Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Var åpent der igår!

Men sikker på at det ikke har gitt intrykk av og være stengt siden det har vært revy i bakgården?

:klo:

Det er ikke bare revyen desverre, det er revy, sommershow, konserter, lukka arrangementer for bedrifter, private selskapet ala bursdager + "nei, nå er det søndag, nå gidder vi ikke ha åpent, for det har ikke vært en eneste gjest innom på to timer".. ><

Det jeg stusser over er at det ikke går an å ha åpen kafe inne selv om det er revy i bakgården? Men nei, det ble vist for mye pes. Det stedet er desverre ikke som det engang var :c

Problemet er at de begynte å tjene bedre på lukka selskaper enn til daglig, så da begynte de med det i tide og utide og mista alle stamgjester, som jo gjorde at lukka selskaper lønte seg enda mer osv.

Ja, jeg veit detta fordi jeg jobba der sommeren 08 og 09 og er fortsatt kompis med kokkene.

Men var bra det var åpent igår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det gikk veldig bra igår.

Ped.leder fortalte det vi var enige om, og jeg supplerte der jeg følte for det.

Etterpå kom en av mammaene vi "kjenner" og gav meg en klem.

Det satte jeg stor pris på.

:)

Blir nok borte resten av dagen.

Ha en fin dag alle sammen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt fraværende om dagen.

Denne uka har føltes som et år, jeg har vært veldig sliten og hverdagen har vært et ork.

Samtidig har jeg vært borte tirsdagskveld, onsdag på foreldremøte i to timer på onsdag og igår var vi hos søsterG på familiemiddag.

Både onsdag og igår har Andrè jobbet fra kl 8-20 så det har vært lange dager.

Jeg har levert i barnehagen, vært på jobb, handlet, kommet hjem og gjort litt husarbeid. Henta i barnehagen, laget og spist middag, så har jeg enten reist på det jeg/vi skal, kommet hjem, fått jenta i seng, gjort husarbeid, lagt meg.

Lukket øynene i 5 minutter så bare fortsatt der jeg gav meg kvelden før.

Klage... klage....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krofter!

Den var ny!

Det er helg.

Herregud så digg!!

:hoppe:

I kveld har jeg store planer om og ligge på sofaen og se TV. :nigo:

Nå tror jeg at jeg skal hente TM ekstra tidlig, få henne hjem og så støvsuge samt tørke støv.

Det siste er uten tvil nødvendig.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lørdag = sjokoladedagen!

:sjokolade:

:ler:

Fikk besøk av broder'n igår.

Det var kos det!!

Jeg måtte kanselere spinningtimen min, men det fikk heller være.

Etter han flytta til Stavanger er det sjeldent vi sees, så det gjorde meg ingenting og droppe den timen.

Fikk endelig bursdagsgave fra ham, en bok herfra:

http://www.hancockcupcakes.no/#!

:sikle:

Det er meldt et skikkelig regnvær i morra, så kanskje det blir litt testing av boka? :lur:

Ellers var TM i seng igår og Andrè på jobb da jeg flata rett ut på sofaen.

Det var utrolig deilig og bare legge seg ned under et fleeceteppe, det tok vel 5 minutter så :veslejenta:

NyttpåNytt hadde da vart sånn ca 10 minutter....

Idag har vi planer om og bytte et par sko jeg kjøpte til TM på torsdag.

Jeg tok en sjans på størrelsen, men de er alt for store så de må byttes i en strørrelse eller to mindre.

Skoringen hadde "2 for 1" tilbud på vintersko til barn så det var litt der og da shopping. Og jaggu ble det ikke nye vintersko på hu mor og :lur:

De skoene jeg har hatt er det for det første hull i, og de er nedslitte, og uten foring så de to siste vinterene har jeg vært så kald på beina!

Men, med nye, fine godt forede sko... :hjerte:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoringen hadde "2 for 1" tilbud på vintersko til barn så det var litt der og da shopping. Og jaggu ble det ikke nye vintersko på hu mor og :lur:

Akkurat som på reklamen! :hoho:

Gratulerer med nye sko, og kos deg med sjokoladedagen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...