MarianneE Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #1781 Del Skrevet 25. mai 2008 Andrè kommer og henter Thea Martine og meg om ca 30 minutter. Har allerede tømt klesskapet etter noe fint han vil like. Er 29 år, skulle tro jeg var 14..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. mai 2008 #1782 Del Skrevet 25. mai 2008 Innom og kikker litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 25. mai 2008 #1783 Del Skrevet 25. mai 2008 MarianneE Så nydelig du skriver om Thea M og hennes første år, om tiden med henne og hva som kan ventes av utfordringer. Dere har nok ikke hatt det lett, og det er sikkert mange tanker som melder seg om Thea`s fremtid. Hun høres ut som en skikkelig solståle, jenta deres, og at hun er elsket av dere begge er ikke vanskelig å forstå. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. mai 2008 #1784 Del Skrevet 25. mai 2008 MariannE, jeg ble født 2 måneder og 2 uker for tidlig. og jeg har klart meg veldig bra! de første årene er de tøffeste har min mor fortalt meg.. eneste jeg har slitt med er litt allergier og astma i "voksen" alder, fra jeg ble 18 år ca.. også er jeg litt liten og stutt, men det har muligens ikke med prematur å gjøre ikke bekymre deg-det høres ut som du har en nydelig datter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #1785 Del Skrevet 26. mai 2008 Innom og kikker litt MarianneE Så nydelig du skriver om Thea M og hennes første år, om tiden med henne og hva som kan ventes av utfordringer. Takk, så pent av deg å si! også er jeg litt liten og stutt, men det har muligens ikke med prematur å gjøre ikke bekymre deg-det høres ut som du har en nydelig datter Vurdert å saksøke sykehuset? "Jeg saksøker herved sykehuset da det viste seg at jeg ble ikke lang av vekst. Dette er garantert deres feil" Det var deilig å ha min kjære hjemme igjen igår! Han var mer sliten enn han gav uttrykk for, så vi bare koste oss hjemme i sofaen. Leste vær vår avis og ble sittende og prate litt om det som stod i enkelte artikler. B.la en artikkel om forskjellen på matbudsjett i div land. Det var en tankevekker om hva man egentlig bruker penger på i butikken. Om en liten time skal jeg sette Thea i vogna og gå over brua og til byen. Først skal jeg kjøpe veske til svigerinneK og se etter en til søstra hennes og. Friis vesker til 50% avslag er tross alt et kupp. Kl. 11 skal jeg -forhåpentlig- ha funnet fram til Storgata 101 hvor jeg skal på et intervju hos et forskningsprosjekt som går ut på barns sosiale utvikling. Etter det er det bare å bruke resten av dagen på å se pen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. mai 2008 #1786 Del Skrevet 26. mai 2008 Å....Friis vesker på 50%....der skulle jeg ha vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #1787 Del Skrevet 26. mai 2008 Å....Friis vesker på 50%....der skulle jeg ha vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. mai 2008 #1788 Del Skrevet 26. mai 2008 jeg passer en liten jente på litt over 2 år. jeg ser hun er helt utslitt, men hun nekter å sove. bare vaser rundt.. hun pleier alltid å sove på denne tiden. har prøvd å legge henne ned og slappe av men hun bare begynner å grine.. og hun er vanligvis en sånn type unge som aldri griner. noen tips? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 26. mai 2008 #1789 Del Skrevet 26. mai 2008 MarianneE. Håper du fant deg noen fine vesker på shopping i dag Hvordan gikk det på intervjuet da? sikkert spennende og få være med på et forskningsprosjekt. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #1790 Del Skrevet 26. mai 2008 jeg passer en liten jente på litt over 2 år. jeg ser hun er helt utslitt, men hun nekter å sove. bare vaser rundt.. hun pleier alltid å sove på denne tiden. har prøvd å legge henne ned og slappe av men hun bare begynner å grine.. og hun er vanligvis en sånn type unge som aldri griner. noen tips? :klø: La henne ligge der å grine. Brutalt, men... Kan føye til dette: :sur: :sur: :sur: MANNFOLK!!! Argh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. mai 2008 #1791 Del Skrevet 26. mai 2008 La henne ligge der å grine. Brutalt, men... Kan føye til dette: :sur: :sur: :sur: MANNFOLK!!! Argh!! aiaiai.. hva har skjedd? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carebear1 Skrevet 26. mai 2008 #1792 Del Skrevet 26. mai 2008 Kan føye til dette: :sur: :sur: :sur: MANNFOLK!!! Argh!! Oisann... Dette virker som velkjent frustrasjon... Håper ikke det er noe alt for ille da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #1793 Del Skrevet 27. mai 2008 Utbruddet skyldtes følgende: Oppvasken stod i stabler utover benken, barneleker fløt utover gulvet, barnet var overtrøtt og ville ikke ha mat eller sove og jeg lengtet desperat etter en dusj. Da jeg spør min kjære om litt hjelp svarer han at han skal ut og røyke så kommer han opp etterpå. Greit nok (såvidt) så kikker jeg ut av vinduet etter en halvtime (hvor svær er den jævla røyken?) og da står han og ordner litt på arbeidsbilen. Trengte du hjelp? Fikk ikke med meg det, jeg var hans svar. Derfor: Men, han gjorde det godt igjen etter vi la oss (evt så er jeg billig- kan hende det og) I tillegg hjalp han meg med oppvasken, uten at jeg bad om det. Mirakler skjer vist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 27. mai 2008 #1794 Del Skrevet 27. mai 2008 Mannfolk er igrunnen en merkelig rase - de er ikke spesielt observante på huslige skogbranner - som store oppvasker, skitne kjøkken, krigssoner med leker etc... men har jeg flyttet bittelitt på hammeren eller noe annet i hans domene (les: verktøybok og/eller garasje), ja da er hundre og ett ute med en gang, for rot der tåler han simpelthen ikke.. DER har alt sin plass, og han ser straks om det trengs å rydde eller organisere litt! Som sagt..en merkelig rase Hadde nok gjort som du, latt ham få gjøre det godt igjen på et område han tydelig mestrer mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carebear1 Skrevet 27. mai 2008 #1795 Del Skrevet 27. mai 2008 Men, han gjorde det godt igjen etter vi la oss (evt så er jeg billig- kan hende det og) I tillegg hjalp han meg med oppvasken, uten at jeg bad om det. Mirakler skjer vist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 27. mai 2008 #1796 Del Skrevet 27. mai 2008 Mente selvsagt verktøybod..ikke bok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #1797 Del Skrevet 27. mai 2008 Mannen min ringte nå, han var så opptatt av å plassere varer på lageret på jobb at han glemte klokka og skulle egentlig reist for halvtime siden. Går det ann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #1798 Del Skrevet 27. mai 2008 Lille jenta er badet, foret på grøt og vann og lagt i seng. Leiligheten er ryddet, snacks funnet fram. Boka, ark og penn ligger klart. det er quizkveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #1799 Del Skrevet 27. mai 2008 det er quizkveld! Takket være min skarpe hjerne har jeg tatt tilbake ledelsen og leder med 8 poeng forran broder'n. Sistnevnte har dradd med Z (som alltid er med på quizen) og Andrè på kaffe på Jonas B.Gundersen. Jeg sitter igjen med klær som skal brettes, oppvask og litt rydding. Faen å urettferdig.... Uansett: Jeg leder quizen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. mai 2008 #1800 Del Skrevet 27. mai 2008 Hei, måtte innom og snoke litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg