Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Hmpf.....

Jentungen har sovet i natt (dvs jeg våknet av at hun gråt i 24-tida men faren hennes var våken enda så han tok den delen så jeg bare :sleeping: videre.

Hun har heller ikke hostet så mye inatt men det er vel greit å holde henne hjemme fra barnehagen idag og. Trenger jo ikke absolutt gå inn for å smitte alle de andre barna heller....

Derfor skal vi bli hjemme idag og jeg skal prøve å bake horn.

Jeg har cøliaki så jeg spiser glutenfritt men har liksom aldri giddi og prøvd på det avanserte av baking, men nå har jeg lyst til å prøve.

Dette blir spennende....

Hmm....

Det var igrunn det fra MarianneEs spennende univers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

horn hørtes godt ut!

jeg liker ikke så godt å bake jeg.. syns det er kjedelig :sove:

men jeg liker derimot veldig godt å lage mat!

så du oppskriften jeg la ut til deg forresten? du burde prøve den, det er suuper godt på kalde høstdager :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du oppskriften jeg la ut til deg forresten? du burde prøve den, det er suuper godt på kalde høstdager :rolleyes:

Har sett den snart... ;)

:klappe: for den dyktige studenten :)

Jo takk, men jeg føler meg ikke så flink lengere.

Skulle begynt på temaet Lek men har fått lest to sider, ny oppgave og innlevering neste søndag (2.nov) Må ta meg selv i nakken i kveld tenker jeg.

Idag skal TheaM og jeg begynne å kjøpe julepresanger.

Har de fleste så og si spikra inni hodet.

Flink sånn! (OK, beste- og oldeforeldre skal få kalender med bilder av TheaM på så da var det tankearbeidet kjapt unnagjort)

Fikk bakt horn igår, de ble veeeeldig gode!

Spes med litt smør og ost på.

å, nå vet jeg hva jeg skal ha til frokost, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det VGS-fag du tar? VGS er så forvirrende. Jeg jobber på en, og her skifter linjene og fagene navn sånn ca hvert år, så jeg skjønner ikke noe av det... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det VGS-fag du tar? VGS er så forvirrende. Jeg jobber på en, og her skifter linjene og fagene navn sånn ca hvert år, så jeg skjønner ikke noe av det... :fnise:

Skal ile til i dagboka di og forklare nærmere, jeg...

TheaM og jeg har gått tur i byen i solkskinnet idag.

Planen var og kjøpe ihvertfall 3 kanskje 4 julegaver. :5:

Fikk kjøpt en til min søsters veslejente: To pysjamaser fra butikken Bitteliten som åpnet idag og skjønne velourtøfler formet som kaniner.

Til meg sjøl kjøpte jeg en kul notatblokk og en til miin søster som hun skal få sammen med noe annet før jul. Kjøpte og Sex&TheCity- the movie til meg selv. :Hehe:

Til svigerinne og svogerS sine småjenter var planen og kjøpe Hello Kitty sengetøy, men det hadde svigerinneK sin mor alt kjøpt til dem. :forvirret:

Lurer da på hva jeg skal kjøpe. Leker har de begge to mer enn nok av...

VAr og planen at jeg skulle kjøpe brettspill til svigerinneK og svogerS men det ble liksom ikke no av.

Med andre ord: Jeg endte igrunn med å kjøpe mest til meg sjøl... :flau:

men, vi hadde det veldig koselig da.

:Nikke:

I kveld har jeg sørget for å jage min kjære ut av huset.

Han og broren (altså svogerS) skal på kino og se en eller annen film jeg innbiller meg at jeg ikke gidder å se. Max payne eller no sånt...

Planen for i ettermiddag:

Lese fag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hopp. Gratulerer med 5'ern :klemmer:

:kyss:

Søta....

Var og besøkte svoger&svigerinne en liten tur igår for å se på :hjerte: valpen :hjerte:

Å, så nydelig den lille var!

Berner Senenner med det søteste i verden: Hvitt ytterst på haletippen! Rund liten mage, tykke labber, store mørke øyne.... :rødme:

fine, lille valpen!

Theam var helt som forheksa og satt helt rolig ved siden av og bare kikket på, strøk forsiktig over den myke pelsen og var rett og slett helt borte.

Sendte min kjære på kino igår med sin bror og min bror.

Mens de var der fikk jeg lest en del fag, vasket opp og :veslejenta: under CSI. Første halvdelen var spennende ihvertfall.... :rodme:

Snille mannen min hadde kjøpt med snop hjem til meg. På en kiosk i byen selges det nemlig snop importert fra USA og det er så sinnsykt godt.

TheaM og jeg har ingen planer for dagen.

Litt fag lesing, en tur i butikken.....

Det er meldt en del regn og vind i dag så det er lissom OK å holde seg hjemme da.

Har lyst til å lese mer i boka mi igrunn.

er du der ute av Marian keys (tror jeg hun heter...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp:

ser på Rachael Ray hvor daens tema er barn og bursdagsfeiring.

et foreldrepar hadde prof fotograf, innleid sirkus, karikaturtegner, hoppeslott, gårdsdyr, 100 gjester osv til en verdi av 12.000 dollar!

Ungen ble 1!!

Bursdagen ble planlagt så fort fødselen var over.

Oh my god!!!

Hva lærer du barn om verdier da?

Galskap....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Ja, det var jo virkelig å gi ungen de riktige verdiene :hakeslepp:

Blir så irritert over sånt, virker nesten som om ungen bare er en unnskyldning for å vise seg frem, en tilbehør omtrent. Ikke bra :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikanere altså, de er en egen rase! :fnise:

Hvordan lagde du de glutenfrie horna forresten? Klarte du å få til en deig som gikk an å gjøre noe med? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, det var jo virkelig å gi ungen de riktige verdiene :hakeslepp:

Blir så irritert over sånt, virker nesten som om ungen bare er en unnskyldning for å vise seg frem, en tilbehør omtrent. Ikke bra :nei:

Ja, også blir jeg alltid sttende å lure på hva folk skjuler siden de må utgi seg for å være så mye bedre enn alle andre. Hva er det de ikke vil vi skal se?

nok om det.

2.oktober skrev jeg at jeg skulle gjennomføre et prosjekt hvor jeg plukker middag ut av frysa.

holder meg på denne enda, men har unngått prosjektet 3 ganger denne mnd, men må jo si at det ikke er så gæærnt uansett da.

Lørdag skal vi ha spareribs som kveldskos, men hva har man til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stekt/grillet maiskolber, poteter av noe slag (stekte båtpoteter eller en litt kraftig potetmos er best syns jeg) og coleslaw. Coleslaw er obligatorisk! :opplyser: Dette er det beste tilbehøret til Spareribs syns jeg.. Er jo så mye smak i sausen/marinaden, så greit med litt mildt tilbehør :nigo:

heldiggris som skal ha det forresten! jeg vil og.. men halsen min tillater ikke annet enn suppe om dagen.

Du? Heter du Marianne eller heter du Mariann og så et eller annet på E? :klø: kom plutselig til å lure på det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marianne. Takk for hilsen i dagboka. Ser at du startet din 07.04.2003. Så lenge har aldri jeg klart og holde dagbøker i gang! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...