svigerfar ha TheaM på overnatting for første gang fra lørdag til søndag. Andrè skal jobbe i helga så jeg lurer fælt på hva jeg skal bruke den tida jentungen er avgårde på. Vet hva jeg burde: Bare være hjemme og gjøre ingenting. Slappe av, sove lenge, ligge på sofaen og se film osv.... Ellers så begynner jeg å føle meg bedre. Heldigvis... Fremdeles den utrolig stygge hosten, men da jeg stod opp i morges føltes det ikke som om noen hadde slått meg halvt i svime før jeg stod opp. Faktisk, så dristet vi oss til litt morgen:humpe: før Andrè stod opp. TheaM og jeg skal bare være hjemme idag, har fått tilbud om å være med en tur til byen, men jeg blir så fort sliten at jeg orker ikke Bare være hjemme og fortsette med å gjøre minst mulig. Har tross alt fått beskjed om å holde meg i ro så lenge jeg går på penicilin....
janne84 Skrevet 5. februar 2009 #4008 Skrevet 5. februar 2009 bare bli hjemme. Sleng føtta på bordet og ta livet med ro
Suzy Skrevet 5. februar 2009 #4009 Skrevet 5. februar 2009 Masse Ro, fred og hygge er oppskrifta - flink jente altså Dette blir nok bra.
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. februar 2009 #4010 Skrevet 5. februar 2009 Viktig å holde seg i ro, men også være i litt aktivitet så ekspektoratet / slimet i lungene får løsnet og blir lettere å hoste opp. Men du har jo en liten en, så da er vel aktivitet en selvfølge
MarianneE Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #4012 Skrevet 5. februar 2009 Planen om å ikke gjøre noe spes den... vel, den slo litt feil. Bakte 21 glutenfrie rundstykker, og midt i baksten fikk jeg sms fra svigerinneK med spørsmål om kaffe på jonasB. Fant ut at det å se folk igjen ikke var så dumt, så jeg gikk over til byen med TheaM og tok en kaffe med K. http://www.jbg.no Det er igrunn det som har skjedd idag. Ihvertfall fram til nå.
Frigg Skrevet 5. februar 2009 #4013 Skrevet 5. februar 2009 Planen om å ikke gjøre noe spes den... vel, den slo litt feil. Bakte 21 glutenfrie rundstykker, og midt i baksten fikk jeg sms fra svigerinneK med spørsmål om kaffe på jonasB. Fant ut at det å se folk igjen ikke var så dumt, så jeg gikk over til byen med TheaM og tok en kaffe med K. http://www.jbg.no Det er igrunn det som har skjedd idag. Ihvertfall fram til nå. Er jo værre enn meg du
MarianneE Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #4014 Skrevet 6. februar 2009 God fredagsmorgen! Tror jeg føler meg lit bedre dag for dag nå. Hurra for det! Men, det er rart... jeg føler meg sliten av å vært syk, også blir jeg fryktelig fort svimmel. Høres ikke det rart ut? Det var jo i kveld jeg skulle på byen og greier med svigerinneK og venninneS for å feire K som fylte 26 igår, men det blir ikke noe av pga formen min, så vi tar en tur ut i morra og spiser middag istedet. http://www.ta.no/pulsen/mat/restaurantguid...icle3336579.ece Øh..... Lite å skrive igrunn.
Kamille86 Skrevet 6. februar 2009 #4015 Skrevet 6. februar 2009 Vææ, svimmel likte jeg ikke helt. Har du spist greit mens du har vore syk? Godt å høre at du merker bedringer! Ønsker deg ei fin helg
MarianneE Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #4016 Skrevet 6. februar 2009 Om jeg har spist greit? husker knapt hva mat er... Svimmelheta kommer nok litt av medisinene mine og.
Gjest Catwoman Skrevet 6. februar 2009 #4017 Skrevet 6. februar 2009 Hei Koselig å hilse på deg her om dagen Tenkte faktisk på deg når jeg sto utenfor senteret. For jeg vet jo at det er nærbutikken din. "Tenk om jeg hadde møtt på Marianne nå, det hadde vært pussig" tenkte jeg. Også kom du ruslende ut døra. Jeg er normalt sett aldri på det senteret, blir liksom ikke så naturlig for meg å dra dit å handle. Godt at formen er litt bedre. Svimmelheten er nok en kombinasjon av lite mat og alle medisinene du tar vil jeg tro. Man blir jo faktisk sliten av å være syk. Særlig sånn hosting - det er fryktelig sitsomt. Jeg er ferdig på penicillinkuren min i dag... det er deilig... for nå har jeg gått og vært uvel i magen og småkvalm hele kuren gjennom, så nå satser jeg på at det snart er over.
FrizzleSizzle Skrevet 6. februar 2009 #4018 Skrevet 6. februar 2009 Fortsatt syk? Kjedelig da. Får håpe formen stiger og at du får en fin helg
MarianneE Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #4019 Skrevet 6. februar 2009 Takk Caskr. Startet dagen med litt feber, men det tok to Ibux knekken på. Ellers er det host og host og snørr, men det begynner igrunn å hjelpe seg ellers. Dagens middag: Tja.... Tar litt løk, hvitløk, paprika, purre, pølsebiter og champignon. Steker det kjapt i panna. Har det hele i en form, potetmos på toppen, og ost oppå der. settes i ovnen til osten har smeltet. Aner ikke hvordan det smaker, men det er sikker godt...
Gjest Grafica Skrevet 6. februar 2009 #4020 Skrevet 6. februar 2009 Jeg ville hatt noen hakkede tomater eller tomatpure oppi sammen med grønnsakene og pølsene før du putter det i ovnene, sånn at det ikke blir tørt Men ellers høres det kjempegodt ut, mamma pleide ofte å lage sånn.
Fremhevede innlegg