Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal også ha sånn siste finpuss på hjemmet idag, men først må jeg ned på DT :dåne: Jeg har IKKE lyst til å ned dit idag! Men når han godeste samboeren min ikke har slips, så må vi nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treet er pyntet, barnet er badet og lagt i seng, vi har spist grøt med broder'n og hans venn Z, alle gulver er vasket, julestrømper er fylt, juleduker er lagt på.....

Julefreden har senket seg....

GOD JUL ALLE SAMMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle julehilsner!

Så søte dere er, jenter!

Dagens julegave:

TheaM har sovet i hele natt!

:bolledeig:

Snart har hun sovet i 12 timer, jeg har ikke vært oppe med henne en eneste gang i løpet av natta!

Selvsagt har jeg vært våken siden 5-tida og ventet på at hun skal våkne slik at jeg kan få henne til å sovne igjen slik at jeg kan sove videre.

:sjenert:

Rar setning, men dere med barn skjønner hva jeg mener....

dagens skuffelse:

Julestrømpa!

Min kjære(?) har da kjøpt en full pose smågodt, noe som er vel og bra.

Men, han har kjøpt en DVD og lagt i, og han valgte den kjipeste filmen jeg vet om!

Reisen Til Julestjernen!

What the fuck!?

Litt komisk, for både meg og mine søsken har sett filmen så sjukt mange ganger at vi kan den nærmest på rams. Det er vel derfor han innbilte seg at jeg likte filmen.

Han sa jeg kunne bytte den, men jeg er litt usikker.

Akk.... for noen problemer!!

:fnise:

Jeg gleder meg til resten av dagen idag!

*Frokost med rundstykker

*Besøke svigers i formiddag

*Tømme julestrømpa

*Se TheaM i den nydelige kjolen jeg har kjøpt til henne

*Besøke pappa i ettermiddag

*Ribbe

*Pakker

*Se reaksjonene på pakkene (spes den til Andre)

*Disney kavalkade på NRK

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett Reisen til julestjernen jeg.. :sjenert: Men det høres ikke ut som jeg har gått glipp av noe i grunnen..!

Hvordan ble reaksjonene på gavene? :)

Håper du får ei fin jul videre! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Så du hadde vært innom dagboka mi, og det vekte min nysgjerrighet! Har likevel ikke lest gjennom hele dagboka di, for du har visst vært her mye lengre enn jeg har! :ler:

Håper du har hatt fine juledager sammen med dine kjære. Sier meg helt enig i det der med Reisen til Julestjernen... Den er litt oppskrytt, men tradisjoner er tradisjoner! Var likevel ikke lei meg når jeg pga nattevakt "forsov" meg til årets visning, synes jeg nettopp så den! Tiden flyr for gamle damer :)

Kos deg videre i mellomjulen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur:

Hvorfor må menn snorke?

Jentungen vekte meg litt over klokka 4 og etter det begynte min kjære å ZZZZZ ZZZZ ZZZZZZZ

:snurt:

Juleoppsummering:

Da julestrømpe overraskelsen la seg bestemte jeg meg for å beholde filmen bare på faen.

Kanskje moro for TheaM å ha?

Formiddagen måtte jeg innom butikken for å kjøpe desserten jeg lovet å ta med julaften hos pappa.

Mens jeg var innom å kjøpte frukt til fruktsalaten tok Andrè med seg TheaM på kirkegården og satte ned lys på graven til hans morfar.

Etter dette reiste vi opp til svigers hvor vi vekket svigermor ved å sende jentungen inn på soverommet der. :fnise:

Andrè var ikke i form denne dagen, og det ble bare værre utover dagen.

Jeg er overbevist om at han har migrene, men han nekter å gå til legen.

Dumme mannen.....

Julaften for hans del gikk da med på å sove for hans del, unntaket var da vi delte ut pakker.

Kjempe kjedelig for oss begge, men sånn er det bare....

Ettermiddagen var vi hos pappa, han var ikke like forståelsesfull for Andrès form.

Hadde pappa bare sagt noe rett ut!

Men nei, istedet kommer han med små hint, og halvveis skjult irritasjon.

Men når Andrè da løper ut på do for å spy pga hodepine, skjønner ikke pappa at noen ganger er man for dårlig til å ta seg sammen.

:klaske:

Nuvel....

Vi delte ut pakker, og jeg fikk da ikke en rosa NintendoDS slik jeg ønsket meg, men med Steen&Strøm gavekortet jeg fikk av Andrè og litt penger jeg fikk av hans bestemødre tenker jeg at jeg skal over til byen og kjøpe DSen i morra.

:Hehe:

Av min bror fikk vi hvitvins glass og dessertskåler fra Rosendahl

Mamma; Gavekort fra TilBords

Pappa: sengetøy

søster&barna: Narnia2 DVD (andre fikk Pondus CD)

svogerS&SvigerinneK: Narnia2 DVD og Tapas kokebok (filmen må byttes...)

Ellers fikk vi 300 kr hver av Andrès bestemødre. Fikk og; Jamie Oliver Shaker, telysestake formet som sandkakeform, eggkoker og andre ting.

Av svigers fikk vi det som overrasket mest. Vi har sagt at vi ønsker å kjøpe et nytt sofabord for det vi har er IKKE pent. Stort, mørkt, massivt, tungt og med varmeskadd overflate.

Så på Bohus har vi funnet et vi liker, det koster 1.600 kr

Av svigers fikk vi da like greit 2000 kr. :hakeslepp:

2000!! For meg er det sjukt mye penger å få.

Hadde vært glad for 200 jeg!

:Nikke:

Første juledag ryddet vi hjemme før vi pakket med oss litt rundstykker og reiste opp til broder'n for å lage og spise lunch der. Vi var hos ham kl. 11 og reiste direkte derfra litt over kl.15 og til svigers hvor vi skulle ha middag.

Theam sjarmerte sine besteforeldre og oldemødre i julekjolen sin.

Den er i julerød fløyel, korte ermer, broderi på brystet, bredt silkebånd i livet og med tyll underskjørt. Med hvit strømpebukse og sort lakksko var hun så søt....

:rødme:

Da vi kom hjem rundt kl. 20 måtte vi brette sammen noen klær, ryddde bort julegavene vi hadde med oss fra svigers (TheaM fikk en haug med klær) så hoppet jeg i pyjamasen når barnet var i seng.... og fant ut at jeg kunne like godt legge meg jeg og.

Utrolig trøtt!

Idag kommer pappa, halvsøsterE og brodern på middag.

Julaften og i går hadde vi ribbe, i dag skinkestek.

I morra tror jeg at jeg må ha wok eller no.

Grønnsaker....

Lett mat....

Tror vi bare skal være hjemme å slappe av idag.

Har liksom bare innom de to siste døgnene for å rydde eller sove føles det som.

Slappe av høres veldig bra ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Med pengene du fik kan du jo kjøpe deg den Nintendoen du ønska deg. ;)

Jeg vet det.

Der er også tanken....

Så mye fint dere fikk :biggrin:

Jepp, er skikkelig overvelda spes av gavene fra broder'n.

Han har vel brukt opp alt av penger på julegaver i år tror jeg. :ler:

Får middagsgjester om en time, sikkert koselig, men jeg kunne tenkt meg og fortsatt med det jeg har gjort den siste timen: :veslejenta: under et teppe.

Dèt var godt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens største motsetning eller no sånt:

På TVNorge har de nå sendt videoen til "USA for Africa" den "Feed the wo-o-orld, let them know it's xmast..." osv..

Sultrammede barn på TVskjermen, nød, sult....

Mitt eget barn står og tar på TVen, mitt eget barn som vokser opp og ikke aner hva sult og nød er.

Det ble plutselig litt mye for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...