Suzy Skrevet 14. januar 2009 #3681 Del Skrevet 14. januar 2009 *digger* God morgen MariannE! Det var jammen en god start på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3682 Del Skrevet 14. januar 2009 Bare hyggelig! Dagens to-do: *Skulke barnehagen og treffe broder'n og svigerinneK (nei, de er ikke et par) i byen. *Levere TheaM til svogerS&svigerinneK som skal være barnevakt mens Andre og jeg er på husvisning for min søster. Eh.... ja, det var det. Dagens middag: Fiskepinner og potet til TheaM Nachos til kvelds til oss voksne. I frysa hadde vi kjøttdeig, og i skapet både salsa og tacokrydder, så det er bare å kjøpe rømme. Dèt er billig kveldskos, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. januar 2009 #3683 Del Skrevet 14. januar 2009 Innom og leser litt, legger igjen en på vei ut, fordi du er deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 14. januar 2009 #3684 Del Skrevet 14. januar 2009 gikk på visning?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 14. januar 2009 #3685 Del Skrevet 14. januar 2009 Innom og hilser på! Håper du får en fin kveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 14. januar 2009 #3686 Del Skrevet 14. januar 2009 gaaaaaahh..nachooos....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 14. januar 2009 #3687 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Nope! Skoleassistent. Tar det som tillegg til fagbrevet som Barne og Ungdomssarbeider jeg har fra før av. Er innom mange like felter, men bare litt av det. Må du ha studiekompetanse for å ta det studiet? Er barne og ungdomsarbeider jeg også men har liksom ikke helt bestemt meg om jeg skal noe mer.. Skoleassistent er ikke det samme som pedagogisk assistent? :klø: Blir ikke helt klok på dette jeg Hvordan er det med studiepoeng, jobbmuligheter og lønn? Endret 14. januar 2009 av Kamille86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 14. januar 2009 #3688 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) oj, kom vist 2 ganger dette... Endret 14. januar 2009 av Kamille86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 15. januar 2009 #3689 Del Skrevet 15. januar 2009 Sent oppe i dag siden du ikke har skrevet her enda? Nei, forresten det kan jeg aldri tenke meg. En hektisk morgen heller, tenker jeg. Han en fin dag iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #3690 Del Skrevet 15. januar 2009 seint oppe? vet ikke hva du mener... nei, kikket på en mail fra Ellos istedet og brukte lang tid på det. Nå skal jeg lese fag, så dere får hygge dere videre idag, jeg titter innom igjen i kveld! Hæv a nais dei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. januar 2009 #3691 Del Skrevet 15. januar 2009 Så flink du er! Fikk du lest noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. januar 2009 #3692 Del Skrevet 15. januar 2009 Flinke MarianneE som leser fag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. januar 2009 #3693 Del Skrevet 15. januar 2009 Hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #3694 Del Skrevet 15. januar 2009 Innom og leser litt, legger igjen en på vei ut, fordi du er deg Så søt du er... gikk på visning?? Fine, fine huset! Men, det er alt kommet inn bud på det og det er litt tidlig for min søster og legge inn bud og slikt. Innom og hilser på! Håper du får en fin kveld!!! Så koselig! Tusen takk.... gaaaaaahh..nachooos....... Namme.... Må du ha studiekompetanse for å ta det studiet? Er barne og ungdomsarbeider jeg også men har liksom ikke helt bestemt meg om jeg skal noe mer.. Skoleassistent er ikke det samme som pedagogisk assistent? :klø: Blir ikke helt klok på dette jeg Hvordan er det med studiepoeng, jobbmuligheter og lønn? Sender deg en PM i morra! oj, kom vist 2 ganger dette... Shit happends... Så flink du er! Fikk du lest noe? Masse! Flinke meg.... Flinke MarianneE som leser fag! Jeg vet... Hatt en fin dag? You too, sweetheart! *** Kommer sterkere tilbake i morra her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 15. januar 2009 #3695 Del Skrevet 15. januar 2009 Thank you! Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #3696 Del Skrevet 16. januar 2009 God morgen jenter! Fredag, helg, og enda holder busjettet vårt! Tenke seg til! Men, vi må nok ta av pengene vi fikk til jul, for det ser ut til at budsjettet kan overskrides godt idag. I den anledning: Jeg ble skikkelig drit sur på svigermor igår! Gjør en laaaaang historie kort her: Andrè sin bror S er like gammel som meg, altså 30 og er mammas lille gutt. Han har i flere år vært et økonomisk rotehue, pådrar seg stor gjeld, svigermor ordner opp etterpå, gir ham penger bak ryggen på svigerfar og har et tonn unnskyldninger. S ljuger til mora at han er blakk, får penger men går og bruker pengene på stereo til bilen for 5000 kr. Da han og svigerinneK skulle kjøpe leiliighet "lånte" han 60.000 kr til innskudd av sin mor, og trenger nok ikke betale dem tilbake... (hvordan svigerinneK holder ut skjønner jeg ikke,hun er nemlig stikk motsatt.) Svigermor unnskylder da S med at han har jo hatt stor gjeld (som om det ikke er hans egen feil...) og så har han jo vært igjennom en skillesmisse (joa... for 5 år siden, men han er ikke den eneste her i verden) så var da svigermor innom her igår, og samtalen gikk om litt av hvert. Kom inn på penger, og jeg fortalte om at vi har klart oss denne uka på 300 kr og har 400 vi skal leve på fram til tirsdag. Da smilte bare svigermor og sa at det gikk bra, vi var jo så flinke med penger. Ikke ett forbanna tilbud om penger, ikke en gang en 100-lapp til lån! Ja, jeg trodde -og håpet- faktisk at ihvertfall tilbudet skulle komme, men nei da! Det er så forbanna forskjellsbehandling at det er kvalmt. S får masse penger av mora si, men når vi står virkelig i knipe får vi et smil. Ja, jeg er kanskje barnslig, men det driter jeg i! ....men ellers er det bra, altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 16. januar 2009 #3697 Del Skrevet 16. januar 2009 ja det er litt av en forskjellsbehandling, hadde blitt rimelig irritert jeg og... Men drit i det, vis at dere har økonomisk sans og prøv å kos dere i helgen1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. januar 2009 #3698 Del Skrevet 16. januar 2009 Det er så urettferdig når man føler og ser at man blir forskjellsbehandling. MEN jeg sier som janne, hev deg over det og vis at dere er 100 ganger flinkere enn svoger'n din. Håper dagen din blir en bra dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #3699 Del Skrevet 16. januar 2009 Vi får jo skryt av svigermor over at vi klarer oss med Andrè sin inntekt og ikke har kommet til dem for å låne. Hun er jo oppgitt over yngste sønnen, men tror ikke hun klarer å si nei tiltross for at hun gjerne skullet gjort det. Møkka svigerfamilie! (men ellers er de verdens beste mennesker, altså!) Dagen ellers er bra, TheaM og jeg har satt på CD med The Pussycat Dolls og vrkket på oss, sunget og danset. Nå skal vi snart gå til butikken i det lille snøværet som kommer ned. Må ha både melk, smør, litt til middagen, bleier og skal skeie skikkelig ut med å kjøpe bananer og en brus Andrè og jeg kan kose oss med i kveld. Faen, jeg hater å snu på krona, men snart er det tirsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. januar 2009 #3700 Del Skrevet 16. januar 2009 Så irriterende med den forskjellsbehandlingen, skjønner godt hvordan du tenker. Men hun har rett og, synes dere er flink til å utnytte de kronene dere har. Men heier for at det snart blir tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg