Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

designvibrator i julekalendergave i dag.... hmm... det var da også noe. Tror ikke jeg har så lyst på.

Håper du får tid til å slappe av litt i løpet av dagen :klemmer:

Designvibrator?

Den lilla der?

Du verden....

kanskje det er derfor hun har sovet dårlig da? fordi hun var tett... Får håpe hun blir bedre utover dagen :)

Det er bare forkjølelse, hun er litt ømfindtlig i luftveiene og da blir det litt sånn

Usj, håper hun blir frisk fort. Så fælt når de små er syke :klem:

Hun er ikke syk, bare litt forkjølt og hosten.

Var ute av døra kl. 10 i morges for jeg fikk spørsmål fra ei venninne om jeg ville være med å gå en tur til Lekeplaneten. Så da gjorde vi det.

Gikk igjennom byen og på veien tilbake lokka hun meg med inn på kjøpesenteret.

Der var det smekkfullt av handlende mennesker med desperate blikk.

4 timer var vi avgårde og da TheaM og jeg kom hjem snudde vi i døra og tok med oss Andre på slep. Da var det tid for Cafè besøk.

På JonasB hadde vi sandwich, cola, kaffe mocca, kuli og kakao før vi suste avgårde på Rema1000 for å handle.

Alt i alt en bra dag.

Kveldens planer:

Sitte med beina i sofaen, spise taco alene og se TV/film.

Lovely!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som bra dag, selv med en slitsom natt før. Håper lille, skjønne frøkna blir mindre tett snart!

Det er når jeg leser om sånne netter jeg aller helst ikke vil ha barn.. Jeg har det så deilig nå, kan sove hele natta gjennom.. (bortsett fra litt hyppigere dobesøk de siste ukene..)

Betrygg meg nå Marianne, det er verdt det, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som bra dag, selv med en slitsom natt før. Håper lille, skjønne frøkna blir mindre tett snart!

Det er når jeg leser om sånne netter jeg aller helst i

kke vil ha barn.. Jeg har det så deilig nå, kan sove hele natta gjennom.. (bortsett fra litt hyppigere dobesøk de siste ukene..)

Betrygg meg nå Marianne, det er verdt det, ikke sant?

Søte deg, da...

For å si det sånn, når jeg løfter henne opp, og hun lener den lille, varme kroppen sin inntil min....

Eller når jeg går inn til henne om morgenen og hun stråler av glede over å se meg....

Eller da hun smilte til meg første gang...

Eller den utrolige stoltheten hun viser når hun klarer å klatre, gå opp trappa, dra pus i halen....

Når hun ser opp på meg med mat i hele ansiktet

Eller lukten av henne

Gleden hun viser når hun bader

Følelsen av den utrolig myke huden hennes....

Da hun sa mamma første gang....

Da hun fikk flaske og lå i armene mine og koste seg med melka si...

Når hun får komme opp i sengen vår om morran og herjer så hun er utslitt etterpå.....

Når hun gråter og det eneste som roer henne er at jeg holder henne i armene mine....

Jeg ble litt rørt nå.... :grine:

Det er så satans slitsomt noen ganger at du noen ganger spør deg om hvorfor du ble gravid, men jeg ville uten spørsmål ofret livet mitt for henne, og hun gjør meg så forbanna lykkelig som jeg ikke trodde gikk ann.

Hun gir meg lyst til å ble et bedre menneske.

Svar nok?

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fint sagt MarianneE. Sitter her med tårer i øynene.

Jeg får vertfall lyst på barn når jeg leser det her :):klemmer:

Bare det ikke blir for lenge til :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...

Enda jeg tenkte etterpå at det var jo annet jeg burde skrevet istedet, men det der var fra hjertet.

Om ikke annet....

Jaja....

Har vært hos broder'n i hele dag så og si.

Vi har bakt pepperkaker, gått tur for å få TheaM til å sove, sett TV og ellers hatt det koselig.

Har et supert forhold til begge mine helsøsken, og det er jeg utrolig glad for.

Ellers er det ikke mye å nevne.

Føler jeg sover med øynene åpne i kveld.

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei MarianneE :)

Det var så rørende å lese din beskrivelse av å være mamma, det er akkurat sånn det er (selv om det kan være slitsomt til tider).

Godt søskenforhold er gull verdt, bra du har god kontakt med dine :jepp:

Ha en flott kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket meg Nintendo Ds.. Helt til begge brødrene mine og alle kusiner/fettere fikk det, da fant jeg ut at "hallo! Det trenger jeg ikke, jeg kan jo bare låne!!"

Men hadde jeg ikke hatt den muligheten.. Da skulle jeg hatt rosa!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Allerede fått karakter på besvarelsen min: 4

Egentlig fornøyd med tanke på hvordan jeg har slitt, men skulle lissom helst hatt en ny 5'er....

Natta nå:

:natti:

Syns 4 er kjempe bra jeg!!

Den skal du være fornøyd med :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!! :blomst:

Er enig med kamille86, jeg - 4 er jo bra!!! Gratulerer!!! Men nå kan du vel slappe av uten studier fram til jul...???

Ha en kjempefin dag!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...