loffen Skrevet 28. oktober 2011 #14761 Del Skrevet 28. oktober 2011 Helt til du kommer til bilde nr. 7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #14762 Del Skrevet 28. oktober 2011 Ja, det var det værre med.... Jeg spiser glutenfrie kjeks, drikker chocka mocca, TM spiser Tom&Jerry kjeks, ser Elias og ligger på sofaen og sløver max. Andrè skal kjøre drosje i natt så han sover litt akkurat nå. Helgefreden har bosatt seg hos oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #14763 Del Skrevet 29. oktober 2011 OK... Igår fikk dere litt og sikle på, idag får dere noe og le av: En av mine TVfavoritter i hele verden. http://www.youtube.com/watch?v=6Kr3h_VA0No Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. oktober 2011 #14764 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ha en superfin lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. oktober 2011 #14765 Del Skrevet 29. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #14766 Del Skrevet 29. oktober 2011 har hatt DEN koselige dagen idag! TM og jeg tok turen til biblioteket og etter en time kom venninneSA med barna. Så vi satt på rumpa på biblioteket mens ungene lekte. Litt før de stengte gikk vi ut til lekeplassen utenfor hvor det var en 10-11 andre barn. Der ble vi i halvannen time. SA og jeg løp bort til kinoen som ligger 100 meter fra lekeplassen og kjøpte hver vår kjempe bøtte med popcorn som vi satt på lekeplassen og spiste. De andre mammaene kikka litt rart på oss, but what the hell.... TM og jeg gikk hjemmefra 10.30 og var ikke hjemme før 16.00. Heldigvis kom Andrè susende i drosja og kjørte oss hjem. Har hatt en kjempe koselig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. oktober 2011 #14767 Del Skrevet 29. oktober 2011 Høres moro ut! De andre mødrene hadde sikkert bare lyst på popcorn de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #14768 Del Skrevet 29. oktober 2011 Kanskje jeg skulle nevnt at søsterG og barna og var der? Nå er det pizza på meg, Seinfeldt og jeg gleder meg til den nye serien til Robert Stoltenberg begynner om en time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. oktober 2011 #14769 Del Skrevet 29. oktober 2011 Høres ut som om du har hatt en bra lørdag! Hva slags serie har Robert Stoltenberg lagd nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #14770 Del Skrevet 29. oktober 2011 Husker ikke hva den heter. Interessant var det igrunnen ikke heller... Men Notting Hill på TV3 derimot. Guuuud jeg elsker den filmen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 29. oktober 2011 #14771 Del Skrevet 29. oktober 2011 Notting Hill er søt den altså, og Hugh Grant er yummy, men TV2 og TV3 viser den jo fire ganger i året HVER jo. Nesten så det er annenhver uke Notting Hill og Fire bryllup og en gravferd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #14772 Del Skrevet 29. oktober 2011 Også er de ivrige på Gutter er Gutter. Den er fin den!!! Hmmm... Klokka er straks 23 og jeg har fremdeles ikke sovnet på sofaen. Til tross for at jeg har kost med teppet mitt (elsker det tynne fleeceteppet mitt, snakk om sovemedisin!). TM sover godt, heldigvis. Rett før hun skulle få kveldsmat begynte hun og gråte, skikkelig strigråte mens hun klaget over vondt i magen. Hun holdt seg for magen og var svett og varm. Så gned hun seg i øynene og jeg forstod at hun mest sannsynlig var trøtt, og at det meste hun har spist idag har vært en banan... Og tro meg, hun HAR fått tilbud om mat; Rundstykke til frokost, wraps til lunch, kylling til middag, og så har hun fått lørdagsgodt og eple og banan. Lørdagsgodtet og frukten samt 1/4 wrap (i barnestørrelse) var det hun spiste. Hun er til tider svært småspist men idag har det tatt kaka. Så jeg fikk i henne en yoghurt og hun måtte bæres i seng og kles av. etter det la hun seg ned i senga, gned seg lenge i øynene, ble lest og sunhet for og borte var hun gitt. Kansje hun bare var veldig veldig trøtt.... I natt skal vi stille klokka en time tilbake. Med flaks betyr det at TM står opp kl 4.30.... 4.45.... 5.00... i morra. O joy..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annaB Skrevet 29. oktober 2011 #14773 Del Skrevet 29. oktober 2011 Bare kjapt innom og skjønner at det er på tide å si Hei! i parken var en god ide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #14774 Del Skrevet 30. oktober 2011 Bare kjapt innom og skjønner at det er på tide å si Hei! i parken var en god ide! Det var på tide ja! *trommevirvel* VenninneA, ladies and gentlemen!! Ja, du skulle sett ansiktet til J som var på jobb på kinoen da vi kom innom for og kjøpe popcorn. Bra du er med på julebordet forresten! Gledær vårs te det!! **** Å herliga london for en natt det ble. Fikk rota meg i seng 23.30 og våknet slik: kl 2.40 av den stasjonære PCen som slo seg på. Den sto i hvilemodus og slo seg på med et høyt PLING! for og scanne eller noe slikt. Hjelpes som jeg skvatt! 5 minutter etterpå var det ei lita ei som var tørst. Så hun fikk litt vann. Da var hun sulten. Så siden hun spiste så lite på lørdag fikk hun en skive på kjøkkenet. NB; Jeg er ikke verdens mest blide person kl 3 on natta mens jeg leser VGsporten for ikke og sovne ved kjøkkenbordet. Etter en halv skive var det rett i seng igjen men da fikk hun jo ikke sove. Så da fikk hun ligge i senga med meg enda det eeeegentlig ikke er greit. Da var kl nesten 4. Vi sov til kl var 6.30 (5.30 etter og stilt klokka) for da kom Andrè hjem. Så da bestod senga av to voksne, et barn og en katt og to bamser. Manglet bare minstepusen. TM våknet ikke så tidlig som frykta, men jeg kjenner at det var da tidlig nok... :gjespe: Idag har vi ingen planer. Deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. oktober 2011 #14775 Del Skrevet 30. oktober 2011 For en slitsom natt du har hatt! Skjønner ikke hvordan du klarer å fungere med så lite søvn som du får jevnt over. Jeg hadde ikke vært menneske. Artig at du skriver Herliga London, det er jo et lokalt uttrykk her i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. oktober 2011 #14776 Del Skrevet 30. oktober 2011 :kaffekopp: Serverer dobbel dose med fjøskaffe til deg i dag. Jeg tror du trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. oktober 2011 #14777 Del Skrevet 30. oktober 2011 God søndagsmorgen til deg!! En til deg & en til meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #14778 Del Skrevet 30. oktober 2011 For en slitsom natt du har hatt! Skjønner ikke hvordan du klarer å fungere med så lite søvn som du får jevnt over. Jeg hadde ikke vært menneske. Artig at du skriver Herliga London, det er jo et lokalt uttrykk her i byen Ska sei! Kor du trur eg har fådd det frå? Lærer litt med en søster som bodde 8 år i Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #14779 Del Skrevet 31. oktober 2011 Mandag igjen- nok en gang! Rart hvordan det skjer en gang pr uke det der. Gårsdagen ble tilbragt hos svigers hvor svigermor og jeg lagde middag og hadde det veldig hyggelig. TantebarnF på 8 år var der og, og TM koste seg SÅ med kusina si. Jentene lekte, F leste for TM og de koste seg sammen. Jeg skal straks kle på meg og gå til barnehagen. Ikke for og levere barn, det har jeg gjort, men for og hente nøklene mine som ble liggende igjen. Godt en har reservenøkler liggende.... Ønsker dere alle en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 31. oktober 2011 #14780 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hehe det er godt det er flere enn meg som legger igjen ting i barnehagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg