Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Dit kunne jeg også tenkt meg å dratt ja!!! SOl og strand....Ikke skole, høst og vind....

Så godt å høre at du ikke alltid er sånn superflink med husarbeid :P Føler jeg meg ikke så ille....hehe... Men du er flink til å skrive opp liste over hva som burde gjøres da :lol:

Ha en god søndag, og lykke til med fårikålen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå står fårikålen og koser seg på komfyren.

Jeg er sulten, men den trenger en time til eller noe slikt.

*romle, romle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, fårikålen var god den, men det var lissom noe som manglet!!

Det ble en del igjen, så jeg yok oppi mer pepper før jeg satte restene inn i kjøleskapet igjen.

Tror den litt tamme smaken kom av for lite pepper.

Er egentlig lei meg nå.

18.30 i går kveld fikk vi beskjed om at Mannen skulle til Oslo idag.

Så nå er han der.

Stakkars gode mannen min gråt da han reiste avgårde (og jeg tørker tårene nå......).

Savner ham fælt.

Det værste er på en måte og ikke vite når han kommer hjem igjen.

Han kan komme hjem i kveld eller bli helt til fredag.

Glad vi ikke ha barn midt oppi dette når han har en slik jobb.

Ellers er det ny uke og nye muligheter som det så flott heter.

Blææ...... kjeder meg bare ved tanken om og være hjemme alleina denna uka. Får reise og besøke pappa og slikt.

Holde meg aktiv og finne på ting. Det gjør at jeg ikke savner mannen min fullt så mye. Får vaffal litt annet og tenke på!

Jaja......jeg får glane litt på KG, og se om det skjer noe spennans der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk koselig SMS fra mamma istad, som lurte på om jeg ville være med på cafè idag.

Da ble jeg glad!

(skal på samme cafèen som jeg drømte at Dorian var beskytter for :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

::Sender oppmuntrende vibber til Marianne :::

(((( ))))

Skjønner godt at dere sliter med den jobbsituasjonen din kjære har.

Synes det høres fryktelig vond ut:( Er alt i orden med at han begynner der broren din jobber ? Isåfall : hurraaa for det :hoppe:

Dere fortjener absolutt ikke å ha det slik. Tenker ting blir bedre når han jobber nærmere jeg :D

Kommer gjerne en tur og besøker deg i løpet av uka hvis du vil.

Er så og si kommet meg etter sykeperioden, så nå er jeg "fit to fight" sånn sosialiseringsmessig hehehe

Hva med et besøk på kaffecomp ? ::savne savne::

Klemmer fra meg :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isj, så kjipt at A måtte reise igjen... Trøst deg med at det ordner seg snart! Skal han ikke begynne i ny jobb, da? Som er mye nærmere? Og som er sånn at han kommer hjem hver dag? Trodde det, jeg...

Mandager er kjipe dyr. Men nå er denne snart over - bare meg igjen på avdelingen, og jeg tenkte bare å sende deg en liten hilsen, så skal jeg også gå hjem. Jeg bare elsker å gå hjem klokka fire - i de forrige jobbene mine har jeg hatt arbeidstid til fem, og så i hvert fall vært på jobb til seks. Så dette er deilig - dagen er jo liksom slutt rett etter lunsj!

Leste at vi ligner på hverandre når det gjelder seksuell erfaring også - inne på "hvor mange"-tråden. Morsomt!!

Nei, nå stikker jeg hjem for å slække. Det har jeg fortjent!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender masse masse positive tanker din vei!!!

Må være utrolig kjipt å plutselig måtte være hjemme alene. Jeg vet hvertfall at jeg ikke liker å være alene hjemme. Vi er ikke ofte borte fra hverandre, så da er det mye savning. Det er noe som mangler når sin kjære er borte.

Men tenk så mye bedre det blir når mannen begynner i ny jobb. Gled deg til det :P

Håper du koste deg med mammaen din i dag da! Er som regel koselig å gå på kafé med mammaer da :P

Oppmuntringsklem fra Aricept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en koselig bytur med mamma igår.

Var på cafè to ganger og surra rundt i byen ellers.

Slike ting tar gjerne en tre-fire timer.

Denne dagen intet unntak.... :ler:

Var innom Elixia igår for og melde meg ut.

Synes 400 for et medlemskap jeg ikke bruker er for mye penger.

Dessuten har jeg sykkelen min!

Det endte med at jeg frøs medlemskapet mitt i tre måneder, men mamma meldte seg inn, da! Noe som da fikk meg til og fremstå som den dusten!!

Mamma har nå funnet ut at meg og henne skal trene aerobic sammen.

Tro meg....det kommer ikke til og skje!!!

Ellers snakka jeg med min elskede seks ganger igår!

Vi prøver og ikke ringe så ofte, for det blir fort så himla dyrt.

Det var så nydelig og høre stemmen hans igjen.

:hjerte:

Siden han er i Oslo er det kort vei til Sverige, så han var der igår og kjøpte masse glutenfrie produkter til meg, et par brett cola, diiiiger pose "ostkrokar" :Hehe: , pluss noe tobakk og røyk.

Fikk rydda litt ute igår.

Gjort klart til vinteren og slikt.

Ble ikke helt ferdig, så jeg skal ta resten i dag.

Jo mer jeg har og finne på når Mannen er bort, jo bedre er det.....

Nå derimot, er det klart for og ta på seg noe annet enn pysjen!

Ha en flott dag, jenter!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kommer på at jeg også skulle ryddet ute*

Flink Marianneklem

Thi-hi..... har ikke kommet såå langt enda, da....... :oops:

Foreløpig har jeg hatt det for travelt med og "skal-snart-vaske-opp-men-må-bare-sy-litt-til"

Igår, da jeg var i byen, så kjøpte jeg rundpinner, strømpepinner, mønster og ullgarn. Da skal jeg lage slike tovete ullvesker som lmari er en racer på.

Men, må først bli ferdig med veggteppet!!

Ellers er alt bare bra med meg!

Var forresten og handlet istad, og kom over noen 2.sort. varer. Vanligvis kjøper jeg ikke det, men de hadde en god bunt med asparges til 15,-

Det bare måtte jeg kjøpe!!

Dagens middag blir wok.

Blir mye wok når jeg er hjemme alleina.

Godt det..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig har jeg hatt det for travelt med og "skal-snart-vaske-opp-men-må-bare-sy-litt-til".

Hørtes ut som noen jeg kjenner godt... ;) Det er jo mye morsommere å holde på sying og strikking enn husarbeid, det skjønner vel alle!!

Igår, da jeg var i byen, så kjøpte jeg rundpinner, strømpepinner, mønster og ullgarn. Da skal jeg lage slike tovete ullvesker som lmari er en racer på.

Racer?!?! Den var ny... Jaja, jeg får ta det til meg, ellers kommer Dr. lmari og forteller meg hvordan jeg skal ta imot komplimenter... Som de sier på engelsk: you must practise what you preach.. ;)

Var forresten og handlet istad, og kom over noen 2.sort. varer. Vanligvis kjøper jeg ikke det, men de hadde en god bunt med asparges til 15,-

Det bare måtte jeg kjøpe!!

Visste du forresten at asparges er det eneste du kan spise som faktisk gjør deg slankere? Det er null kalorier i aspargesen, og du forbrenner noen når du tygger. Så det er altså sunn mat, kan du si!

Så bra at du har det bra! Tenk på det sånn at du i hvert fall blir litt ekstra forelsket i mannen din når dere må være fra hverandre? Blir jo ekstra godt når du endelig ser han igjen - du slipper å "gå lei", liksom...

Men du, lille venn! Hva slags farge vil du ha på armbåndet ditt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Farge?

Hmm.....jeg er veldig glad i lilla, rødt og sort. Ja, også i mørkblå, da!

Hjalp det?

Skal bare prate ferdig med Diva på msn, så skal jeg se på TV.

Etter det er det mat, oppvask, og sånna kjipe ting.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.....jeg er veldig glad i lilla, rødt og sort. Ja, også i mørkblå, da!

Hjalp det?

Tja. Jeg synes det beste er å velge en farge, og så finne perler i nyanser av den fargen. Har du ikke en "penkjole" eller noe som du kan bruke armbåndet ved siden av? Så kan jeg lage i den fargen?

Hils Diva på msn. Skulle ønske jeg også kunne gjøre det på jobb. Men her må det jobbes, ja!!

;) KLEM!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke en "penkjole" eller noe som du kan bruke armbåndet ved siden av? Så kan jeg lage i den fargen?

Penkjolen har akkurat gått hedens veg.

Lager du det i en av de fargene så blir jeg glad for det.

Hils Diva på msn. Skulle ønske jeg også kunne gjøre det på jobb. Men her må det jobbes' date=' ja!! [/quote']

Hun hilser tilbake!

Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Keep up the good work!

Siden jeg er i tvil om hvor mye "good" dette blir, så kan vi kanskje si "keep up the work"??

Tror det blir lilla på deg, jeg! Har bestilt masse nye perler som skal komme i dag, kanskje jeg finner noen fine der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois på du.

Jeg har vært sløøøøøv på besøke-dagbøker-fronten, jeg veeet. *skjerpings*

Ha en videre fin kveld. Snart er det Friends - yeeej! :D

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig hilsen fra flotte jenter!! :)

Det var det positive, her kommer dritten:

Jeg haaaaater mensen!!!!!!!!

Våkna i morges med mensen. Vondt i ryggen, vondt i magen, kvalm, vonde pupper, ekkel i hele kroppen.

:x

Mannen kommer kanskje hjem i morra.

Håper det. Synes det er crapy og ha ham borte slik.

*sutre, sutre*

Farmor (Mannen sin farmor, men jeg kaller henne det jeg, og) ringte igår, og var så glad for at vi skal til henne i helgen.

Hun har brukket lårhalsen på to steder, og er plutselig ikke så sprek.

Det er sikkert en del hun trenger hjelp til som jeg kan gjøre for henne.

Blir koselig og se henne igjen.

Ellers er veldig menstruell idag: Sjokolade, ostepops, popcorn, brus, is, smågodt...... oh my God!

Hvorfor sjesser/fyser man aldri på noe sundt under slike perioder?

Har lyst på noe godt til middag idag!

Biff med rosèpepper saus og gratinerte poteter. :P

Det hadde vært godt det.

Hmmm....må ihvertfall handle yoghurt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...