Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Dere er flinke da, som klarer å leve økonomisk. Penger er alltid et problem (hvis man ikke har millioner av dem...), og greia er at man lever etter evne. Vi, f.eks., tjener tilsammen en god del mer nå enn bare for to-tre år siden, allikevel ender vi ikke opp med noe mer i slutten av måneden enn før...

God helg vennen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lunalu

janne84

Aricept:

:hug:

Lillejenta mi er syk. Hun har vært kjempe aktiv i hele dag, men trøtt.

Så da jeg skulle stelle henne for natta sjekka jeg tempraturen hennes for å være sikker.

39 i feber hadde hun, så hun fikk en liten paracet så hun skal få sove i natt uten og plages av feberen.

Håper hun er bedre i morgen.... Vi vil på Tullis i Skien og drikke kaffe.....

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Håper formen til lillejenta di er bedre nå.

Forstår godt at du er sinna, jeg, på svigermoren din. Vi hadde det samme med min svigermor. Svigerinne og hennes døtre fikk stadig penger, de, som de slapp betale tilbake. Vi fikk låne penger vi, og betalte tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå å legg deg!!!!!!!!!!!!!!!

Jammen jeg gjorde jo det, etterhvert....

Var det du som drev og skøyt opp fyrverkeri istad kanskje?! :fnise:

Nope, det var ikke oss, men jeg hørte det jeg og.

Håper formen til lillejenta di er bedre nå.

Forstår godt at du er sinna, jeg, på svigermoren din. Vi hadde det samme med min svigermor. Svigerinne og hennes døtre fikk stadig penger, de, som de slapp betale tilbake. Vi fikk låne penger vi, og betalte tilbake.

Vi har aldri spurt om penger, vi har skrapt sammen og snudd på krona de gangene det har vært nødvendig så vi har sluppet og låne.

Men, vi tar av pengene vi fikk til jul, også koser vi oss litt i helga istedet.

Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Hvordan går det med lillejenta di? er hun i bedre form?

I vår barnehage har det vært utrolig mange barn med feber i det siste. Jeg har aldri vært borti så mye sykdom på så kort tid; influensa, omgangssyke, forkjølelse og feber.

Håper dere får en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håper dere får ei hjelp... jeg tror at penger er roten til alt vondt.. krangler jeg og F er det som regel over økonomi og drit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om forskjellsbehandling :omg:

Blir helt dårlig av sånn jeg! Åsså når dere forteller at dere er i knipe så er hun ikke litt til hjelp engang :hakeslepp:

Mine foreldre har betalt en haug av penger til min bror som driver å bygger hytte men de har skrevet opp hva de har gitt han slik at jeg får det samme.

God lørdag!

Håper TheaM er bedre i dag :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe nytt at den bortkomne sønn får gjøkalven, mens de flinke må klare seg selv...har aldri klart å falle helt for den slags moral, jeg!

Fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
håper dere får ei hjelp... jeg tror at penger er roten til alt vondt.. krangler jeg og F er det som regel over økonomi og drit...

Næmmen Janne da, det var jo ikke noe koselig :fnise:

Håper det ordner seg med penger,enig i at det er roten til alt ondt. Og god helg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...