MarianneE Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #421 Del Skrevet 12. oktober 2003 Fy f***! Jeg er nå i testosteron-helvete!! Mannen sitter ute i stua og ser på DVD: Konsert med KISS!!! De har to bra sanger, resten er ikke akkurat min musikksmak. Han derimot, rådigger værre. Jaja... rømte inn hit, jeg! Er det ikke det som er kjærlighet? Holde ut slikt? Ellers er alt bare bra. Da mannen kom fra jobb i morges koste vi oss litt og sov litt til. Broder'n kom på frokost (pannekaker) og vi satt i hver vår stol og bare fabulerte om ting og tang. En ting broder'n og jeg har hengt oss litt opp i er uttalelsen til folk! Eksempel: Noen sier "djuus" men hva heter det? JUICE for pokker! Skjeptisk? Oh no: Det er SKEPTISK and so on! Ja, jeg tenker på mye rart. Det er sant det. I dag skal vi ha stekte biffstrimler, fløtegratinerte poteter og grønnsaker til middag. Namme!! For og toppe det hele blir det da boysenbær gele med vaniljesaus til dessert. Men, før den tid må "noen" ta oppvasken. Gjett hvem! Et lite hint: Det er ikke Mannen! :-? Kos dere i dag, jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 12. oktober 2003 #422 Del Skrevet 12. oktober 2003 Èn ting: Du har vel ikke tilfeldigvis hengt deg opp i ordet konkurranse også? For det har nemlig JEG :evil: Altfor mange som sier konkurranSJE :evil: :x Ellers; ha en fin dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 12. oktober 2003 #423 Del Skrevet 12. oktober 2003 Helt enig med uttalelsene her. juus (skrives juice!) skeptisk (akkurat som det skrives - er det så vanskelig??) konkurranse (akkurat som det skrives igjen ja..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #424 Del Skrevet 12. oktober 2003 Èn ting: Du har vel ikke tilfeldigvis hengt deg opp i ordet konkurranse også? For det har nemlig JEG :evil: Altfor mange som sier konkurranSJE :evil: :x Ellers; ha en fin dag :D Har ikke gjort det før nå, nei! :blunke: Også heter der SKRYTE ikke kjyte!! :-? Kiss har tydelig fått en pause nå! *letta* Hmm....oppvasken roper, og jeg er døv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 12. oktober 2003 #425 Del Skrevet 12. oktober 2003 :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: GRATULERER TIL AT DU BLE TANTE FOR 6 UKER SIDEN :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #426 Del Skrevet 12. oktober 2003 :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: GRATULERER TIL AT DU BLE TANTE FOR 6 UKER SIDEN :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Herlig!! Er egentlig litt lei meg. Mannen og jeg har krangla og det liker jeg ikke! Vi krangler sjeldent, men de gangene vi gjør det blir jeg så lei meg!! Han banner og jeg gråter. Men, etterpå er vi gode venner igjen, og klemmer masse igjen. Bare så kjipt og avslutte helga hvor han er hjemme med og krangle! Snufs...... Men, nå er alt bra igjen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. oktober 2003 #427 Del Skrevet 12. oktober 2003 Oj, ble du det? Det har gått meg hus forbi. GRATULERER!! Det er gøy å være tante, har selv 2 nevøer. Håper du har en finfin søndag. :D Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 12. oktober 2003 #428 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hey missus! Tusen takk for god-tur-melding i går formiddag. Sorry at jeg ikke fikk teksta deg tilbake igjen. Alt gikk i hundre den dagen og vi var noget forsinka :evil: Jeg klarer å få ti tommeltotter i enhver situasjon.... Helgen var flott og det var stas å se minstebror igjen :D Forteller mer siden. Håper dere fikk skværa ordentlig opp i dag da,.- og håper han har gode sjanser hos Dekkspes. til fredan :D Nattaklem :D (er du på msn imorra ?) P.S : Hehe, ikke ofte jeg snakker om sexy undertøy på KG, men denne har jeg også kikket på. https://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgi?pid=1115 Var VELDIG lekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #429 Del Skrevet 13. oktober 2003 Takk for koslige hilsner, Middis og Diva! Trengte slike hilsner i dag, jeg! Mandag, ny crapy mandag med Mannen 16 mil unna. Snakka med ham (ringer ham bare i krisesituasjoner når han er på jobb!) nå for PC'n klikka (vil ha NYYY!) og vi kom inn på det som skjer til fredagen. Han sa at 90% av det som skjer i hodet hans nå handler om fredagen. Han håper, håper, håper men tørr ikke håpe for mye. Vil ikke bli skuffa noen av oss. Jeg har på en måte satt livet vårt på pause frem til vi vet hva som skjer til fredagen. Krysser alt jeg har av fingrer for oss! Vi vil få det så mye bedre sammen om han kan jobbe der borte! Jeg slipper og ha en grinete mann fordi han mistrives på jobben, han slipper og grue seg for og reise på jobb, slipper og sitte i bilen opptil 2,5 time hver dag om han er så heldig og jobbe i Tønsberg, slipper og sitte søndagskvelden og lure på om vi ser hverandre uka som kommer...... HOLLY CRAP SÅ MYE BEDRE ALT SKAL BLI OM HAN FÅR DEN JOBBEN!!! Hmpf......dessuten har han glemt og legge igjen penger til mat til meg! Godt vi har sparebøttene og ta av, da! Mat, ja! Har tre småpizzaer i kjøleskapet, jeg! Må hive dem inn i ovnen til varming! Namme med hjemme laget pizza!! Har fått skrevet av meg litt frustrasjon og tanker nå. Takk til dere som gadd og lese det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #430 Del Skrevet 13. oktober 2003 Namme.... pizza med gul ketchup! Mmmmm....... (begår dødssynd nå og spiser forran PC'n nå. Godt jeg er hjemme alleina!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 13. oktober 2003 #431 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hei vennen! Så leit at ting skal bli sånn noen ganger... Ikke morsomt! Men nå krysser jeg alt jeg har for at ting skal fikse seg og ordne seg for dere - først og fremst at A får den jobben (*krysse, krysse*) og så at du skal få litt mere jobb i barnehagen (*krysse, krysse* hvis du vil ha det, da??) Undertøy er en bra ting, spør du meg... Spicer litt opp i en grå hverdag, det! Sambo liker godt svart undertøy han da - så det er et godt gammelt jungelknep å finne fram det svarte undertøyet med hofteholdere og stayups når man vil kose litt.. Ny uke, og nye muligheter. Sånn prøver i hvert fall jeg å se på det! KLEM!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #432 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hei vennen! Så leit at ting skal bli sånn noen ganger... Ikke morsomt! Men nå krysser jeg alt jeg har for at ting skal fikse seg og ordne seg for dere - først og fremst at A får den jobben (*krysse, krysse*) og så at du skal få litt mere jobb i barnehagen (*krysse, krysse* hvis du vil ha det, da??) Vel, det gjenstår og se til fredagen, det! Veldig spent sjøl..... Og hva barnehagen angår, så håper jeg det årnær seg.... Undertøy er en bra ting, spør du meg... Spicer litt opp i en grå hverdag, det! Sambo liker godt svart undertøy han da - så det er et godt gammelt jungelknep å finne fram det svarte undertøyet med hofteholdere og stayups når man vil kose litt.. ! He he.... har slikt jeg, og! Men finner ikke strømper som passer til! Asså stockings som passer til hofteholder! Har du et tips eller to? Klem tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 13. oktober 2003 #433 Del Skrevet 13. oktober 2003 Asså stockings som passer til hofteholder! Har du et tips eller to? Jeg bruker bare vanlige stayups, jeg. Får kjøpt dem på H&M eller Lindex eller noe sånt noe, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #434 Del Skrevet 13. oktober 2003 Nå har jeg virkelig fått ånden over meg! Stod og så meg om inne i stua, og tenkte ut tusen ting jeg vil endre på! Så nå!! *Den stygge saken til og ha blader i som bare samler rot oppå skal UT! *Døra på stereoskapet skal jeg skru av. Det er en liten bit som knust nederst, og vi lukker den aldri allikevell.... *CD-hylla mi vil jeg male. Den er i hvit sånn ru folie (om noen skjønner) og det er så stygt! *Male gardinstanga sort! *Rydde inne i hjørneskapet og få rydda ledig en hylle til boller o.l. GANGEN! *Har et nydelig stort lintøyskap som er malt hvitt. Det er b.la. noen lister og andre detaljer på det som hadde vært fint og malt i off-white. Bare noe som bryter litt med det helt hvite. *Bytte ut det gamle speilet med et nytt med treramme rundt. Ramma er grønn, og skal males middelhavsrød, slik som listene i gangen. Det klør i fingerene mine!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #435 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har fått rydda i roteskapet nå! *stolt* Har sortert alt av stearinlys (osså så masse jeg hadde!!) alle servietter, pyntebånd, lysfat, ting og tang til dyra o.l. Alt har fått hver sin kurv, som har blitt plassert inn i skapet igjen. Fy pokker å god jeg er! Og nå, nå skal den blad-hylle-saken fra 70-tallet til pers! Ut med driten!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #436 Del Skrevet 13. oktober 2003 *snufs* Full av pågangsmot og iver ringte jeg til mannen min og la ut om maling og rydding og alt jeg tenkte. Snakker om og ta motet fra folk! Han ville ikke at jeg skulle gjøre noe av det jeg hadde tenkt til, men jeg kunne bytte om speila i gangen, da..... Også var det fint at jeg hadde laga det bra til inni hjørneskapet. Sukk....mista lissom all inspirasjon, jeg! HA! Skal vise ham, jeg! Tenker det blir fint slik jeg har tenkt det! *litt mer pågangsmot kom nå* Hmm.....tror jeg skal lage meg middag nå. Er sulten!!! Idag blir det stekte poteter, kylling løvstek og rosenkål og brokkoli blanding. Godt det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. oktober 2003 #437 Del Skrevet 13. oktober 2003 Dæven! Så flink du har vært i dag da! Kjenner jeg inspirasjonen smitte over på meg?? Nei.......... :-? Er skikkelig sliten. Var ikke ferdig på skolen før fem i dag. Og så har jeg masse jeg må gjøre ikveld. Men tar meg likevel en runde her på KG. Et lite avbrekk fortjener jeg! Jeg også krysser alt jeg har for dere. Det ordner seg nok, det er jeg sikker på. Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 13. oktober 2003 #438 Del Skrevet 13. oktober 2003 *snufs* Full av pågangsmot og iver ringte jeg til mannen min og la ut om maling og rydding og alt jeg tenkte. Snakker om og ta motet fra folk! Han ville ikke at jeg skulle gjøre noe av det jeg hadde tenkt til, men jeg kunne bytte om speila i gangen, da..... Også var det fint at jeg hadde laga det bra til inni hjørneskapet. Sukk....mista lissom all inspirasjon, jeg! HA! Skal vise ham, jeg! Tenker det blir fint slik jeg har tenkt det! *litt mer pågangsmot kom nå* Hmm.....tror jeg skal lage meg middag nå. Er sulten!!! Idag blir det stekte poteter, kylling løvstek og rosenkål og brokkoli blanding. Godt det..... Ja de mannfolka de mannfolka er ikke alltid like enkelt Kan ikke leve med dem, og ikke uten dem ikke enkelt for en stakkars dame Men på den andre siden sier de sikkert det samme om oss kvinnfolk Han blir sikkert fornøyd når det er gjort, bruker å bli det, iallefall min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 14. oktober 2003 #439 Del Skrevet 14. oktober 2003 Full av pågangsmot og iver ringte jeg til mannen min og la ut om maling og rydding og alt jeg tenkte. Snakker om og ta motet fra folk! Han ville ikke at jeg skulle gjøre noe av det jeg hadde tenkt til, men jeg kunne bytte om speila i gangen, da..... Også var det fint at jeg hadde laga det bra til inni hjørneskapet. Sukk....mista lissom all inspirasjon, jeg! ARGHH!! Hva er det med mannfolk som gjør at de blir sånn?? Tror det må være frykt for forandringer eller ett eller annet, jeg. Min er nemlig akkurat likedan. Han skjønner ikke vitsen verken med det ene eller det andre. Male?!?! Nei, hva er vitsen med det? Flytte en hylle???? Nei, den står vel fint der den står???!? ARGH!!! Hvis det hjelper noe, så synes jeg at du var veldig flink, jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #440 Del Skrevet 14. oktober 2003 Eh..... tror dere misforsto jeg, jenter. Skrev bare det jeg ville gjøre! Hva jeg egentlig fikk gjort, det....asså.... atte..... hmm..... Dæven! "Snow" på P3 med "Informer" husker dere ham? Han var en stooooor helt i mine øyne.... Det var da... Dagen igår var ille. Savna mannen min og gråt litt. Ble ikke bedre da jeg snakket med ham utpå kvelden og han begynte og gråte forrdi han savner meg. Ikke lett og være sterk for hans skyld da.... Så da snufsa vi litt i hver vår ende, og var glad for at vi snart sees igjen. Ble bedre da jeg fikk besøk i går av broder'n, og vi satt og fabulerte som alltid. Ler så jeg griner av ham noen ganger.... Nå tror jeg at jeg må ut av pysjen. Snakkes, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg