MarianneE Skrevet 4. september 2008 Forfatter #2381 Del Skrevet 4. september 2008 Skjønner hva du mener, Lunacia! Selv har jeg alltid vært facinert over alderen på Newton-John Var ikke hun over 30 da filmen ble laget? En annen ting må jo være moralen i filmen; Begynn å røyk og kle deg utfordrende så blir du lykkelig.... Filmen ble sett ferdig uten noe jeg er flink til ellers.. Hadde masse rare drømmer, b.la måtte TheaM og jeg ta heis som var helt rund og døra var bare en luke i veggen. Utenfor var det ca 50 cm åpning i gulvet mellom heisen og butikkgulvet hvor heisen var. Ikke kom jeg ut heller, måtte sitte der med døra/luka på gløtt mens jeg ventet på hjelp slik at jeg kunne få ut vogna og jentungen... Rare greier.... Dagens dilemma: Skienstur eller hjemme idag? Altså... I Skien må jeg kjøpe bursdagspresang til min søster samt se etter strømpebukse/tights til meg selv. Dette hadde vært så deilig å fått gjort idag så er jeg ferdig med det på en måte. Men, det er meldt en del regn, og da er det greit å være hjemme, det er så kjipt å stresse ut og avgårde i regnet. Men, jeg har alt smørt nista til TheaM og slikt, så det spørs nok om ikke jeg reiser opp, finner det jeg skal ha og så rett hjem igjen. Har forresten et unikt barn. Hun er glad i å leke, og setter seg ofte ned alene ved lekekassa og leker for seg selv. Glad hun er selvstendig på den måten der. Klokka er 9 nå. Får prøve å komme meg på 10-bussen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. september 2008 #2382 Del Skrevet 4. september 2008 Hun var 33, hørte jeg i går! Syns John Travolta er helt herlig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. september 2008 Forfatter #2383 Del Skrevet 4. september 2008 Det regner jo f meg bøtter og spann, jo! Kommer meg ikke til Skien på dette viset! Tror TeaM og jeg tar det i morra istedet. 10.5 gradet og regn ute, det frister bare mindre og mindre å ut nå liksom... Koser oss heller inne med leker og RadioResepsjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 4. september 2008 #2384 Del Skrevet 4. september 2008 Regner her også gitt. Glad jeg ikke er på jobb og må være ute i dag gitt Får heller vaske leilighet tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. september 2008 Forfatter #2385 Del Skrevet 4. september 2008 Skal gi barnet formiddagsmat om en time og så få henne i seng. Mens hun sover skal jeg glo på TV til jeg får firkanta øyne. Hvis det går ann, da. Igrunn fikk jeg lyst til å spille brettspill. Noen som har lyst til å spille med meg? Har Extreme Kokkeli Monke.... Fra RadioResepsjonens Oneliner spalte: Hørt om han som slo seg fordi han sov så lang ut på morrakvisten? Hvilken fugl sprer mest frykt? Finlandshettemåken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. september 2008 Forfatter #2386 Del Skrevet 4. september 2008 Hva kaller man en berømt ninja? En ninjastjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. september 2008 Forfatter #2387 Del Skrevet 4. september 2008 Fåkk, asså! Nå som TheaM sover i senga og jeg har bestemt at Skiensturen blir i morra, så slutter det å regne, og det kommer fram litt blå himmel. Dårlig gjort.... Skal se litt på Rachael Ray istedet. Hun er så søt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 4. september 2008 #2388 Del Skrevet 4. september 2008 Fåkk, asså! Nå som TheaM sover i senga og jeg har bestemt at Skiensturen blir i morra, så slutter det å regne, og det kommer fram litt blå himmel. Dårlig gjort.... Skal se litt på Rachael Ray istedet. Hun er så søt... Jeg også har henne på nå, men jeg irriterer meg alltid så mye over at hun avbryter gjestene sine hele tiden... Håper ikke du henger deg opp i det nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 4. september 2008 #2389 Del Skrevet 4. september 2008 Hei MarianneE Takk for det søte diktet i dagboka mi. Jeg var i dårlig form da jeg kom hjem fra jobb i går, frøs og hadde hodepine. Derfor ble det ikke så mye KG-tid og jeg orket rett og slett ikke å skrive noe. Ønsker deg en super torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. september 2008 #2390 Del Skrevet 4. september 2008 Her regner og tordner det! Deilig vær å være inne nå, men håper det gir seg før jeg må ut og gå! Kos dere i dag, uansett om dere er inne eller ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 4. september 2008 #2391 Del Skrevet 4. september 2008 Du var hvertfall hjemme når det regnet da! Jeg var ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. september 2008 Forfatter #2392 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg også har henne på nå, men jeg irriterer meg alltid så mye over at hun avbryter gjestene sine hele tiden... Håper ikke du henger deg opp i det nå da Har ikke lagt så merke til det, men jeg irriterer meg over at Oprah stadig vekk avbryter for å komme med et eller annet om seg selv. I ettermiddag gikk TheaM og jeg bort til skolen og idrettshallen (to gater oppafor oss) for å treffe svigerinneK og svogerS mens vi så på jentene deres som turna. Andrè kom og bort etterhvert så det ble hyggelig. SvogerS satte seg med TheaM og en ball og "skvatt" da TheaM kom borti ham med ballen sin. Da var det ei jente som lo! Hun fikk skikkelig latterkrampe, og lo så høyt og lenge at folk snudde seg og kikka. Kjempe morsomt å høre på.... Jeg har nå sendt min kjære ut av huset for å spille biljard med min bror og kameratZ. Litt deilig å sitte alene i fred og ro, spise røde druer og se på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 4. september 2008 #2393 Del Skrevet 4. september 2008 ha en fin kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 4. september 2008 #2394 Del Skrevet 4. september 2008 Har ikke lagt så merke til det, men jeg irriterer meg over at Oprah stadig vekk avbryter for å komme med et eller annet om seg selv. I ettermiddag gikk TheaM og jeg bort til skolen og idrettshallen (to gater oppafor oss) for å treffe svigerinneK og svogerS mens vi så på jentene deres som turna. Andrè kom og bort etterhvert så det ble hyggelig. SvogerS satte seg med TheaM og en ball og "skvatt" da TheaM kom borti ham med ballen sin. Da var det ei jente som lo! Hun fikk skikkelig latterkrampe, og lo så høyt og lenge at folk snudde seg og kikka. Kjempe morsomt å høre på.... Jeg har nå sendt min kjære ut av huset for å spille biljard med min bror og kameratZ. Litt deilig å sitte alene i fred og ro, spise røde druer og se på TV. Jeg elsker barn og snur meg alltid etter barn eller sender et smil til de søte små Ingenting er så herlig som en latterkrampe av et lite barn. Ser den røde drage med Anthony Hopkins. Spennende:) Og jeg spiser grønne druer. Ha en flott kveld, kommer innom i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. september 2008 #2395 Del Skrevet 5. september 2008 John Travolta er scientolog, bare dét er ille nok i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. september 2008 Forfatter #2396 Del Skrevet 5. september 2008 John Travolta er scientolog, bare dét er ille nok i seg selv. Godt poeng!! i morra huker vi på campingvogn og setter kursen mot Stavanger. Gleder meg, masse!!! Hva pakker man så med? Har begynt såvidt og pakke til TheaM, og kom nå på at hun må jo få med seg smekker! Never leav home without... Pakkeliste- TM! 4 gensere 2 body 4 bukser 2 strømpebukser 2 pysjamas Sandaler ....det er det jeg funnet fram, i tillegg må jeg kjøpe noe hun kan bruke etter dåpen. Kan ikke forvente at lille jenta skal krabbe og gå i bunad hele søndagen Må også ha flere antiskli sokker, siden de slites fort. Dyne og sengetøy til å ha i senga -gjelder oss alle tre. To jakker kan jo og være greit å ha med. Greit å ha en dagbok hvor man kan tenke høyt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 5. september 2008 #2397 Del Skrevet 5. september 2008 Håper du får en fin tur til Stavanger Det er til og med meldt fint vær idag - det fortjener vi etter alt øse-pøse-høljeregnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. september 2008 #2398 Del Skrevet 5. september 2008 God tur til Stavanger! Norges flotteste by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. september 2008 #2399 Del Skrevet 5. september 2008 God tur til Stavanger! (Der har jeg aldri vært...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 5. september 2008 #2400 Del Skrevet 5. september 2008 GOD TUR TIL STAVANGER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg