MarianneE Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #1361 Del Skrevet 22. oktober 2007 lukta av sykesuppa mi er i hele leiligheten nå. Deilig... Sykesuppe! 1 stor løk 2-4 båter hvitløk 2 ts tomatpurè 2 stilker selleri (eller mer) 2 gulrøtter tomater paprika purre 1 box hermetisk tomat. Kutte, rense, blande, koke. Namme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #1362 Del Skrevet 24. oktober 2007 Var ikke helt bra igår, så Andre holdt seg hjemme fra jobb, jeg fikke ligge så lenge jeg ville, og satt t.om en stund rett opp og ned i sofaen, nydusja, og leste et blad. Det er luksus har jeg funnet ut. Å ha anledning til å bare sitte helt stille og bare kunne lese. Det kommer vel en dag det blir hverdags igjen... :kaffe: Føler meg ihvertfall bedre idag, så idag er det bare Thea Martine og mammaen igjen hjemme. Det er egentlig åpen barnehage igjen idag, men jeg tror jeg heller skal til byen en tur. Butikken jeg skulle i på lørdag var stengt pga messe, så jeg får prøve å komme meg dit idag. Dessuten har jeg gavekort fra H/M som brenner i lomma. Ellers er det lite spennende å skrive om idag. klarte å søle en hel kopp med varm solbærtoddy på meg igår da. men det var mer vondt enn spennende.... Glad jeg ikke hadde Thea Martine på fanget da. Herregud for et kjedelig liv jeg har! Leser i andre dagbøker, og der er det ihvertfall noen gjesteinnlegg (Aricept, har ikke glemt deg!) og lesere! Men herlighehet, hvem gidder vel lese dette? Skulle forresten på show på fredag, Team Eckbo, men Andre har glemt å bestille billetter. Også jeg som hadde skaffa barnevakt og hele greia. Er nok litt sur når jeg tenker meg om sånn sett. Beviser igrunn det jeg har vist bestandig: Skal en ha noe gjort må man gjøre det sjøl! Suser litt videre i nettverden før Thea våkner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #1363 Del Skrevet 24. oktober 2007 To mnd igjen til julaften idag, forresten. FØR jul ønsker jeg meg: #nye julegardiner til kjøkkenet #Julegardiner til barnerommet #Litt ny julepynt #Nye juleduker TIL jul ønsker jeg meg: #Friis veske #Morgenkåpe #Fiiine, velduftende ting fra Body Shop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. oktober 2007 #1364 Del Skrevet 25. oktober 2007 Bra du ikke har glemt meg da! Nå blir jeg fraværende ut helga, men sjekker inn her igjen til uka ! Har du sett så fin smiley? Er det sånn du holder på om dagen? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. oktober 2007 #1365 Del Skrevet 25. oktober 2007 Og forresten, tror ikke det er bare du som har kjedelig liv.. Nettopp derfor jeg ga opp dagbokskrivinga... Min dag: frokost, jobb, middag, tur med bikkja, natta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #1366 Del Skrevet 25. oktober 2007 Aricept.... Du har alt fått en sms... Å herregud, gårsdagen var helt fantastisk! RBK-Valencia 2-0. Ordene strekker liksom ikke helt til... Ellers er det skjedd en helt vanlig, hverdagslig ting i stua vår, men allikevel et mirakel. Lille Thea Martine snudde seg fra ryggen til magen for første gang idag! Var så stolt at jeg gråt! Flinke, flinke, flinke, flinke Theamin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 25. oktober 2007 #1367 Del Skrevet 25. oktober 2007 Heisann Jeg er innom og leser i dagboken din jeg altså, selv om jeg ikke skriver så mye alltid Og jeg må si som Aricept at jeg tror ikke du har no kjedeligere liv enn andre - det er en grunn til at min dagbok døde for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #1368 Del Skrevet 25. oktober 2007 Godt å lese trøsta deres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #1369 Del Skrevet 28. oktober 2007 Tenkte jeg skulle skrive litt her, men så har jeg glemt det meste. Pappa og broder'n kommer på middag idag. Skinkestek, namme. Har kost oss masse i helga, har t.om blitt masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 31. oktober 2007 #1370 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei vennen! Takk for lunsjen i dag , så koselig å se deg igjen! Og - så fantastisk nydelig Thea Martine er! Og tro meg, jeg sier ikke det om alle unger, men hun er jo bare såå søt! Så snill, og ikke minst blid! En sånn liten baby kunne jeg tenkt meg også... (men regner med at de (inkl. TM) ikke er sånn konstant..) Håper hun snart bli bedre av forkjølelsen sin. Jeg overlevde behandlinga i dag også gitt.. Det var vondt ja, la meg si det sånn - det er mindre vondt å tatovere seg.. Men fullstendig overlevbart, så jeg fortsetter med de to neste behandlingene jeg er blitt satt opp på.. Nå skal vi ned i hjemmekinoen og se på litt Heroes. Da kan vi samtidig benytte sjansen for å gjemme oss unna .. Alle disse drittunga som kommer og tigger.... Igjen, takk for idag. Og jeg ble helt bergtatt av Thea Martine! Det må du ta med deg! Nesten så jeg må begynne å tenke på baby selv... men bare nesten... Klem Aricept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. november 2007 Forfatter #1371 Del Skrevet 1. november 2007 Selvfølgelig er hun skjønn! Koselig å treffe deg igjen og! Noe har skjedd med lille Thea Martine de siste ukene. Hun har hele tiden vært sein i utviklinga av motorikk osv, altså hengt etter jevnaldrene. I de siste ukene er det som om hun har tatt igjen veldig. Hun har ikke vært intressert i leker, ikke puttet ting i munnen, ikke gjort noen forsøk på å gripe osv... Men de siste ukene har det kommet seg veldig, alt skal inn i munnen, hun viser veldig interesse for ting jeg har, Koser seg veldig med babygymmen sin (spes etter jeg byttet ut de kjedelige lekene) og har igrunn tatt igjen mye de siste ukene. jeg er kjempe glad for det! Forkjølelsen begynner å bli bedre, hadde henne hos lege på tirsdag, og alle tester var bra. Ellers har jeg ikke tid til å skrive så mye mer, skal ut av huset snart. ha en fin dag alle KGdamer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. november 2007 Forfatter #1372 Del Skrevet 5. november 2007 Å herreguuuuud...... jeg er så dritt lei: #Forkjøla barn #Tørke snørr #Prøve å suge snørr ut av nesa til en liten unge som ikke vil #Våkenetter #Å drukne i gulp (kanskje litt overdrevet) #Grining og sutring Måtte bare få det ut litt, og dette var alt som kom ned for nå må jeg prøve å gjøre litt den siste tida lille Thea Martine sover. Skal tilbake til legen med henne 12.30 idag, ikke at jeg skjønner hvorfor, men fikk beskjed om å komme tilbake etter en uke om hun ikke er bedre. Det er hun IKKE blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. november 2007 Forfatter #1373 Del Skrevet 7. november 2007 jeg er heldigvis litt mer fornøyd med tilværelsen idag en i inlegget ovenfor. Kjenner bare at søvnmangel begynner å gjøre tålmodigheten min og humøret mitt noe frynsete i kantene. Natt til i går sov Thea Martine fram til 5.30, men idag ble klokka ikke mer enn 3.30. Blir helt sprø snart! Hjelp.... Forøvrig lå hun og sutret i senga si fra 6.15 og til 6.45. Da stod jeg opp, og gav henne smokken så hun hadde den mens jeg kledde på meg o.l. Da jeg kom tilbake sov hun, og sover enda. Hun reagerte ikke engang da jeg løftet opp beina hennes for å brette dyna over henne. Hvorfor kunne hun ikke heller sovnet slik i natt? Trøtt idag, jeg. :søvn: Over til noe mye mer hyggelig! Valencia-Rosenborg.... Oh my God, vi satt i stua her og hylte alle mann. Så kampen med Andre og broder'n, og vi var godt fornøyde ja. Bonusen for Andre er at Liverpool slo Besiktas 8-0, og da ble han så glad at....vel...etter at broder'n gikk ble det en bonus på meg og. ha ha ha. Det var en utrolig rar setning! Skal treffe barsel-jentene idag, dvs vi tre som er igjen av opprinnelig fem. De to kjipe var det som droppa ut, så da er det oss supre igjen. Mandag begynte jeg og handle julegaver pluss CD til megselv. Endelig har jeg fått tak i Apocalyse Dudes av Turboneger!!! Ble så happy på Platekompaniet at jeg fikk tårer i øynene.... Nå er det vist ei lita jente som er våken, og har sikkert kjempe tung bleie og er nok veldig sulten siden hun ikke har vært oppe av senga siden 19.30 igår. Enjoy the day, ladies! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. november 2007 Forfatter #1374 Del Skrevet 7. november 2007 Også burde jeg kanskje fått med at Thea Martine nå ser ut til å være kvitt forkjølelsen sin. Godt er det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 8. november 2007 #1375 Del Skrevet 8. november 2007 Godt å høre, at lille godjenta er bra av forkjølelsen! Dårlig tid nå, bare innom å jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. november 2007 Forfatter #1376 Del Skrevet 11. november 2007 Dårlig tid selv. Skal etterlate mann&barn hjemme idag og reise med ei venninne til Sverige for å handle litt. Ute er det -6 grader og det frister igrunn mest og bare sløve på sofaen under et teppe og med kakao i en kopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. november 2007 Forfatter #1377 Del Skrevet 12. november 2007 Hadde en kjempe koselig tur igår. Vi kjørte herfra 8.15, og kunne parkere på Nordbyen i Strømstad kl 11. Det var lite mennesker der, heldigvis, og det var faktisk ganske OK å rusle rundt å handle litt. Kjøpte Capri Sonne, kjøttpålegg, koteletter, glutenfrie matvarer, stooooor pose ostepops (obligatorisk!), 2.2 kg ost til 50kr pluss litt snop osv... Brukte vel enn 2000 kr, og det er ikke så gæli. I mellomtida var Andre og Thea Martine hjemme alene, og det var vist ikke bare, bare... Har ikke vondt av ham, for ingenting var anderledes enn det jeg er vant med. Idag har vi ikke så store planer, Thea og jeg. Mulig vi bare blir hjemme, men vi får se. Det er kaldt ute og de store utskeielsene vet jeg ikke om jeg gidder idag. Dessuten er jeg blakk. Thea Martine sover litt nå, så jeg skal benytte anledningen til å ned i kjelleren en tur for å hente en klesvask. Ladies...enjoy the day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. november 2007 Forfatter #1378 Del Skrevet 14. november 2007 Puh... endelig kom jeg meg inn hit og. Blir helt gal av det derre Facebook-greiene. Det er så sinnsykt masse mas! "Send a hug" "Give a beer" "Let people know how you feel" "build a snowman" I DON'T GIVE A FUCK!! Så.. da var det ute av systemet! Tirsdag i forrige uke var Thea Martine endelig bra av forkjølelsen sin, men nå ser det ut til at det kommer tilbake. Hun var ikke bra igår, slapp, ville ikke ha mat, sov masse osv... Idag ser det ut til at det er bedre heldigvis. Kjenner jeg burde begynt å tenke på juleforberedelser, men får liksom ikke kommet så langt. Får benytte anledningen her tror jeg. Julegaven til Andre er peilet ut i butikken; Stor tykk bok om digitalfotografering. Den koster 500 kr hos Japanfoto. Beste- og oldeforeldre får kalender med bilde av familiens minste pluss en liten ting ved siden av, Liten og liten....meg og søskene mine skal spleise på digitalkamera til pappa. broder'n lurer jeg på å kjøpe kokebok eller ses 3 av Lost. De fleste er greie, unntatt min søster og samboen. De to, ja... Uff, burde vært en tur i Stavanger, men det ser ut til at de må nedprioriteres nå før jul. Har ikke vært hos dem siden påske, og det har jeg veldig dårlig samvittighet for. Men, nå har Facebook tatt det meste av datatid jeg hadde idag, så dette er vel det jeg rekker idag. Har vist litt andre ting å gjøre enn å sitte her, enda så rart det hørs ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. november 2007 Forfatter #1379 Del Skrevet 14. november 2007 Å herregud, miraklenes tid er ikke over: Thea Martine har spist grøt! Fire skjeer risgrøt sammen med melka si spiste hun. Jeg er så glad at jeg griner. Har streva i 6 uker med dette! Spørs om hun tar det i morra, men dette er framgang. Tidligere idag snudde hun seg og fra mage til rygg ved et uhell. Hun lå nemlig på magen og prøvde å kikke på meg, men fikk overbalanse. Jaja...barnet er i seng, nybadet, mett og fornøyd. Desverre er det rydding og oppvask som venter meg nå. Kunne tenkt meg å lagt meg sjøl... :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 14. november 2007 #1380 Del Skrevet 14. november 2007 Så fint med fremgang for Thea Martine. Nå spiser hun grøt, snart går hun, så er det skoletid, konfirmasjon, bryllup og plutselig er du bestemor! Aldri vært på Facebook jeg.. Føler meg til tider litt uttafor.... Fortsatt god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg