MarianneE Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2961 Del Skrevet 7. november 2008 Mann&Barn er på vei til butikken nå. Uten meg. Lovely!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. november 2008 #2962 Del Skrevet 7. november 2008 Deilig med litt fritiden Så hun tok fotbad i vannskålen til katten?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2963 Del Skrevet 7. november 2008 Så hun tok fotbad i vannskålen til katten?! Nå skal jeg vaske badet og legge på sengetøy. Min kjære skal tilbringe kvelden med pokerspilling oppe hos min bror mens jeg skal sløve hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. november 2008 #2964 Del Skrevet 7. november 2008 Her har det også vært vasking av bad og sengetøy skifting idag. Er så deilig å legge seg i helt ny ren seng Kos deg med sløvingen ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 7. november 2008 #2965 Del Skrevet 7. november 2008 TheaM sa akkurat mamma for første gang! åå så herlig. :rødme: Ser for meg at det mår være et av de flotteste øyeblikkene som mor - første gang man hører lillegullet si mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2966 Del Skrevet 7. november 2008 Det var faktisk stort for meg.... Oppgavene mine er ferdig skrevet inn på dataen og skal bare sendes. Tar studiefri til over helga. Nå skal jeg lese mer i StormensTid, spise ostepop og drikke cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. november 2008 #2967 Del Skrevet 7. november 2008 Høres kjempedeilig ut, bra bok og allting! Har du kommet langt? Ostepop er barnslig godt selv om det setter seg i tennene... Så koselig at jenta di sa Mamma for første gang..! Ser for meg at det er et stort øyeblikk for alle mødre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2968 Del Skrevet 7. november 2008 Høres kjempedeilig ut, bra bok og allting! Har du kommet langt? Ostepop er barnslig godt selv om det setter seg i tennene... Så koselig at jenta di sa Mamma for første gang..! Ser for meg at det er et stort øyeblikk for alle mødre!! Har ca 40 sider igjen + bok nr. 2. Bestemmelsen om å sløve under teppet med boka funka i ca 2 minutter før: Tyyyyypisk meg. Skal bare sende inn oppgavene mine nå så skal jeg tenke minst mulig på studier fram til mandagen. Andrè er som nevnt på pokerkveld nå og drikker øl. Litt spent på hvordan ølinntaket forener seg med "Hyggelig lørdag på cafè med familien dag" i morra.... Sukk..... TheaM sa mamma..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2969 Del Skrevet 7. november 2008 Å herregud. Film med Paul Walker på TV. Ytterst få skuespillere som gjør at jeg får nærmest pusteproblemer, han gjør det med meg. http://www.imdb.com/name/nm0908094/ Namm..... Nei, det var den oppgaven jeg skulle sende inn da! Gjør det jeg så er det natta tenker jeg! Sove godt jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 8. november 2008 #2970 Del Skrevet 8. november 2008 Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. november 2008 #2971 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) TheaM sa akkurat mamma for første gang! Ååååh....det kan jeg tenke meg var et stort øyeblikk, et sånt et hvor man blir blank i øynene og varm i hjertet Endret 8. november 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 8. november 2008 #2972 Del Skrevet 8. november 2008 Endelig er det helg!!!! kos deg masse, MarianneE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 8. november 2008 #2973 Del Skrevet 8. november 2008 TheaM sa akkurat mamma for første gang! Å så søtt :rødme: tenker mamma var stolt og rørt da Må huske å skrive det opp i babyboka (hvis du har da) Ha en riktig fin dag/kveld MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. november 2008 Forfatter #2974 Del Skrevet 8. november 2008 Ha en fin lørdag Takk, det har jeg hatt og. Ååååh....det kan jeg tenke meg var et stort øyeblikk, et sånt et hvor man blir blank i øynene og varm i hjertet Eller grein som jeg gjorde.... Endelig er det helg!!!! kos deg masse, MarianneE!!! Lørdag er happydag! Hurra for lørdager! Å så søtt :rødme: tenker mamma var stolt og rørt da Må huske å skrive det opp i babyboka (hvis du har da) Ha en riktig fin dag/kveld MarianneE Det skal jeg huske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. november 2008 Forfatter #2975 Del Skrevet 8. november 2008 Testing, testing her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. november 2008 Forfatter #2976 Del Skrevet 8. november 2008 Testing, testing her Hurra, det fikk det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. november 2008 Forfatter #2977 Del Skrevet 9. november 2008 God morgen snupper! Idag skal vi i kirka! Jada.... Barnehagen jeg tar TheaM i er i regi av menigheten her (tro meg,vi er ikke kristelige av oss....) og idag skal det da være familiegudstjeneste og barnehagen skal synge non sanger. Altså..... Mammaene skal synge med barna i hånda. Fryktelig kjedelig med kirke og sånn men med det flotte tilbudet med gratis barnehage som vi har synes jeg vi skylder såpass. Siden det er farsdag skal vi etter kirketid besøke min far og svigerfar. Tror dette kan bli en lang dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. november 2008 #2978 Del Skrevet 9. november 2008 Det hørtes ut som en lang dag ja Hvordan gikk familiegudstjenesten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. november 2008 Forfatter #2979 Del Skrevet 9. november 2008 Skriver mer om dage idag i morra men: Jeg har fått karakter på oppgaven jeg sendte på fredag: 5! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. november 2008 #2980 Del Skrevet 9. november 2008 Gratulerer, så flott!!!!!! Du er jo kjempe flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg