MarianneE Skrevet 4. november 2003 Forfatter #541 Del Skrevet 4. november 2003 Hei Marianne! Må ikke bli heeelt borte for oss, da! Ærru gæærn?? Et tast og du er hekta, vet du...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2003 Forfatter #542 Del Skrevet 4. november 2003 De ringte fra Teleperf. for en halvtimes tid siden for et nytt intervju. Siden det er en tlfjobb så blir de aktuelle også intervjuet pr. tlf. Tror det også gikk bra..... Skal holde dere orientert. Kanskje jeg kan få en jobb i førjulsgave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. november 2003 #543 Del Skrevet 4. november 2003 *krysser fingre og bein* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 4. november 2003 #544 Del Skrevet 4. november 2003 Bra intervjuet gikk bra, Marianne :D Håper det årnær sæ med 2.gangs intervju. - Kick æss! hihi... :: sender lykke til vibber :: Skal på jobbintervju på mandag jeg og - også Teleperf. Klem, D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. november 2003 Forfatter #545 Del Skrevet 5. november 2003 Har litt nerver med den jobben. Ikke hørt noe enda. Ellers noe nytt her i verden? Nææ........ Lever og har det bare bra! I morra kommer mannen hjem, og det kan dere tro jeg gleder meg til! Tenkte jeg skulle si som Ramsey: "Blir det nåkke kn*****g her, men motet svikta, gitt........ I morra skal jeg også tilbake i barnehagen. Blir bra det og........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. november 2003 Forfatter #546 Del Skrevet 5. november 2003 :D :stortsmil: :brunette: :enig_animasjon: :smilejenta: :pippi: :rosasmil: JEG HAR FÅTT JOBBEN!!!!! Fire dager i uka skal jeg jobbe som telefonselger. Kanskje ikke akkurat drømmejobben, men kjekk og ha frem til jeg får noe annet! :D Begynner tirsdag 18 November....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 5. november 2003 #547 Del Skrevet 5. november 2003 Gratulerer med jobb!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. november 2003 Forfatter #548 Del Skrevet 5. november 2003 Gratulerer med jobb!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. november 2003 #549 Del Skrevet 5. november 2003 Sier det igjen jeg; Gratulerer med jobb! Endelig, dettte fortjener du vennen! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. november 2003 Forfatter #550 Del Skrevet 5. november 2003 Fremdeles glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 5. november 2003 #551 Del Skrevet 5. november 2003 hurra hurra hurra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 5. november 2003 #552 Del Skrevet 5. november 2003 Gratulerer så mye med jobben vennen :D Koos deg i kveld Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. november 2003 #553 Del Skrevet 5. november 2003 Grattis, det var vel fortjent. Du har fått rose i rosetråden også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. november 2003 Forfatter #554 Del Skrevet 6. november 2003 Grattis, det var vel fortjent. Du har fått rose i rosetråden også. Thi-hi..... det har du og! (håper jeg! Fikk bare opp feilmeldning) Idag har jeg spist nydelig frokost! hjemmebakte rundstykker! Har trøbbla med baksten, men fant en oppskrift fra Toro, og prøvde den. De ble perfekte (men kanskje litt små?) og jeg har spist åtte stykker i dag, tror jeg. Mett, jeg...... Tenkte jeg skulle rydde det fint og pent til mannen kommer hjem idag, men har ikke fått begynt enda. :oops: Heldigvis er han ikke hjemme før om en 4-4.5 times tid. Har goooood tid på meg! (helt til jeg bare skal se litt på TV, da kommer han plutselig hjem) Ellers noe nytt? Ja, noe av det første jeg tenkte da jeg våkna i morges av kattungen, var at det var sååååå deilig og våkne som "ansatt" og ikke "arbeidsledig"!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 6. november 2003 #555 Del Skrevet 6. november 2003 Åh, grattis med ny jobb!! Det var det jeg sa - plutselig så ordner det seg for deg, vet du!! Dette høres kjempebra ut - ikke minst blir det ok for deg å komme ut på arbeidsmarkedet igjen - det betyr litt det også!! Og pengene - selvfølgelig!! Lenge siden jeg har hørt noe fra deg nå. Men sånn blir det når jeg har vært mye borte herfra og du har vært mye borte herfra. Hyggelig at du hadde lagt igjen hilsen til meg i dagboka mi, da!! (gleder meg til mail!!) KLEM!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 6. november 2003 #556 Del Skrevet 6. november 2003 Grattis !!!! :D Du får komme i garasjen på ostepop-party i kveld å feire !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. november 2003 #557 Del Skrevet 6. november 2003 Thi-hi..... det har du og! (håper jeg! Fikk bare opp feilmeldning) Uææh, ser ingen rooose. Men tnx anyway. Ha en flotters torsdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 8. november 2003 #558 Del Skrevet 8. november 2003 Helløøø... God helg vennen Nattaklem fra meg 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 8. november 2003 #559 Del Skrevet 8. november 2003 Ha en god helg MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. november 2003 Forfatter #560 Del Skrevet 8. november 2003 Her har dere tydelig holdt stand mens jeg har vært borte! Flinke jentene!! Var så deilig og ha mannen hjem igjen! Vi koste oss veldig med lasagne og sofaen da han omsider var hjemme igjen. Naturligvis fikk vi besøk i det jeg satte middagen på bordet, men det var bare av broder'n og Z, så det var ikke så nøye...... I går satt i og så TV og koste oss under frokosten. Resten av dagen tilbragte han forran PC'en med te, og jeg med sytøy og kakao! Kosa oss skikelig! Han reiste avgårde for og hente drosja i 16.30-tida, og etter det var jeg hjemme alleina. I dag kommer C. med samboer hit. Moren hennes er stabil enda, men desverre er det bare og vente på slutten. Det er trist, men jeg vet vi kan få kost oss allikevell. Desverre skal mannen jobbe, men han kan sitte hjemme med personsøker til drosja en stund. Nå er klokka 10, og jeg må på butikken for og kjøpe avis, juice og pålegg til frokosten min!! Ha en glad dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg