MarianneE Skrevet 10. september 2008 Forfatter #2421 Del Skrevet 10. september 2008 Hjemreise dag idag... Har sagt hadet til A på 2 år da han skulle i barnehagen, og da kjente jeg at jeg fikk tårer i øynene. TheaM sitter nå på gulvet vedsiden av Lillejenta på 4 mnd. TheaM sitter og ser nysgjerrig på Lillejenta og nå og da prøver hun og holde henne i ene hånda. Søtt... Blir godt å reise hjem, men vil savne tantebarna veldig... Har forresten på et døgn lest boka "Hodejegerne" av Jo Nesbø, en av de beste bøkene jeg noen gang har lest. Anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 10. september 2008 #2422 Del Skrevet 10. september 2008 uff da.. men dere kan vel fare å besøke de igjen snart? evt de komme til dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. september 2008 #2423 Del Skrevet 10. september 2008 nåå er det lenge siden jeg har vært her! hvordan står det til? har du det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. september 2008 #2424 Del Skrevet 10. september 2008 Alltid trist med avskjeder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. september 2008 #2425 Del Skrevet 10. september 2008 Her har jeg jammen ikke vært på en stund til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. september 2008 #2426 Del Skrevet 10. september 2008 Gikk turen hjem bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. september 2008 Forfatter #2427 Del Skrevet 11. september 2008 Turen gikk veldig bra hjemover. Var hjemme kl.17 sånn cirka i et regnværuten like. Da var det ikke no særlig morro å tømme campignvogna men det måtte jo gjøres, vi diskuterte nemlig på veien hjem om vi skulle tømme vogna med en gang eller vente til i morra. (altså idag..) Han ville vente til i morra (altså idag...) men jeg insisterte på å ta det med en gang. Gidder ikke utsette slikt. Så da stod han tørt og godt inne i campignvogna og jeg måtte springe fram og tilbake i regnet. Lucky me... I tillegg til det vi hadde med til Stavanger hadde vi jo med mer hjem; *4 store papirposer fra IKEA *8 bildekk *3 bæreposer med barneklær som Lillejenta til min søster har vokst ut av og som kommer fra TheaM *Div poser etter litt shopping Kvelden tilbragte jeg alene mens mann (med hodepine) og barn sov. Det var igrunn veldig deilig å være litt alene. Idag har TheaM våknet som hyperaktiv. Hun har en enorm utforsker trang idag som gjør meg sprø tror jeg. Ikke en ting får være i fred, så det skal bli litt deilig å ta henne med ut idag! Ettermiddagen ser det ut til at vi skal tilbringe i barnehagen sitt ettermiddagstilbud som er torsdager fra 15.30-19.30. Må gå nå, Theam står og heller ut litt ved.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 11. september 2008 #2428 Del Skrevet 11. september 2008 Hei MarianneE Får håper det hjelper og ta med Thea M ute i frisk luft, utrolig til energi disse små kan ha ja. Regner med at hun får brukt mye energi når dere skal i barnehagen i dag Ha en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 11. september 2008 #2429 Del Skrevet 11. september 2008 Synes jeg ser dere rydde ut av campingvogna Velkommen hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. september 2008 #2430 Del Skrevet 11. september 2008 TheaM er søøøøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 11. september 2008 #2431 Del Skrevet 11. september 2008 Hvordan vet Lekehusmor det? :klø: Forresten! Takk for at du anbefalte Hodegjegerne!! Da skal jeg lese den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. september 2008 #2432 Del Skrevet 12. september 2008 Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. september 2008 Forfatter #2433 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Jenter, daaaaah...... <--- Lekehusmor: Du har jo rett, men hvordan vet du det? Kanskje du har sett på denne: http://www.123hjemmeside.no/AndreHansen Hadde en utrolig...merkelig... opplevelse igår. Vi la oss litt tidlig for litt men var ikke kommet til den avsluttende delen enda om jeg kan si det slik. Igrunn vet jeg ikke helt hvordan jeg skal formulere meg nå, men jeg prøver så godt jeg kan... Jeg utførte litt oralsex (å herreguuuuuuud så fæl setning! Høres så ...upersonlig... ut) og så trakk han seg plutselig tilbake, mumla et eller annet om plutselig kvalm, løp ut av senga og inn på do for å spy. Takk for den, liksom. Jeg fikk mannen min til å spy av sex.. OK... det hadde ingenting med meg å gjøre, det vet jeg. Men... det hele var litt underlig. Kvelden ble heller avsluttet med siste nr av ELLE istedet for Føler meg igrunn litt snytt. Dagens store planer var en tur til Sverige idag, men siden ingen av oss egentlig har lyst dropper vi det. Dessuten brukte vi mye penger på klær til TheaM igår og Andrè var en tur på Clahs Olsson og kjøpte no verktøy greier som vistnok ikke ble billig. Lurer på hva vi skal idag.... Endret 12. september 2008 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 12. september 2008 #2434 Del Skrevet 12. september 2008 Er jo en morsom opplevelse man kan le av i ettertid. Sikkert ikke så gøy der og da, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. september 2008 #2435 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Unnskyld at jeg ler, men det håper jeg du kommer til å gjøre etterhvert. Helt tragikomisk ting, som sikkert ikke var så kult akkurat der og da. Nå har jeg sett på bildene dine, og må si meg enig i at TheaM er veldig søt edit: og så blir jeg jo veldig nysgjerrig på om du er på noen av bildene også da Endret 12. september 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. september 2008 #2436 Del Skrevet 12. september 2008 Må le litt jeg også. TheaM er jo skikkelig søt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. september 2008 Forfatter #2437 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg gjemte hodet under puta og lo litt for meg sjøl. Hva annet kan man gjøre? Det er jo komisk- ikke så morro for han stakkaren som måtte spy, men jeg måtte jo le litt av det hele. Idag ler jeg ikke. Vondt i halsen og tett i huet (les: bihuler) og føler meg litt overkjørt. Andrè har tatt med seg TheaM ut en tur så jeg slapper litt av hjemme istedet. Prøver å finne på noe lurt til middag, men det lille hodet mitt streiker. Får nok tråle matsider på nettet. Men nå: Dr.Phil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. september 2008 #2438 Del Skrevet 12. september 2008 Ikke bare jeg som ser dr.phil altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. september 2008 Forfatter #2439 Del Skrevet 12. september 2008 Forresten så er de bildene av TheaM litt gamle. De nyeste er fra jul, det skal komme flere. TheaM og jeg; http://www.123hjemmeside.no/AndreHansen/15054127?i=17312916 Ikke verdens mest heldige bilde, men pytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. september 2008 #2440 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Forresten! Takk for at du anbefalte Hodegjegerne!! Da skal jeg lese den! Les heller all annen krim av Nesbø, Hodejegerne var en stor skuffelse. Framstod som hastverkarbeid. Endret 12. september 2008 av lunacia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg