Bettie Skrevet 31. august 2008 #2341 Del Skrevet 31. august 2008 Knusende seier med andre ord. Jeg kan ikke si at ejg er mye plaget med nattevåk og barn som gråter, men det har vært en slik helg denne helgen. LillePoden var så snørrete at han våknet og vekket meg mange ganger i løpet av natta. Men - jeg skal ikke klage, jeg låner jo bare LillePoden innimellom, så det er ikke så farlig. Det var nok lurt å avlyse turen når du følte mest for å være hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 1. september 2008 #2342 Del Skrevet 1. september 2008 Heia MarianneE! Tilbake fra KG-ferie, og suser rundt og leser litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. september 2008 Forfatter #2343 Del Skrevet 1. september 2008 Bettie.... til dagboka mi. Hyggelig med besøk.... LilleBallerina; du har vært savnet her inne. Koselig å se deg igjen! Dagens dillemma!! *Skal jeg ta med TheaM i barnehagen? Det er jo en såkalt Åpen Barnehage, så det er gratis og frivillig og alt det der. *Skal jeg gå over til byen og gjøre det jeg ikke fikk gjort på lørdag? Barnehagen er mandag, tirsdag og onsdag så vi har jo to dager til, og torsdag må jeg til Skien. *Er jeg kjapp rekker jeg begge deler.... Hmmm......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 1. september 2008 #2344 Del Skrevet 1. september 2008 Så utrolig koselig å høre Er koselig å være tilbake også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. september 2008 #2345 Del Skrevet 1. september 2008 Det er viktig å høre på kroppen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. september 2008 #2346 Del Skrevet 1. september 2008 marianne du må jo kose deg litt også! syns du gjør ting hele tiden jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. september 2008 #2347 Del Skrevet 1. september 2008 Gratulars med overlegen seier Alt sånt quiz og TP og spørrebøker er så morro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. september 2008 #2348 Del Skrevet 1. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. september 2008 Forfatter #2349 Del Skrevet 1. september 2008 Det er viktig å høre på kroppen... Jeg vet det. Jeg er bare så absolutt ikke flink til det.... marianne du må jo kose deg litt også! syns du gjør ting hele tiden jeg Tenkte litt på den der, og du har rett! Det skjer noe hele tiden. Alltid noe jeg skal, noe jeg skal handle, noen å besøke, et sted jeg skal osv.... Kanskje ikke så rart jeg er sliten om dagen? Gratulars med overlegen seier Alt sånt quiz og TP og spørrebøker er så morro Jeg vet! Begynner snart på ny bok: POPQUIZ!! Slik ble dagen: TheaM og jeg gikk i barnehagen først og var der fram til etter mat, ca 12 gikk vi derfra. Da hadde vi vært der siden 9.30. TheaM var kjempe trøtt og sovnet kjapt i vogna så igrunn passet det ganske bra å gå da. Satte meg ned på Kaffe&The Spesialisten med kaffe og en avis mens hun sov. Fikk også vært på TilBords (TheBords.... ) og kjøpt glassboller fra Rosendahl. en pakke på 4 mindre glassboller.... Ellers har jeg vært på aerobicen og svetta "litt" De andre er damer på rundt 50, og er bedre form enn meg- og flinkere. Tragisk, men jeg er igang ihvertfall. Skulle ikke tro jeg en gang i tida hadde tilbudet om å delta på kretslaget i turn!! Nå har jeg blitt servert et stykke sjokoladekake og et glass melk her. Perfekt kombinasjon! Snart: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. september 2008 Forfatter #2350 Del Skrevet 2. september 2008 Idag er det skikkelig høst! Det blåser litt, regnet litt istad- og det er liksom bare guffent ute, på en bra måte!! Høres rart ut, jeg vet det. Ser liksom bare fram til kvelden med caramellkaffe (hurra for Nescafè!), fleecepleddet mitt, tøfler og stearinlys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. september 2008 #2351 Del Skrevet 2. september 2008 Idag er det skikkelig høst! Det blåser litt, regnet litt istad- og det er liksom bare guffent ute, på en bra måte!! Høres rart ut, jeg vet det. Ser liksom bare fram til kvelden med caramellkaffe (hurra for Nescafè!), fleecepleddet mitt, tøfler og stearinlys. høres ikke rart ut - føler det akkurat på samme måte! regnet plasker ned her, det er kjølig i luften og hele stemningen bare skriker kakao, pledd, stearinlys og sofakos.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. september 2008 Forfatter #2352 Del Skrevet 2. september 2008 høres ikke rart ut - føler det akkurat på samme måte! regnet plasker ned her, det er kjølig i luften og hele stemningen bare skriker kakao, pledd, stearinlys og sofakos.. Å!!! KAKAO!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 2. september 2008 #2353 Del Skrevet 2. september 2008 så effektiv du er da marianne!! misunner deg.. her er det rett på sofan etter jobb, ikke snakk om noe trening her i gården:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. september 2008 Forfatter #2354 Del Skrevet 2. september 2008 FAEN TA ALT ! ....sur....jævla...forbannade drit!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. september 2008 #2355 Del Skrevet 2. september 2008 Neimen Satan! Hva skjer her da? Skulle innom med et koselig innlegg og leste med nedover siden også ender jeg med opp på det innlegget over Er ikke alt helt bra Marianne? på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. september 2008 Forfatter #2356 Del Skrevet 2. september 2008 Alt er vel OK. Bare så lei av sur mann som "bare skal..." med PCen sin mens TheaM henger i buksami mens jeg prøver å gjøre ti ting samtidig. Og ber jeg om hjelp så er det jo surmuling om at han aldri får gjort det han vil ha gjort med PCen, og jeg lar ham jo aldri få holde på med sitt. for hvordan skal han få gjøre sitt så lenge jeg maser, og så vil jeg han skal være med meg, også må han jo ordne noe papirgreier med jobben og..... Kan noen ta litt hensyn til meg snart? Kan noen tenke på at min "fritid" begynner etter TheaM er i seng, oppvasken er tatt, klesvask til neste dag er sortert, dagens vask er brettet sammen, barneleker ryddet sammen, gulvene sopet, oppvasken ryddet tørket og ryddet bort osv.... jeg har gått til ryddestreik. Jeg nekter å rydde etter en 35 år gamel mann som ikke klarer det sjøl. Foreløpig har det faktisk funket- unntaket er gangen... I tillegg har han vært ute en tur og glemt å kjøpe det han lovet dyrt og hellig å kjøpe: Cola Zero. Den ene tingen jeg så virkelig fram til glemte han å kjøpe. Men han husket ClahsOlsson.... Ting føles litt bedre nå, forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 2. september 2008 #2357 Del Skrevet 2. september 2008 Ja det hjelper på med en utblåsing iblant Marianne Synes du har vært veldig effektiv i dag jeg, eller det er du forresten hver dag Tror nok han skjønner hintet angående ryddestreiken Ha en fin kveld (uten cola zero) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. september 2008 #2358 Del Skrevet 2. september 2008 Utblåsing er bra Tror ryddestreik kan være en god ting jeg, så kan han se hvor mye du faktisk gjør! Vi på kg vet det hvertfall! Håper du får en fin kveld, selvom det ikke ble coca cola zero -reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. september 2008 Forfatter #2359 Del Skrevet 2. september 2008 Han er da fullstendig klar over hva jeg gjør, og hvilken mengde det er, for han maser stadig om at jeg må slappe av og ikke gjøre så mye. Problemet er at det jeg ikke gjør, gjør heller ingen andre. OK... skal være rettferdig. Igår hjalp han meg med oppvasken uten at jeg bad om det. Har forresten blitt plassert i sofaen med en dyptallerken med Superchips ( ) og fått en kopp kakao mens vi ser NCIS Dvs... skal liksom se NCIS men jeg sitter liksom bare og stirrer på den digitale fotoramma vår hvor det nå er kommet bilder av en nyfødt TheaM. Gud, så lita hu var! Spes et bilde der er jeg så glad i, for da TheaM lå på sykehuset var hun så liten, tynn, slapp og svak, men vi klarte og få et bilde av henne hvor hun ser så....levende ut! Det ser ut som om hun ler og har et skikkelig skøyerblikk. Har fått med masse sykehusbilder, første gang jeg fikk holde henne, da var hun 1 dag gammel, første gang jeg kunna stelle henne osv... Veldig rørende..... CSI:Miami nå. Horatio Cane, når han kommer med en skikkelig punchline før introen.... vi sitter bare og venter på det i sofaen. der var punchlinen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. september 2008 #2360 Del Skrevet 2. september 2008 det er bra at han forsto at ikveld var det din tur til å slappe av litt og kose deg. det er viktig det! og det fortjener du så absolutt orker ikke se på CSI jeg, pga han dustete Horatio. han er virkelig den teiteste jeg kan tenke meg! natta søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg