Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

:trøste: *trøster MarianneE som har mensen*

Skjønner deg godt, alt blir såååååå kjipt og kjedelig og man har bare lyst til å ligge på sofaen under pleddet og spise sjokolade og potetgull med begge hendene. Sant å si, så synes jeg faktisk at det hjelper :lol:

Så bare kos deg med litt godsaker du, det er jo til medisinsk bruk! (det er i hvert fall det jeg sier når jeg sender sambo på butikken for å kjøpe sjokolade :sjarmor: )

Håper du føler deg bedre snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fælt til bråk om dagen!!

Masse krangling og styr.

Har ikke fatta halvparten av hva det dreier seg on en gang, jeg.

Bare håper at det ikke gjør så KG stenges.

Da sliter abstinensene mine fælt.....

Må komme meg på butikken nå.

Plutselig er det varmt ute.

Denne uka har det vært under 10 grader, men nå er det 15 grader ute!

Deilig det.

Faen så digg det hadde vært med vaffler idag...... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mensen nå jeg også, så vet akkurat hvordan du har det. Og jeg har vært hjemme idag (studiedag). Har nok blitt en del godteri. (skal vi se: kina, smash og en blåbærmuffins...og en halvliter pepsi... :oops: )

Klarer aldri å få med meg all krangling og dritt på KG jeg. Ser at mange klager masse på moderatorne og reglene..

Bli bedre med mensensmerter!

Klem Aricept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å spise litt godis nrå man har mensen da. Skulle baaaare mangle.

Bråk her ja....igjen. :-? Trasig! Og om KG stenges....DET hadde vært virkelig trasig. Da får de heller stenge noen ute en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings!!

Idag er det en fin dag!

Sola skinner, skal på cafè med Diva og en annen venninne, Mannen kommer hjem idag, fin CD på i bakgrunnen.....

:D

Kjøpte meg en stor melkesjokolade igår, men den ligger fremdeles urørt på bordet! :o

Fikk lissom aldri satt meg ned med den.....

Var igjen for opptatt med og "snart-ta-noe-husarbeid-men-må-bare...."

Fikk ikke gjort noe i går heller.

Men, så ille er det ikke her. Bare smårot og litt oppvask.

Spiste jømmy til middag igår!

Den nye kjøttet som har kommet: Sur/søt marinert svinekjøtt (wokkjøtt, men godt "alene" og) fløtegratinerte poteter (fra pose= SKUFFA!!!!) og masse asparges! Kjempe godt!

Snakka litt med Mannen igår.

Det er vondt og høre hvordan han mistrives, igår jobbet han fra 07-22.30 uten overtidsbetaling!!! Det får de nemlig ikke.......

Heldigvis har han jobbet inn såpass at han har fri imorra, men de hadde en stooor jobb som måtte gjøres ferdig idag før han kunne reise.

Han har alt jobbet sine 37.5 timer, men må stå lengere igjen uten overtidslønn. Det er for jævlig. :evil:

Dessuten var det vist ikke så sikkert med jobben på Dekkspes. allikevell nå. Mannen skulle ha erstattet en som skulle slutte, men han viste nå ikke om han skulle slutte allikevell.

Så da spøker det der.

Uff.....blir lei meg på Mannen min sine vegne, jeg.

Vil gjøre noe koselig for ham når han er hjemme i helga.

Kanskje ta ham med på kino e.l.?

Synes synd på ham, jeg...... :(

Ellers er det ikke noe nytt siden igår.

Skal ta en kjapp KG-surf før jeg må løpe ut døra for og møte Diva!

Ha en god dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er misunnelig på dere som skal møte hverandre, sitte på kafe og skravle... og fnise... Og ha det morsomt.. Mens vi andre må streve på jobb... BLÆH!!

Håper dere sender meg en tanke mens dere sitter der, da!!

Huff, får vondt av mannen din. Men det er jo helt uholdbart å ikke få overtidsbetaling. Det MÅ han gjøre noe med, enten på den ene eller den andre måten? Er det ingen som får overtid, eller bare han?

Mensen suger. Jeg blir ferdig med den i dag - det er ganske deilig. Men den suger likevel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen suger. Jeg blir ferdig med den i dag - det er ganske deilig. Men den suger likevel!!

:Nikke: Me too, me too!!

Og jeg er også misunnelig på Diva og MarianneE. Sitte på kafé og skravle og kose seg..Men jeg skal vel ikke klager for høyt. Sluttet tidlig på skolen i dag, og har fri imorgen. Men har nok av ting som må gjøres allikevel. Men bedre å gjøre det hjemme enn på skolen. Kan jeg ta pause akkurat når det passer meg!!

Håper du har kost deg med venninner på kafé i dag da!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han ikke får overtidsbetalt er for jævlig, ja!

Værre er det at tillitsvalgte bor i Sverige, og bryr seg fælt lite om det som skjer i Norge.

Ingen får overtidsbetaling i det firmaet der.

Han har småkrangla litt med sjefen om det, men er redd for og krangle mer og kanskje miste jobben.

Hadde jeg hatt en fast jobb så hadde jeg tvunget min kjære til og si opp sin jobb.

Hittil så har han jobbet 47 timer denne uka.

Får vondt av ham, jeg......

Cafè-besøket med Diva og R var koselig.

Vindusshoppa litt etterpå og koste oss virkelig!

Diva er en super venn og ha!!!

Nå må det ryddes!

Mannen fortjener ikke og komme hjem til en rotete leilighet! (ikke at han er ferdig på jobb enda, da.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et pip fra min kjære enda.

Mobilen er satt på vidrekobling til mobilsvarer, og jeg er tom på mobilkortet og får ikke tak i ham.

Blir bekymret for at det kan ha skjedd noe når jeg ikke får tak i ham.

Han jobber tross alt i høyden og jeg er bekymret for slikt som arbeidsulykker.

Tydelig jobber han enda, jeg liker heller ikke at han skal kjøre hjem etter og ha jobba så mange timer.

Fra Oslo og hit er det 2-2.5 timers kjøring.

Det liker jeg ikke når han har jobbet 12 timer.

Da er det bedre at han overnatter der inne frem til i morra, også kjører hjem i morra formiddag.

Bekymra jeg...... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære ringte 21.30 og sa at han var på vei hjem.

Han hadde -som jeg tenkte- gått tom for strøm på tlf og hadde ingen mulighet for og kontakte meg.

Så da er han hjemme om en time/halvannen.

Å! Som jeg gleder meg til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

00.30 i natt var han hjemme.

Da hadde jeg sovet godt på sofaen i halvannen time...... :ler:

Da Mannen var i Sverige handlet han jo masse til meg: Knekkebrød, 4 pakker kjels, pepperkaker, stoooor pose ostepops, spaghetti, popcorn......

En del glutenfritt som er myyye billigere i Sverige enn her!

Godt og ha ham hjemme igjen!

Skvatt forrsten da jeg våknet.

Det var jo noen i senga!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier du å bake brød og slikt selv, eller kjøper du ferdig glutenfritt??

Nå er det helg ja..Sikker på at du får kost deg i helga. Med ostepops, kjeks, popcorn...Og ikke minst mannen da!

Håper det ordner seg med den jobben hos Dekkspesialisten (?). Og at det ordner seg med jobb for deg. Dere fortjener det!!!

Alt-ordner-seg-klem fra Aricept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier du å bake brød og slikt selv' date=' eller kjøper du ferdig glutenfritt??[/quote']

Det er litt begge deler.

Et brød koster 30 kroner, og en pakke mel som går til et brød koster 25 (17 i Sverige!!!) Prøver og bake mest mulig sjøl, dessuten er det fort gjort. Røre sammen en tapetlim aktig deig, helle i form og heve så steke.

Fort gjort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lørdags formiddag/morran.

Trøtt jeg! :Gjesp:

Skal til farmor idag, og det gleder jeg meg til.

Mannen er på forhåpentligvis-ny-jobben og hjelper litt til der, og jeg er hjemme.

Skal gjøre litt hjemme før vi reiser.

Mye mer kos og komme hjem til en ryddig leilighet enn en leilighet med rot!

Ellers er det ikke så mye og skrible ned her.

Skal ta oppvasken og rydde litt på kjøkkenet nå.

Skal og rydde stua og soverommet samt dra en støvsuger over plassen.

Kanskje sette over en klesvask også.

Kurven flyter over..........

GOD HELG ALLE SAMMEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig dag! :briller:

Var tidlig oppe og dro på babysvømming med min lille guddatter på måneder og mammaen hennes og gikk laaaaang tur med dem i høstsola etterpå - rundt Sognsvann, nedover gjennom Ullevål hageby og Majorstua. Så deilig å bare være ute i høstsola, få roser i kinnene, prate i vei og til og med få litt mosjon med på kjøpet.

Høsten er egentlig ganske deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig dag!  :briller:  

Var tidlig oppe og dro på babysvømming med min lille guddatter på måneder og mammaen hennes og gikk laaaaang tur med dem i høstsola etterpå - rundt Sognsvann, nedover gjennom Ullevål hageby og Majorstua. Så deilig å bare være ute i høstsola, få roser i kinnene, prate i vei og til og med få litt mosjon med på kjøpet.  

Høsten er egentlig ganske deilig!

Hørtes kjempe deilig ut!

Høsten er den beste årstiden, synes jeg!

Er opprørt idag på vegne av min kjære mann.

Om han skal til Oslo, så får han beskjed i løpet av helga, men denne helga hørte vi ikke et pip.

Så min kjære møtte opp på HovedKontoret i Tønsberg i morges. Der lurte de på hvorfor han ikke var i Oslo. For siden han var i Oslo i forrige uke så burde han ha tenkt seg at han skulle nå og!!

Er det mulig???

Mannen min var så sint og opprørt at jeg ble det sjøl.

Han sa til meg at det er like før han reiser til legen og sykmelder seg på psykisk grunnlag bare for og komme seg litt vekk.

Det er en helvetes bedrift han jobber for, arb.Tilsynet har vært i kontakt med firmaet et par ganger, men blitt rundprata av Mannens sjef.

Men, desverre så må han holde ut siden jeg ikke har jobb (skyldfølelse!!)

Har hatt en fin helg hos farmor og kost oss veldig.

Nå må jeg sjekke jobber her......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy som det regner!!

Det høljer ned ute, og det regner så at jeg hører det inne!

Deilig med regn, og da.....

Prata med broder'n istad, han var skikkelig forbanna.

Han har bilen stående på utsida av jobben når han er der, et område med traffikk ut og inn av Hydro, kunder som kommer og går så og si hele tida.

Allikevell så har han fått innbrudd i bilen sin, og blitt fra stjålet CD spiller.

Det er skikkelig surt.....

Han skal til politiet i morra og anmelde det.

Stakkars lillebror...... :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...