MarianneE Skrevet 15. november 2007 Forfatter #1381 Del Skrevet 15. november 2007 Facebook er oppskrytt og kjedelig spør du meg... Thea Martines frokost: 5 skjeer most banan og melk. Glad det endelig går framover! Idag startet dagen med litt <-- kul smiley og som vanlig sov jeg sååå godt etterpå. Lurer på hvorfor man alltid sover ekstra godt etter sex. Idag skal gullungen og jeg til byen for å kjøpe verden fineste lille julekjole til Thea Martine, vaskemiddel på tilbud og sikkert litt mer. Det er i skrivende øyeblikk -7 ute, så jeg er glad sola skal få litt tak først. Det var -8.5 da jeg stod opp, men jeg liker å stå opp og se det er kaldt ute. Det gir meg en så deilig lun inne-følelse. Kakao, krem, ukeblad og fleeceteppet neste stopp på en måte. Fant en colaflaske som tydelig var blitt brukt som hasjpipe i hagen igår morges. Vil ikke ha slikt i hagen min jeg, vil ikke ha slikt i nærheten av der mitt barn bor. Lurer bare på hvem av naboene..... Ellers prøver jeg å vri hjernen mest mulig for å komme på middag, en varm suppe hadde virkelig gjort seg idag tenker jeg. Kanskje jeg skal lage enten sykesuppa mi eller grønnsaksuppe. Kalde dager er jo perfekt for supper! Nå høres det ut som et lite barn er våkent, jeg kommer tilbake senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. november 2007 Forfatter #1382 Del Skrevet 16. november 2007 Vondt i halsen og føler meg litt nedfor idag. Var ute på Barezzo igår kveld med b.la min bror og det var helt OK, men satt med følelsen av at jeg ikke burde vært der, og ville igrunn bare reise hjem. Rart det der når man fær slike følelser. Dessuten var jeg trøtt og da klokka tippet 22.30 reiste jeg hjemover. Broder'n ble sur fordi jeg var trøtt, men å forklare ham at man blir faktisk slik når man har småbarn er sjanseløst. Derfor ble jeg dritsur da han foreslo at jeg burde reise ut litt oftere. I tellegg har jeg vært oppe med Thea Martine noe slikt som 1000 ganger i natt fordi hun har sovet dårlig og vært ganske urolig. Idag føles verden som noe jeg ikke vil delta på.... Føles litt bedre med tanke på at jeg skal treffe Andre i byen etterpå og da skal vi gå på cafè og spise kake. Det hjelper litt.... Dèt og flaska med cola zero. Og at Thea Martine har villet spise fruktpurè idag Og at jeg stod opp til fyr på peisen i morges Og at jeg endelig -takket være KGdamene- har funnet før-jul boka jeg vil ha. Og at det snart er jul Og at det straks er helg Kanskje alt ikke er så ille allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. november 2007 Forfatter #1383 Del Skrevet 16. november 2007 TRØTT!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. november 2007 Forfatter #1384 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg er syk idag, og det er så dritt! Har litt feber, nesa renner, det svir i øynene, det gjør vondt i hele kroppen og Andre kunne ikke være hjemme fra jobb idag. Stakkars lille Thea Martine som må ha meg som mamma idag! Tror det er alt jeg har å fortelle dere.... Hjernen virker ikke idag nemelig. tror jeg satser på å komme sterkere tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. november 2007 Forfatter #1385 Del Skrevet 19. november 2007 tror jeg begynner å føle meg litt bedre... Skal på JonasB om halvannen time med Andre og Thea Martine sammen med en et par andre. Faen asså... jeg får ikke noe sykepakke! Sykepakke er da litt godteri. brus e.l., et blad, litt frukt osv. Fåes kun når man er syk. Også jeg som håpa og synes jeg fortjener det..... Lage middag istedet, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 22. november 2007 #1386 Del Skrevet 22. november 2007 Heisann. Innom med en klem jeg - er formen bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. november 2007 Forfatter #1387 Del Skrevet 22. november 2007 Min er mye bedre, nå er det værre med lille Thea Martine.... mer om det seinere, for nå som jeg endelig har kommet hit har også vesle Snørre våknet. Når skal jeg få litt Pctid, tro....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. november 2007 Forfatter #1388 Del Skrevet 22. november 2007 Lille Thea Martine har nå sovet i vogna si en time etter en liten trilletur i butikken. Hun er fryktelig tett i nesa så jeg har kjøpt nesedråper til henne. I tillegg renner det fra hennes venstre øye, og jeg håper for Guds skyld at det ikke er en ny øyekatar på vei. Føler vi har vært igjennom vår runde der... Formen min er bedre, våkna med feber ideg, men er bra igjen nå. Forsøker bare å tømme nesa men den kampen ser det ut til at jeg taper... Jeg kan ikke fordra å være forkjølt, men det er nok ikke så mye å gjøre med det. Har endelig fått kjøpt Nissene På Låven på DVD igjen. Hadde den tidligere, men den ene discen har vært borte i over et år, så det var bare å kjøpe ny. Gleder meg allerede til å se på! Nå er posten kommet, så jeg skal bare ta en Facebook-kikk så forlater jeg dere for en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 24. november 2007 #1389 Del Skrevet 24. november 2007 En til her som er forkjøla.. ::rekke-opp-hånda:: Og selvfølgelig er sjefen borte, så jeg har måttet jobbe dobbelt i tre dager nå med snørr, snufs, gørr og feber... Ufattelig at kroppen kan produsere så mye slim.. Jaja, nå er det lørdagskveld, og gudskjelov fri imorgen! Håper formen er bedre til alle hos dere! Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. november 2007 Forfatter #1390 Del Skrevet 26. november 2007 Nå er formen bedre til oss alle tre, Andre kom hjem fra jobb fredag og var også forkjølt, men nå begynner det å bli et håp for oss alle. Et par kvelder nå har jeg sittet med fotoalbum jeg skal sende mormor idag. Håper bare hun vil like det, hun har en tendens til å ikke bli helt fornøyd når hun får noe. Ellers er min mor på krigsstien igjen og hadde litt av hvert lite hyggelig å meddele meg da jeg snakket med henne på lørdagsettermiddagen. helt utrolig det der. Tenker litt på mitt forhold til henne spes nå som jeg skal skape et godt forhold til lille Thea Martine. Jeg håper jeg får det til, slik at vi ikke ender opp som mamma og meg. Ellers fryser jeg idag. Det er 22 varmegrader inne, og 1 ute, men jeg er iskald på henda og ikke så varm på føttene heller. Liker ikke å fryse, og er trøtt i tillegg. Fysj... Bare jentungen våkner snart skal jeg putte henne i vogna og gå en tur til byen for å kjøpe noe klistergreier til å ha bak å¨bilder istedet for lim. *Huskelapp til megselv* Klistergreier- Japan foto Teip med mønster- Ark Matvarer- Meny Julegave til Anita- Tango spa&velvære Ellers kan jeg anbefale Jan Werners nye juleplate. den er kjempe fin! I'm outta here! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. november 2007 Forfatter #1391 Del Skrevet 28. november 2007 Gah for en dag... Var i barnehagen med Thea Martine idag, og det var ikke bare bare og komme seg dit! Ute var det -1.5 grader og regn som frøys på bakken, så jeg klamra meg fast i vogna og klarte faktisk å unngå å falle. Er jo mester i slikt ellers... Ellers er ikke humøret det beste. Thea Martine gulpa så det sto etter i barnehagen utover genseren og låra på buksa mi, og fem minutter etter la hun igjen masse snørr på bukseleggen. Heldige meg måtte i butiken med alt dette på... Da kom hjem kjente jeg at de huslige pliktene nærmest gjorde meg kvalm. Måtte henge opp klesvask, sterilisere flasker, pakke ut matvarer, skifte, lage melk... Kjente jeg måtte ta meg sammen for å få gjort det jeg skulle. La t.om jentungen i senga for å få henne litt utav veien. hun skaulle jo selvsagt sove, men det ville hun ikke. Hun sover nå, da. Uff...føler meg som verdens værste mamma idag. Allerhelst skulle jeg sendt henne på tur med faren sin og bare sittet hjemme i sofakroken alene. Har lyst til å måtte yte minst mulig idag. bare være megselv og tenke på megselv. men nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. november 2007 Forfatter #1392 Del Skrevet 28. november 2007 Sett tråden min på Graviditet&Spedbarn ang temaet over her? Jeg er mildt sagt sjokka over hva enkelte klarer å lire ut av seg! Trengte bare litt oppmuntring også kommer den dritten fra gjest! Dum som jeg er bryr jeg meg om det og..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. november 2007 Forfatter #1393 Del Skrevet 28. november 2007 snart klart for Rosenborg-Chelsea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. november 2007 Forfatter #1394 Del Skrevet 29. november 2007 Kampen igår? Lidelse!! Tragiskt å se på... Har ingen spennende planer for dagen, kanskje treffe broder'n for en latte eller mocca. Vurderer å sende Andre ut en tur i kveld med min bror og noen andre, så kommer han seg litt ut og jeg får slappe litt av hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. november 2007 Forfatter #1395 Del Skrevet 29. november 2007 Thea martine sover nå så jeg tenkte jeg skulle være litt effektiv. Så hvorfor i helvete sitter jeg her da? Skal ta meg sammen nå og skifte og rydde litt før jeg triller over brua og til Barezzo. Trenger koffein idag, enda jeg har sovet hele natta i natt (når skjedde det sist?) er jeg trøtt. Koffeiiiiin..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. november 2007 Forfatter #1396 Del Skrevet 29. november 2007 Har sendt Andre til byen, Thea skal i seng om 45 minutter, og da skal jeg slenge på meg pysjen, lage popcorn og bare glo TV. Gleder meg allerede. Ute regner det og lyden av regn mot garasjetaket på utsida er en av verdens beste. Nå skal jeg sette et brød i ovnen. Have a nice night! <--- he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. november 2007 Forfatter #1397 Del Skrevet 30. november 2007 Fredag allerde... OK, her er dagens to-do: Støvsuge leiligheten Finne fram julepynt, duker osv (nei, det skal ikke opp allerede, men greit å ha gått over en gang før jul Vaske kjøkengulvet og badet Skifte sengetøy på senga vår, Thea sin er tatt alt Sette over klesvask Stryke julegardinene som skal opp i morra Tørke støv før hybelkaninene dreper oss alle Rydde Fortsette med scrapbooka, må snart bli ferdig Om jeg rekker det: Vaske taket på kjøkkenet. denne passa godt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. november 2007 Forfatter #1398 Del Skrevet 30. november 2007 Til nå har jeg: Støvsuget leiligheten Funnet fram julepynten, dukene og gardinene, og satt det inn i kottet igjen Vasket kjøkkengulvet Tatt av sengetøy ...og nå følte jeg meg plutselig så langt ifra flink allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. november 2007 Forfatter #1399 Del Skrevet 30. november 2007 eneste som står igjen er å legge på sengetøy og stryke gardiner. Det siste har jeg tenkt å ta når jentungen er lagt for kvelden, da skal jeg og sette meg til med scrapbooka. Akkurat nå har hun formiddagshvilen sin, så istedet for å begynne å vaske tak har jeg satt meg ned for å se på Rachael ray og spise sjokolade. I kveld skal jeg også lage ferdig kalenderen til Andre. Har kjøpt søte engleposer på Ark, pluss at han skal få hjemmelaget erotisk historie delt i 24 deler på sengekanten hver kveld. Snill jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. desember 2007 #1400 Del Skrevet 1. desember 2007 pluss at han skal få hjemmelaget erotisk historie delt i 24 deler på sengekanten hver kveld. Snill jeg... Denne idéen hadde nok slått an godt i mange heimer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg