Labella Skrevet 24. oktober 2003 #501 Del Skrevet 24. oktober 2003 Så fint at du stiller opp for venninna di i den forferdelige situasjonen hun er i nå! Hun setter nok stor pris på at du er der for henne :klem2: Så bra at du fikk billetter til cupfinale da! Det blir sikkert kjempegøy!!! Ha en strålende helg MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter #502 Del Skrevet 25. oktober 2003 God lørdagskveld!! Koselig med hilsner fra dere, jenter! Ja, det er trist med moren hennes, men nå ser det ut til at de kan prøve og behandle henne. Jeg er redd det er alt for sent siden de regner med at hun ikke lever til jul. Jeg sier ingenting til C., hun trenger alt av håp hun kan få nå. Venter på SMS/telefon fra C. Hun bor jo i Oslo, men pga. moren er hun kommet hjem denne helga. Vi ble enige om at hvis hun ville finne på noe, så skulle hun ringe eller sende en SMS. Regner egentlig med at hun er på sykehuset med moren sin. Kjeder meg, jeg! Det er mange ting jeg kunne gjort, men.... æsj.... gidder liksom ikke. Har spilt Play Station lenge idag, og er lei av det nå. Dessuten sliter jeg så jævlig med en bare at jeg blir sprø! Gubben er og kjører drosje, så jeg er overlatt til meg selv. Tror jeg skal surfe litt ogå finne frem sytøyet mitt. Må henge i om det skal bli ferdig til den 30. November...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. oktober 2003 #503 Del Skrevet 25. oktober 2003 Så trist med moren til venninna di. Godt at du er der for henne nå - hun setter nok pris på det i denne tunge stunden :trøste: Cupfinale??? Høres dritgøy ut, selv om jeg ikke liker å se på fotball. Skal se etter deg på TV'n da , for du står sikkert sånn Håper du har en fin lørdagskveld :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 25. oktober 2003 #504 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hei på deg, din gamle blei! Åh, så morsom lørdagskveldshumor!! Lørdag kveld, og her sitter jeg og strever på jobb.. Nåja, strever vel ikke akkurat, men det er uansett kjipt å jobbe på en lørdagskveld. Særlig når sambo sitter hjemme alene og spiller Playstation for seg selv.. Men så tenker jeg at egentlig skal jeg ikke klage - jeg er jo strengt tatt heldig som har en jobb å gå til! (krysser fremdeles alt jeg har for at du skal få deg en jobb snart - hva blir det til med den i varden, forresten? ) Så du har også spilt Playstation i dag, eller? Hørtes jo ut som en bra lørdag det, bortsett fra at mannen din er borte. MÅÅÅ snart ordne seg for dere med ny jobb for han også... (krysser alt jeg har for at det skal ordne seg også - blir mye kryssing her om dagen!!) Alt bra ellers?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. oktober 2003 #505 Del Skrevet 25. oktober 2003 Du, atte du...*mase*mase*mase* Hva slags forslag har du til helga? Fredag/ lørdag? Du har lest mailen??? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 25. oktober 2003 #506 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hva slags forslag har du til helga? Fredag/ lørdag? Du har lest mailen??? Åh, skal dere treffes??!?!? *misunnelig* Det hørtes koooooselig ut, det!! Hva skal dere, da? lmari - nysgjerrig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 26. oktober 2003 #507 Del Skrevet 26. oktober 2003 Åh, skal dere treffes??!?!? *misunnelig* Det hørtes koooooselig ut, det!! Hva skal dere, da? lmari - nysgjerrig.. Svarer litt jeg.. JA, vi skal møtes til helga. MarianneE, Diva og meg. Gleder meg kjempemye!!! Helt hva vi skal er vel ikke helt bestemt enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 26. oktober 2003 #508 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei du - playstation-dronninga! Har du noen gode spill å anbefale, eller? Liker ikke så godt slåssespill, men hva pleier du å spille? Sambo har investert i Playstation2, nemlig. Han har kjøpt wrestlingspill, og er fortapt i det. Så nå må jeg også få meg et favorittspill!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #509 Del Skrevet 27. oktober 2003 Cupfinale??? Høres dritgøy ut, selv om jeg ikke liker å se på fotball. Skal se etter deg på TV'n da , for du står sikkert sånn Ja, det kommer jeg nok til og gjøre! Gleder oss masse..... Playstation! Vel.... vi har ikke fått investert i en PS2 enda, så jeg spiller på PS1. Mine yndlingsspill er: Crash Bandicoot 1-3 Spyro the Dragon 1-3 Devil Dice Tekken Til PS2 får du et sinnsykt bilspill som heter Burnout det er morro. Jeg liker best sånna eventyr-platfrom spill, jeg da. Ellers noe og nevne? Tja, mannen er i Oslo for 6. uka på rad (?) har lissom detti ut av tellinga.... Vil han skal få jobb her hjemme snart! At han kjører taxi gjør ingenting. Selvom han er på jobb, så er han hjemme på en måte! Ja, kanskje litt rar tenke måte, men da er han tross alt rundt omkring i byen bare! Han kommer hjemom nå og da og det er jo bare kos. Hadde ribbe til middag igår. Pappa var her på middag, og vi spiste godt alle tre. Namme....... Ellers er det ikke noe nytt og fortelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 27. oktober 2003 #510 Del Skrevet 27. oktober 2003 :trøste: trøster gressenka... Må være kjipt å ha mannen borte så mye! Håper det ordner seg med jobb for ham i nærheten snart! Ribbe :rosasmil: nam nam! Det er det lenge siden jeg har spist! Det er jo sååå godt! Ha en fin mandag da, MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 27. oktober 2003 #511 Del Skrevet 27. oktober 2003 Så synd med cupfinale-billettene da! Hva slags dustete regler er dette? Ønsker deg allikevel en fin uke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #512 Del Skrevet 28. oktober 2003 Så synd med cupfinale-billettene da! Hva slags dustete regler er dette? Ååå!!!!! sÅ SINT!!!! :evil: Blir nok ingen cupfinale på oss! RBK selger nemlig kun ÈN billett pr. medlem!!!! Her hos oss er det kun Mannen som er medlem, ikke jeg. Dermed er det kun en billett til oss. Har maila bilett-ansvarlig om dette, og om det er noen biletter igjen, så forhåpentligvis kan jeg få den. Skal holde dere underrettet!!! Crapy dag i dag!!! Fikk mensen i går ettermiddag (for en gangs skyld kom det når det passer best!!) og i dag kjennes det som Niagara Falls. Har moderate blødninger vanligvis, men ikke i dag virker det som..... Våkna kl. 04.15 med dundrende hodepine. Skikkelig migrene med vondt for og lee øynene og kvalme. Stod opp og tok to Ibux. Har dempet det værste, men jeg må være forsiktig med og bevege på hodet mitt i dag kjenner jeg. Må på apoteket og kjøpe Paracet. Ibux og paracet: en av hver er det eneste som tar hodet mitt. Ha en flott dag jenter. Jeg tar med meg hodet mitt og legger meg litt nedpå....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 28. oktober 2003 #513 Del Skrevet 28. oktober 2003 :trøste: Kjipt med både migrene og mensen Håper du blir bedre, og får en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. oktober 2003 #514 Del Skrevet 28. oktober 2003 Dakkar Marianne ! Ingen cupfinale og mens. Verden er urettferdig 1 Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #515 Del Skrevet 28. oktober 2003 Dakkar Marianne ! Ingen cupfinale og mens. Verden er urettferdig 1 Klem Du glemte hodepine av en annen verden! Har ligget på sofaen og slappet av i så og si hele dag. Ellers ikke noe spes og nevne..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. oktober 2003 #516 Del Skrevet 28. oktober 2003 Fått noe svar fra billett-ansvarlig?? Virker som om vi har samme syklus gitt..Jeg sitter i alle fall med en SMULE ( ) vondt i magen akkurat nå..! Sender samtidig noen bli-bedre vibber til hodepinen din!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. oktober 2003 #517 Del Skrevet 28. oktober 2003 *kommer løpende med en god og varm varmeflaske* så blir det sikkert litt bedre. Hjelper i alle fall på meg. Håper hodepinen har dempa seg litt. De dagene i måneden er ikke noe særlig, det kan jeg skrive under på. :evil: :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #518 Del Skrevet 29. oktober 2003 Takk for varmeflaska, Middis! Det hjalp vedlig, ja....... :D Tilbake til cupfinalen: Får se den på TV i år også........ Siden jeg ikke får noen billett, så blir det ikke noen kamp på oss. Å, jeg er så skuffa og sint at jeg..... Den dagen her har vart leeeenge for min del. Våkna kl. 6 lys våken, og satte på P4 og kose dyna mens jeg hørte sånn halvveis etter på radioen. Var sulten og stod opp rett før 7 for og sette en brøddeig. Innen 7.30 hadde jeg allerede satt brødet til heving og vasket opp. Føles som det er ettermiddagen alt....... Men klokka er bare 13.08....... Imorra skal jeg på infomøte hos Varden (lokalavis) i forbindelse med denne jobben jeg har søkt på. Blir spennende. Jente som jeg er så har jeg allerede funnet hva jeg skal ha på meg. Selvom det er jeg telefonsalg, så vil jeg se ordentlig ut og gi et godt inntrykk av meg selv. Mannen kommer hjem i morra, og jeg gleder meg. Han skal ha fri denne helga, og jeg vil gjøre noe kos! Gå på kino, cafè, kose masse i sofaen........ Vi har vært sammen i snart 7 år, men fremdeles får jeg sommerfugler i magen ved tanken på ham...... Noe annet og nevne? Trur ikkje det........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #519 Del Skrevet 29. oktober 2003 Logga meg på for to timer siden, for jeg skulle bare sjekke mail og jobb hos aetat. Hvordan har to timer gått uten at jeg har merket det? Stemmer det..... KG har skylda...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #520 Del Skrevet 30. oktober 2003 Imorra skal jeg på infomøte hos Varden (lokalavis) i forbindelse med denne jobben jeg har søkt på. Blir spennende. Jente som jeg er så har jeg allerede funnet hva jeg skal ha på meg. Selvom det er jeg telefonsalg, så vil jeg se ordentlig ut og gi et godt inntrykk av meg selv. Herregud!! Var der i dag, og jeg tror ikke det er noe, nei! For det første er det ikke telefonsalg, men jeg skal lissom da pakke med meg et stort bord, dra med på bussen og reise rundt på kjøpesenter og arrangementer i Grenland og stå og dele ut avisa og håpe på at noen vil ha et abbonement. Iført en blå uniform (inkl. caps!) skal jeg stå og gjøre dette for 50 kroner timen!!!!! Ikke er det noen fast arb. tid, men jeg må da selv ringe inn til Hovedkontoret og si ifra når jeg vil jobbe. Kan jobbe 0-100 timer i måneden om jeg vil. Er jeg et dårlig menneske om jeg ikke vil ha en slik jobb? Ellers er alt bra, det øsregner ute, og jeg må strax ut og handle. Mannen kommer hjem, og det blir bra. Vil lage noe godt til kvelds, men vi får se hva det blir til..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg