Gjest ~Milla~ Skrevet 3. februar 2009 #3987 Skrevet 3. februar 2009 Uff ikke bra! Sender over masse bli frisk tanker
Mazilla Skrevet 3. februar 2009 #3990 Skrevet 3. februar 2009 Sender deg litt som du forhåpentligvis både blir frisk av og kan feire 200-sider med!
Frigg Skrevet 3. februar 2009 #3991 Skrevet 3. februar 2009 Uff, skjønner at du ikke føler deg noe bra. Håper det ikke er så lenge til du blir frisk. Jeg er spent på på om legen finner noe hos meg i morgen jeg. Formen min går så opp og ned. Men kan jo være at jeg føler meg myyye bedre etter en Ibux. God bedring
Frigg Skrevet 3. februar 2009 #3993 Skrevet 3. februar 2009 Jeg orker ikke å feste, men jeg kan vel feire litt med en
LekeHusmor Skrevet 3. februar 2009 #3994 Skrevet 3. februar 2009 en shot med Jägermeister fra meg til deg.. det pleier å hjelpe på formen hurra for 200 sider!!!
MarianneE Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3995 Skrevet 4. februar 2009 You guys are crazy.... Jada... Jeg er syk, men må opp i 5-tida for å hoste opp masse dritt. Hoster skikkelig, så jeg er redd jeg får kink i nakken snart. Har Cosylan hostesaft, så det tar vel det værste. Andrè og TheaM var i barnehagen i går og kom hjem med fastelavensris de hadde laget. Et stort til å ha i vann, og et lite minifastelavensris til å ha på vogna. De hadde ihvertfall kost seg begge to, og det tror jeg så gjerne. Han, som da var eneste hanen i hønsehuset! Jaja.... Idag må Andrè på jobb igjen. Kjenner jeg er ikke klar for det, men han må så da får jeg bare gjøre det beste ut av det. Har funnet ut at jeg tar henne med i barnehagen, og når vi kommer derfra er det rett i seng som vanlig- men nå for oss begge to. Jeg går da hjemmefra litt over kl. 9 og er hjemme ca. 12.45, da er det som nevnt en hvil på henne, og da sover hun gjerne til 14/14.30. Når hun da våkner er det bare to timer til Andrè kommer hjem. Kjenner jeg må ha en tidsplan og forholde meg til for å komme igjennom denne dagen. Svigermor ringte igår for å høre hvordan formen min var. Koselig det, helt til hun sier at nå som jeg har hatt Andrè hjemme kan jeg jo få gjort unna litt skolearbeid!! Er du sprø, svarte jeg, jeg orker jo ikke lese mer enn noen sider i et ukeblad jo! Også sier hun; -Å? Er du dårlig?? (hun har truffet meg både søndag og mandag så hun vet hvordan det står til... Jaja......
Kamille86 Skrevet 4. februar 2009 #3996 Skrevet 4. februar 2009 (endret) Auuu, får frysninger når du beskriver hosten din. Både Theam OG Andre hadde nok godt av en dag sammen i barnehagen. Tror sånt gjør godt jeg Fy, så frekk svigermor er med deg!! Klart du ikke orker å lese. Hadde ikke jeg helller orka tanken på. Hun kunne heller tilbydd seg å passe TheaM istedenfor å gjøre ting så surt. God bedring Endret 4. februar 2009 av Kamille86
Suzy Skrevet 4. februar 2009 #3997 Skrevet 4. februar 2009 Stakkar vennen... Skjønner godt du må ha en tidsplan og at du trenger litt ro og fred. Enig i at svigermor kunne trådd til og passet vesla istedet for å være dust med deg God bedring!
Nótt Skrevet 4. februar 2009 #3999 Skrevet 4. februar 2009 Håper formen i dag blir bedre utover dagen. Teite svigermor, hun kunne tilbudt seg å passe TheaM slik at du kan bli frisk.
LekeHusmor Skrevet 4. februar 2009 #4000 Skrevet 4. februar 2009 dårlig gjort av svigermor! folk kan være så ufølsomme i blant altså. håper du er bedre i dag
Fremhevede innlegg