MarianneE Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #2781 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du? Heter du Marianne eller heter du Mariann og så et eller annet på E? :klø: kom plutselig til å lure på det Smart du er! Har mellomnavn som starter på E. Gode mattips, men må sjekke med min halvdel, han er kreeeeseeeeen til tider. vriene mannfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. oktober 2008 #2782 Del Skrevet 23. oktober 2008 aha! Jeg vet.. lynende intelligent ja.. men coleslaw er veldig lett å like altså. det smaker liksom bare.. ja.. majonesaktig ting. men samtidig så liker ikke jeg majones, men jeg liker coleslaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #2783 Del Skrevet 23. oktober 2008 Bare innom meg en høgg!! Høgging bækk!! Barnet er i seng og jeg skal egentlig sette meg ned for å skrive notater men jeg har gjort noe dumsmart. Har satt på Sex&Singelliv The Movie. Dumt fordi jeg har annet å gjøre Smart fordi... vel.... det er jo tross alt S&S! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #2784 Del Skrevet 23. oktober 2008 Logger meg av nå, slår av filmen og finner skolebøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2008 #2785 Del Skrevet 23. oktober 2008 Flinking!! Når du kommer tilbake kan du kanskje svare på spørsmålet mitt om åssen du lagde horna..? Tipper det ikke var meninga å ignorere spørsmålet mitt..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. oktober 2008 #2786 Del Skrevet 23. oktober 2008 dæven så disiplinert du er! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 23. oktober 2008 #2787 Del Skrevet 23. oktober 2008 jeg hater at forum-oppsetter har blitt teit. flere som opplever det i dag eller? Vil ha det normale tilbake igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 23. oktober 2008 #2788 Del Skrevet 23. oktober 2008 Logger meg av nå, slår av filmen og finner skolebøkene. flinke MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 23. oktober 2008 #2789 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du imponerer stadig med lesinga di. Jeg skal prøve å følge ditt eksempel til uka, for jeg har litt å lese gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. oktober 2008 #2790 Del Skrevet 24. oktober 2008 Too late..... Vet ikke om jeg skjønte så mye av det, men... Litt overrasket over at de bruker ungdomsskole-/VGS-karaktersystemet, bare. ser på Rachael Ray hvor daens tema er barn og bursdagsfeiring. et foreldrepar hadde prof fotograf, innleid sirkus, karikaturtegner, hoppeslott, gårdsdyr, 100 gjester osv til en verdi av 12.000 dollar! Ungen ble 1!! Bursdagen ble planlagt så fort fødselen var over. Oh my god!!! Hva lærer du barn om verdier da? Galskap.... Ja, det kan du si! Er det rart de blir bidezillas med bryllup til flere hundre tusen kroner? jeg hater at forum-oppsetter har blitt teit. flere som opplever det i dag eller? Vil ha det normale tilbake igjen. Har det endret seg? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #2791 Del Skrevet 24. oktober 2008 Flinking!! Når du kommer tilbake kan du kanskje svare på spørsmålet mitt om åssen du lagde horna..? Tipper det ikke var meninga å ignorere spørsmålet mitt..? Sjekk dagoka di. Klart du skal få, men .... ja, du får som sagt lese i boka di. dæven så disiplinert du er! :dåne: Vel.... Jeg fikk ikke skrevet så mye, men det er ihvertfall skritt i riktig retning osv... jeg hater at forum-oppsetter har blitt teit. flere som opplever det i dag eller? Vil ha det normale tilbake igjen. Har det endret seg? Har ikke sett det, jeg... flinke MarianneE Du imponerer stadig med lesinga di. Jeg skal prøve å følge ditt eksempel til uka, for jeg har litt å lese gjennom. Takk, så koselig å høre. Det er ikke lett, men har eksamen i mai som mål og jeg vil virkelig få dette til. Oppmuntringa jeg får herfra hjelper forresten utrolig. Stor takk til dere alle!!! *** Nå har jeg akkurat kommet inn døra etter å vært på homeparty med TheaM hylende for hun var trøtt. Hun er lagt i seng så jeg skal ha meg litt mat før jeg åpner bøkene og leser videre. Homepartyet vi har vært på var hjemme hos ei barnehagen og det var da ulltøy fra Krokofanten som stod på programmet. Var helt greit men synes slike party er kjedelig. Bestilte en hals og kombinert lue/hals. Trøtt idag, var en ny runde med gråting denne natten og. Jeg sov fra kl 2 til 5.... Men, jeg tror jeg vet hva som plager ungen om natta nå. Venninna mi som var med på partyet lurte på om TheaM fikk tenner. Hun gjør jo det! Hun sikler masse og gnager på tommelen hele tiden. Gud, hvor dum går det ann å bli? Nå: MAT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2008 #2792 Del Skrevet 24. oktober 2008 Mente glutenfrie ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. oktober 2008 #2793 Del Skrevet 24. oktober 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2008 #2794 Del Skrevet 24. oktober 2008 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. oktober 2008 #2795 Del Skrevet 24. oktober 2008 God helg, MariannE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #2796 Del Skrevet 24. oktober 2008 God hælj til dere og! Den siste halvannen timen her hat vært litt kaotisk. TheaM var veldig sutrete etter middag og jeg lekte med henne og sang og gjorde alle de tingene hun ler av. Ingenting hjalp, så jeg tenkte jeg skulle stelle henne litt tidlig for natta siden hun var sutrete. Tok av henne leia på stelleordet og der var en luktfri bæsj som tydelig var ligget og irritert mot huden en stund for det var skikkelig bleieutslett. Føler meg skikkelig dårlig mamma som ikke oppdaget at hun hadde bæsja, hun blir nemlig fort sår så jeg kunne forhindret det. I allefall vasket jeg henne med vann nedentil og tenkte hun skulle få ligge og lufte seg litt siden det er bra mot denne typen utslett. Derfor tenkte jeg at jeg kunne brette sammen et par klær mens hun lå på stellebordet. Det var da TheaM fant ut at hun skulle ta hele vaskefatet og helle utover segselv, stellebordet og gulvet. NICE!! Da var det bare å hive på ei bleie og hive ungen (ikke så bokstavelig talt) i senga mens jeg begynte å vri opp pysjamas, sokker, dra fram stellebordet siden det hadde rent vann bak og, vaske fra gulv, inni stellebordet, oppå stellebordet osv... <--- den passet litt... Nå sover hun og jeg sitter og halvsover så og si i sofaen. Har blitt lovet en god skulder- og rygg massasje av min kjære i kveld. Kjenner de tre timene med søvn i natt sitter i kroppen. Det gjør fysisk vondt å være så trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 24. oktober 2008 #2797 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hei Høres ut som dere har hatt noen utfordringer siste dagene. Du vet å få tenner gjør vondt så da vet du hva som plager lillejenta. Stakkars. Jeg lå i hele påsken pga en visdomstann som pressa. Sykt hvor vondt det kan gjøre. Massasje høres digg ut! Enjoy Ha en strålende helg Håper dere får en bedre dag i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. oktober 2008 #2798 Del Skrevet 24. oktober 2008 Er ikke alltid man oppdager at barna har bæsjet, så synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du ikke oppdaget det Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. oktober 2008 #2799 Del Skrevet 24. oktober 2008 uff marianne. for en slitsom dag.. hadde jeg vært hos deg skulle du jammen fått en massasje av meg og! håper du får en koselig lørdagskveld.. du får ta deg et glass vin/en cola zero (Alt ettersom hva du liker ) og synke godt ned i sofaen. snart begynner jo nytt på nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #2800 Del Skrevet 24. oktober 2008 uff marianne. for en slitsom dag.. hadde jeg vært hos deg skulle du jammen fått en massasje av meg og! håper du får en koselig lørdagskveld.. du får ta deg et glass vin/en cola zero (Alt ettersom hva du liker ) og synke godt ned i sofaen. snart begynner jo nytt på nytt! Jo takk, men....eh... det er fredag idag asså. Og kvelden har ikke vært særlig bra. Tror jentungen har sovnet nå. Vi har byttet på å gå inn till vesla og trøstet oss ed at det er bedre at hun gråter nå enn i natt. Forøvrig har jeg sittet under teppet og lest bok. Leser Er du der ute? av Marian keyes. Forvirrende bok. Se ferdig Senkveld nå så er det rett i seng med kryss på øynene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg