Gjest Reka Skrevet 13. august 2008 #2161 Del Skrevet 13. august 2008 Her tordner det i dag også! Hva skal du gjøre idag Marianne? Noe morsomt? Det er så stille i rekeheimen idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. august 2008 #2162 Del Skrevet 13. august 2008 Tordner her også. Og regner. FY! Jeg ville jo jogge i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. august 2008 Forfatter #2163 Del Skrevet 13. august 2008 haha, bra låtvalg Jeg vet det. Tanken bare datt inn i huet mitt. Her tordner det i dag også! Hva skal du gjøre idag Marianne? Noe morsomt? Det er så stille i rekeheimen idag.. Morsomt? Handle og pante flasker? Se på (ihvertfall ha stående på i bakgrunnen) håndballkamp? Glede meg til søster kommer fra Stavanger i morra? Husarbeid? Ta meg av barnet? Jo.... det er det. Morsomt? Nææhhh.... Planen for fredag var reker. Men etter en prat med min akk så kloke søster blir det pitabrød med fyll i. Pitabrød med grønnsaker, skinke, kylling eller kjøttdeig. Det får de være fornøyde med! TheaM har tydelig prøvd å ta igjen tapt tid siden hun har sovet lengere enn vanlig idag. Har plukket henne ut av kjleskapet fire ganger, måtte binde igjen skapet jeg har duker/gardiner i, hun har dradd fram ildfasteformer, vært i kattematen osv.... Glad jeg skal la henne være med faren sin fra lørdag-søndag. Men gruer allikevel til å være borte fra dem. Men, vi har godt av det alle tre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. august 2008 #2164 Del Skrevet 13. august 2008 Blir sikkert deilig å få en alenekveld. Pitabrød med fyll i, krydret kjøttdeig, grønnsaker, salsa og kesam, blir det her i kveld. Også blir det sikkert enda bedre å se henne igjen på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. august 2008 Forfatter #2165 Del Skrevet 13. august 2008 Andrè skal jobbe overtid idag. Kjedelig! Ettermiddagen blir så lang, da... TheaM sover enda, liggende på magen med beina bøyd og med den lille bleierumpa rett i været. Søøøøøt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. august 2008 #2166 Del Skrevet 13. august 2008 Pitabrød er digg, hadde det i går med fiskekaker og masse gode grønnsaker i! Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 13. august 2008 #2167 Del Skrevet 13. august 2008 *rømmer fra dagbok hvor det skrives på dialekt* Vart det for vanskelig å lesa Lunacia? Andrè skal jobbe overtid idag. Kjedelig! Ettermiddagen blir så lang, da... TheaM sover enda, liggende på magen med beina bøyd og med den lille bleierumpa rett i været. Søøøøøt..... Nåååå...de er så søte når de ligger slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 13. august 2008 #2168 Del Skrevet 13. august 2008 Hvordan står det til med din gode venn http://www.youtube.com/watch?v=TKtUu6vswxYda Marianne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. august 2008 #2169 Del Skrevet 13. august 2008 Marianneeeeeee, kan eg få en sjokoladepudding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. august 2008 Forfatter #2170 Del Skrevet 13. august 2008 Synes ikke det var no morsomt, jeg. Den der har forfulgt meg i et-par-og-tyve-år for å si det sånn.... Bare pass dere: :blaaveis: dere kan ende opp slik som over! KRISE! Det ser ut som hele turen for søster i morra kan skjære seg! Hun har fått en vond muskelstrekk i ryggen og har trøbbel med bare det å gå. Da blir det vrient å komme seg på flyet i morra. Har gitt henne streng beskjed om å oppsøke legevakta i håp om at de kan gjøre noe. Forstår det om hun må trekke seg, men å, så skuffa jeg blir da! Krysser fingre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 13. august 2008 #2171 Del Skrevet 13. august 2008 TheaM sover enda, liggende på magen med beina bøyd og med den lille bleierumpa rett i været. Søøøøøt..... Herlig :rødme: Takk for hyggelig innlegg i dagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 13. august 2008 #2172 Del Skrevet 13. august 2008 Unnskyld Marianne, men jeg klarte ikke å dy meg. Jeg synes Gullars er morsom jeg. Jeg og samboer har gåt rundt her og nynnet på Gullarsmelodien i ettermiddag Håper det ordner seg for søsteren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. august 2008 Forfatter #2173 Del Skrevet 14. august 2008 Unnskyld Marianne, men jeg klarte ikke å dy meg. Jeg synes Gullars er morsom jeg. Jeg og samboer har gåt rundt her og nynnet på Gullarsmelodien i ettermiddag Håper det ordner seg for søsteren din! No hard feelings! Viktigst av alt: SØSTER KOMMER!!!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Hun er her om ca 2.5 time!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. august 2008 Forfatter #2174 Del Skrevet 14. august 2008 :gråte: Flyet til søster er innstilt. Om hun kommer seg hit lurer jeg på om det ikke må et mirakel til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. august 2008 #2175 Del Skrevet 14. august 2008 Nei?! Så kjipt! Hvor kommer hun fra da? Det kan jo hende det blir satt opp alternativ transport, eller at hun kan komme på et senere fly? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. august 2008 Forfatter #2176 Del Skrevet 14. august 2008 Hun skal fly Sola-Torp, og har fått plass på et fly som går kl.16 i ettermiddag. Herfra kan det igrunn bare bli bedre, så dea går det nok bedre nå. Skal på helsestasjonen idag for TheaM skal ha vaksine. Litt skrik, så pleier det å gå bra etterpå. Gjør sikkert det idag og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. august 2008 #2177 Del Skrevet 14. august 2008 Vart det for vanskelig å lesa Lunacia? Jeg har alltid vært av den meningen at dialekt skal snakkes, ikke skrives. :gjeiper: Har ikke noe med vanskelig/ikke vanskelig å gjøre. Lese dialekt er bare slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. august 2008 #2178 Del Skrevet 14. august 2008 Se der ja, alt ordner seg for snille piker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. august 2008 Forfatter #2179 Del Skrevet 14. august 2008 Søster er kommet! Har t.om truffet henne, så det er absolutt bekreftet! Vi har handlet inn til feiring! Var på Rema1000, og tenkte at jaja...da blir det ikke så dyrt! Tja... 1.180 kroner! Men det er da til selskap i to dager, så egentlig kunne det vel vært værre. Pengene jeg hadde spart fikk ihvertfall bein å springe på! Barnet er i seng nå, litt seinere enn normalt, så jeg skal nå pakke ut av 5 handleposer, rydde, lage middag, støvsuge og vaske noen gulver, henge opp klær og ellers forberede morgendagen så godt som mulig. Man er da tross alt bursdagsjente i morra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. august 2008 #2180 Del Skrevet 14. august 2008 Bursdag i morgen! :juhu: Skal bombardere boken din med gratulasjoner da, but for now I say: Sov godt vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg