Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Ser ut til at jeg har fått meg en jobb!!

Ikke noen svære greier, men en telefonselger jobb for avisa....

Nå som det går mot jul, så er vi avhengig av litt ekstra penger, og jeg vil gjerne bidra litt jeg, også.....

Har tent opp i peisen, og det spraker koselig derfra.

Pus ligger på avstand og betrakter det hele noe skeptisk....

Liker egentlig ikke og tenne opp slik, er hysterisk redd for pipebrann, men det går vel bra håper jeg.....

Ang. venninne R....

Pratet med henne igår, og jeg nevnte bl.a. kommentarer hun kom med om lørdagen ang. sønnen sin ("vet du hva jeg fikk igjen for og ha sex med en neger? En jævla unge!!")!

Og jeg sa til henne, at hun virkelig burde SKAMME seg over og prate slik om sin egen sønn.

Da lo hun bare og sa at det bare var tull!!!! :o

Men, som jeg sa til henne, sånnt spøker man ikke med!!

Nevnte også det at hun reiste til byen med noen andre om lørdagen, og da ble hun skikkelig grinete.

Sa at jeg kunne ikke skjønne noenting, for jeg var ikke singel, men det var hun, og jeg kunne ikke vite hvordan det var, og ingen ville ha henne osv........

Rart jeg er lei??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER!!!

Det fortjente du virkelig, vennen min! Da blir det en ordnings på ting, vet du! Og ikke minst - kanskje du får et bein innenfor og de klarer å spa opp andre og spennende jobber etter hvert?

Vet du hva du skal selge, forresten? Altså: er det abonnementer eller småannonser eller noe sånt noe? Morsomt at du også havner i en avis - da er vi i samme bransje!! ;)

Synes det står respekt av at du sier i fra til venninna di. Fortsett med det - så bestemt du bare klarer!!

Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scrabbis med jobb!

Godt å høre vennen!

Men synd at du er syk da..Bli bedre..bli bedre..bli bedre..bli bedre.. :P Hjelper det?? :lol:

Ang. din venninne R., det er absolutt noen ting man ikke spøker med. Herregud, tenk den dagen sønnen skjønner og forstår hva hun sier, og han hører en sånn kommentar??

Nei, si din mening, og stå på jenta mi!

Klem fra Aricept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

Venninnen din hørtes litt sytete ut for tiden :roll:

Men ikke du, i godhumør som vanlig? :lol::wink:

Ha en fin uke, vi har overlevd to dager, bare tre dager igjen til fredag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin uke, vi har overlevd to dager, bare tre dager igjen til fredag :D

Det er f. så sant!

Lurer på når Mannen min kommer hjem! Om han får jobbet inn tilsrekkelig i dag, så kommer han hjem i morra, hvis ikke kommer han fredag.

Om han kommer fredag får jeg ikke sett ham nesten, for han skal kjøre taxi denne helga.....

Stod opp idag, formen like crapy som igår, og det var 17 grader her inne!

Kaldt! Skynta meg og tenne opp i peisen, også ble det deilige 22 grader!

Aaahh.....

Akkurat nå har jeg fått det godt her inne, så jeg har latt ovnen brenne ut. Mest fordi jeg ikke gidder og gå og hente mer ved enda....... :lol:

Kald på beina ble jeg og, så jeg har funnet frem de deilige tøfflene jeg har fått av svigermor. De er supervarme med sauepels inni.

Ang. venninne R: Fikk SMS fra henne igår. Der stod det:

Det snør, det snør! Tidelig bom!!! Festlig... Skifter dekk på bilen, jeg helt av meg selv! Imponert nå tenker jeg

Første tanken som slo meg var at herregud! Har hun ikke skjønt noen ting?

Tror hun virkelig at alt er OK?

Jeg er ikke langsint eller noe slikt, men etter den samtalen vi hadde om mandagen, så hadde jeg egentlig venta at hun lå litt lavt! Det hadde ihvertfall jeg gjort om jeg var henne!

Ellers noe som er verdt og nevne?

Jo...... ang. den jobben....

Tror vaffal jeg har fått den!

Sendte en mail til kontakt personen, og fikk som svar at om jeg oppgav tlf nr. mitt så ville jeg bli oppringt for et møte sammen alle søkerene for en liten orientering (vanskelig ord, ja! :ler: )

Kanksje det bare er intervju?

Eller nei..... det pleier ikke være intervju på slikt!

Har ikke hørt noe ang. jobben jeg har søkt på.

Tenkte og ringe i dag, men var så dum at jeg ikke noterte meg tlf. nr. til dem. Aetat har også fjernet nr. fra listene sine.

Hmpf..... får bare vente i spenning......

Tomt for kakao i koppen min!

Jeg får gå og hente mer, jeg!

HA EN GLAD DAG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kakao!!

ååhh

Må gå og lage meg jeg også... :lol:

Var det godt? :)

Prøver og bevare roa her, men herregud: HUSET VÅRT RISTER!!!

Det har ristet litt nå og da i ca. 45 minutter nå.

På det værste så klirrer det i glasskapet, til og med TV`en leer på seg!

Er det jordskjelv her, eller???

Blir helt nervøs, jeg...... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det godt? :)

Jeg vet ikke, vi hadde ikke noe kakao igjen.... :( buhu.. Men har bedt sambo om å kjøpe med på vei hjem fra jobb! :P

Og, jordskjelvet eller hva det var/er, er det over? Da hadde jeg blitt nervøs ja. Hvis bakken rørte på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forresten borte når du skrev til meg på msn.. Skulle til å svare, men da var du borte! :P Synes alltid jeg får til så dårlig timing med msn jeg...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du!

Nå har jeg satt klar katteföret og du kan få det når du vil egentlig.

Fredag kanskje ? Så kan vi dure innom ? Må i banken i Porgrunn og ta ut pæng. Kan evt ringes litt før ?

Ang jordskjelvet. Er det fjellgrunn under huset deres ?

Det kan ha vært noen som har borret med trykkluft e.l. og at det slik har blitt kraftige vibrasjoner inne hos deg.

Bor ikke moren din like borti gata ? Opplevde hun noe ? Hørte du noe på radioen ?

Vel, jeg får komme meg i seng egentlig.

Snakkas, vennen :D

Gonatta da.

: - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Marianne :)

Har du funnet ut hva ristingen skyldtes? Sitter her og drar ut tiden før jeg skal legge meg jeg, akkurat som en liten unge :ler:

Gratulerer med jobb Marianne, det hadde jo ikke jeg fått med meg da, men nå endelig til slutt fikk jeg det med meg.

Ha en god natt og en fin dag i morgen Marianne så snakkes vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er skikkelig lei meg!

Pratet med venninne C igår.

Hun bor i Oslo, men er herfra, så her bor også foreldrene hennes.

Mammaen til C. har vært på sykehus i en ukes tid for og operere for magesår. Men nå har legene funnet kreft hos henne.

Desverre var det gått så langt at det ikke var mer og gjøre, og hun kan dø når som helst.

C. og jeg har kjente hverandre i 17 år, og mødrene våre har kjent hverandre like lenge.

Og nå skal moren hennes dø, og ....... ÅÅÅÅ!! DET ER SÅ FORBANNA URETTFERDIG!!! Gråt og banna om hverandre i går. Har skrekkelig vondt av C. Hun kommer hjem til fredagen og skal på sykehuset. Jeg har bedt henne om og ringe om hun ikke vil reise alleine.

Føler meg så maktesløs!

Jeg kan ikke gjøre C's mor frisk eller noe.

Kan bare være her for C om hun trenger meg.

Mannen kommer hjem i løpet av dagen.

Håper det ikke blir så seint, for jeg sjesser på taco, men gidder ikke styre med det om han blir sein.

Har liksom ikke så himla mye og skrive idag.

Er egentlig mest trist......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig_animasjon: :enig: :enig_animasjon: :enig:

Etter og ha prøvd i 40 minutter har jeg endelig klart og bestille cupfinalebilletter til Mannen og jeg!

Ju-hu som jeg gleder meg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så trist med moren til venninnen din!!

Det viktigste du kan gjøre, er å være der. Og det setter hun nok stor pris på! Gode venner er viktigere enn man aner i slike situasjoner!!

Cup-finale ja! Kos dere da!

Pappa og sambo prøver å overtale meg til å være med på Ullevål på søndag. VIF - Lyn.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag.... hva skriver jeg idag, tro?

Mannen kom hjem igår rett før kl. 20, og vi koste oss med taco.

Typisk nok kom broder'n 5 minutter før tacoen var ferdig.

Skjønner ikke hvordan han klarer det!

Stort sett så kommer han i det maten er ferdig, eller like før.

Enda vi så og si aldri spiser til samme tid! :ler:

Lå lenge under dyna og koste i morges.

Godt var det, for det blir kaldt når leiligheten vår ikke er så isolert.

Heldigvis har vi kottene som "demper" litt, men det er ikke morro og stå opp til 17 grader......

Takk gud for peis!

Idag kommer Diva med sambo hit med noe kattemat.

Tenkte og lage kakao med krem til dem.

Det er godt på en kald høst/vinter dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Så leit med venninnen din... Det verste er jo egentlig at det kommer til å bli sånn fremover - etter som vi blir eldre er det flere og flere som kommer til å miste foreldre og gud forby, ektefeller.

Skjønner at du synes det er urettferdig. Men det viktigste du kan gjøre er å være der for henne. Ikke vent til hun tar kontakt - det kan være fryktelig vanskelig for henne å gjøre det. Kanskje trenger hun hjelp med praktiske ting? Uansett er det viktig bare at du er der for henne, og at hun vet det..

Cupfinale du, din heldiggris... Misunnelig nå!!

Hva skjer med jobben til A?!?!?!?? Jeg er jo så spent!!

Nå skal jeg starte med kveldsvakt og skal jobbe kveld hele helga, så da er jeg nok en del her inne.. God helg til deg, i hvert fall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...