MarianneE Skrevet 28. februar 2004 Forfatter #761 Del Skrevet 28. februar 2004 :o Henter frem dagboka mi fra side 2......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. februar 2004 Forfatter #762 Del Skrevet 28. februar 2004 Djiiiz...... jeg tror jeg må ha en usedvanlig upopulær dagbok! jaja..... Torsdag Mannen kom hjem (jeeej) og vi hadde middagsgjest: svoger S. Han hadde tydelig behov for og prate ut litt om skillesmissen, så vi ble sittende og snakke om den. Jeg har fryktelig vondt av ham, men skjønner ham så utrolig godt. Prøver og ikke ta parti, men det er ikke lett. mens han satt hos oss ringte H og skjelte ham ut fordi han ikke hadde ringt henne for og spørre etter jentungen. Vi hørte hun skreik helt i andre enden i stua...... fredag Som jeg skrev om mandagen er det noe galt med bilen vår. Feilen er nå funnet men jeg aner ikke hva det er. Vet bare at det er noe med hjulopphenget forran. Uansett: den herlige summen for utbedring kommer seg på 8000 KRONER!!! vi har ikke så mye penger, men får sansynligvis låne av svigers. Takk for det! lørdag en ordentlig sløvedag! enkelt og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. februar 2004 #763 Del Skrevet 28. februar 2004 :oops: kommer forsiktig bankende på døra...... Fin lørdag? Jeg veit jeg har vært fryktelig sløv i det siste... Men overtid så mange dager på rad tar knekken på meg.. Og den lille tiden jeg har hatt tid til det jeg vil, har jeg enten sløva foran tv'en eller kost med sambo.. Men jeg veit godt du er her, og leser så fort jeg har tid og overskudd! We snakes bejb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. februar 2004 Forfatter #764 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg er her i mangel på andre ting og gjøre, mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. februar 2004 #765 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg er her i mangel på andre ting og gjøre, mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 28. februar 2004 #766 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg stikker også innom titt og ofte, men ikke alltid jeg legger igjen hilsen! Er det ikke sånn med de fleste av oss? Vet du hva? Jeg tror nesten det var det beste som kunne skje, jeg. At de flytter fra hverandre, mener jeg. Hun høres nemlig ikke helt god ut... Ha en alldeles strålende lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 29. februar 2004 #767 Del Skrevet 29. februar 2004 Se, nå titter jeg innom igjen! Men nå er ikke du her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 1. mars 2004 #768 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei hei. Takk for hilsner i min dagbok! Koselig! Og takk for godt tips angående orfganisering av hobbyting. Alltid kjekt med gode tips om det, for det blir alltid så mye kaos lissom. Håper du har hatt en finfin helg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. mars 2004 Forfatter #769 Del Skrevet 1. mars 2004 lmari Jo, tror det er like greit at dette skjer. Trist med skillesmisser, men jeg tror aldri de to ville klart og holdt sammen uansett. Desverre, men det virker som S har det mye bedre med seg selv nå. Det er ihvertfall godt og se...... Aricept Nei, det var jeg ikke. A-menneske jeg vet du. Liker og legge meg rundt kl.22 og tidlig oppe. Når klokka er 01.30 er jeg i koma.... Tjorven Ingen årsak..... :-) Jaja...så var det mandag dere! Min elskede er på plass i Oslo og alt er som før. Desverre...... Heldigvis er er han ferdig et sted mellom 13 og 15 på torsdagen. Gleder meg allerede! I mellomtida er det kanskje ikke så dumt at han er borte. Jeg hoster, har vondt i hodet og er litt uttafor idag. Irriterende er det, for jeg går rundt og blir halvveis syk, og blir da ikke kvitt driten. Går og hangler lenge. Bedre og bli skikkelig syk, og bli kjapt frisk igjen. Var på middag hos svigers igår sammen med S. Tydelig er det like greit med denne skillesmissen, for S virket som en helt annen person! Vanskelig og beskrive hvordan, men det er positivt! Uansett hadde vi det hyggelig! Noe mer og skrive? Jo.... hihihi pappa har fått seg dame! Aner ikke hvem det er, han er super hemmlighets full! Uff..... jeg får glane litt ellers på KG før jeg begir meg ut på dypt vann med oppvasken. Skulle ønske jeg hadde oppvaskmaskin, cola og potetgull..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 1. mars 2004 #770 Del Skrevet 1. mars 2004 Ser at vi er gressenker begge to denne uken....vi får kose oss alene så godt det larseg gjøre. Veldig stille og rart i huset, men det er jo alltid litt godt å være alene og kun ta hensyn til seg selv også da... Men jeg må si at jeg alt gleder meg til å få ham hjem igjen! La forresten ut en liten forklaring til bildene mine i dagboka mi. Moro at du likte dem da.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. mars 2004 Forfatter #771 Del Skrevet 1. mars 2004 La forresten ut en ltien forklaring til bildene mine i dagboka mi. Moro at du likte dem da.... :oops: Så det. Kan godt henne jeg kopierer idèen din. prøve ihvertfall...... Nå har jeg vært på butikken. Fy flate å jeg skulle ønske jeg hadde lappen og bil sjøl! Måtte nemlig ha melk, juice, 1,5 l. cola (måtte ikke ha det siste men.....) 2,5 kilo kraftfor til marsvina.... Itillegg til litt andre ting. Tror jeg har verdens lengste armer akkurat nå. Kjøpte meg noen kjeks også, men hva kommer det av at nesten halve pakken er spist? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 1. mars 2004 #772 Del Skrevet 1. mars 2004 Så det. Kan godt henne jeg kopierer idèen din. prøve ihvertfall...... Bare sett i gang du! Hyggelig å kunne gi inspirasjon til andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. mars 2004 Forfatter #773 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg føler meg så jævli crappy!!! Har på meg tykke ullvang-sokker, fora tøffler og har hatt fleeceteppet rundt meg så og si i hele dag. Allikevel har jeg fryst i hele dag. Vondt i halsen min og litt små-feber. Pokker asså! Jeg skal oppsøke en butikk i morra for og levere en jobbsøknad samt besøke pappa. Det frister ikke akkurat nå, nei..... Hva skal ei stakkars jente gjøre? Dytte i meg c-vitaminer og finne teppet mitt igjen tror jeg. En ting er ihvertfall sikkert: Det blir tidlig kvelden i dag hvertfall. Jeg vil ha mannen min hjem! NÅ!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 1. mars 2004 #774 Del Skrevet 1. mars 2004 Og siden jeg ikke kan hjelpe deg med å få mannen din hjem. Så vil jeg gi deg en stor klem. Håper du er mye bedre i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 2. mars 2004 #775 Del Skrevet 2. mars 2004 Bedre i dag? :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #776 Del Skrevet 3. mars 2004 Uff..... er syk på tredjedagen, og det er ikke akkurat morsomt. Kjipt og være hjemme alleina, ja! itilleg har jeg jo selvfølgelig har jeg jo fått mensen også. Jævelskapen står i kø idag! Mannen kommer hjem i morra, og det gleder jeg meg til! Har ikke matlyst i det hele tatt, men kanskje hadde det smakt med pizza fra Peppes? Æsj.... har ikke ei krone til overs til pizza allikevel. Kanskje jeg kan sende SMS til mannen og spørre om og ta penger utav spareboksen til pizza? Uff nei, har allerede lånt penger til ladekort derfra.... Hmm..... Var og leverte en jobbsøknad i en dyrebutikk igår (vil ha, vil ha, vil ha) sammen med pappa (var syk, men hadde allikevell litt kvalitetsstid med far) og håper jeg får den jobben. Skal også søke på et par andre jobber. heldigvis er det endel nå for tida. MarianneE- synes synd på seg selv i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. mars 2004 Forfatter #777 Del Skrevet 4. mars 2004 Har ikke matlyst i det hele tatt, men kanskje hadde det smakt med pizza fra Peppes? Æsj.... har ikke ei krone til overs til pizza allikevel. Kanskje jeg kan sende SMS til mannen og spørre om og ta penger utav spareboksen til pizza? *slafser pizzarester til frokost* ...også forran PC'en da..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. mars 2004 Forfatter #778 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg vil bli frisk!!! Lå våken fra kl. 4 i natt fordi jeg ikke klarte og puste liggende. Føler som jeg har et stort astmaanfall 24/7, og det er skrekkelig ubehagelig. Mannen kommer hjem idag, og det er jeg glad for! Litt trøst, trenger det. Sutre, sutre...... Dessuten vil jeg lære dette: www.beadandbutton.com/bnb/default.aspx?c=a&id=979 æsj... linken virka ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. mars 2004 #779 Del Skrevet 4. mars 2004 Linken virka fint her den. Dakaj deg, det er fint at mannen din kommer hjem i dag. Det er ikke noe særlig å være alene når man er syk. Man trenger litt ekstra pleie og omsorg da. God bedring. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. mars 2004 Forfatter #780 Del Skrevet 4. mars 2004 Linken virka fint her den. Det var bra. Kjempe fint det armbåndet. Skulle gjerne ha kunnet noe slikt, asså....... Dakaj deg, det er fint at mannen din kommer hjem i dag. Det er ikke noe særlig å være alene når man er syk. Man trenger litt ekstra pleie og omsorg da. God bedring. :kysse: :rosasmil: Takk, Middis! Snill du...... *Gir en kopp kakao med krem til Middis også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg